FANDOM

ME3
ME3 MP

Канібали- хаски батаріанців, які підпорядковуються женцю.

Запис у Кодексі Редагувати

Канібали-передові бійці Женців, створені з одурманених батаріанцев. Їх назва походить від здатності канібалів пожирати тіла полеглих товаришів, запускаючи тим самим біохімічний процес лікування і відрощування хітинової броні. Ще канібали відрізняються від звичайних батаріанцев підвищеною увагою, поліпшеної здатністю до прийняття стратегічних рішень і вмілим використанням укриттів на полі бою.

Опис Редагувати

Канібали - частий противник в Mass Effect 3. Вони зустрічаються у всіх місіях, де присутні Женці. Судячи з усього, при їх створенні були використані не тільки батаріанци, а й люди: в мішку на спині можна розгледіти силует людського обличчя. Часто поруч з ними можна виявити грабіжників, які можуть воскрешати канібалів і зміцнювати їх бронею. Також канібали можуть пожирати загиблих союзників або поранених бійців (мультиплеер), щоб зміцнити свою броню.

Здібності Редагувати

Атакуючі Редагувати

Канібал має на озброєнні точне, але не дуже скорострільне гарпун-знаряддя Женців. Також вони здатні кидати в своїх ворогів гранати.

Захисні Редагувати

Канібали можуть посилити броню, поїдаючи загиблих. Канібали також здатні поїдати вже згорілі і дезінтегровані тіла загиблих ворогів і союзників. У них один рівень захисту - маленьке здоров'я, що робить їх уразливими для збивають з ніг умінь.

Тактика боюРедагувати

  • Не дайте їм себе оточити.
  • Гранати канібалів - одні з найнебезпечніших. Ухиляйтеся і ховайтеся від них.
  • Досить хороша атака в ближньому бою - на рівнях складності Експерт і вище, зносить усі щити, тому атакувати канібала в ближньому бою слід першим.
  • З виходом DLC: Удар канібали можуть пожирати гравців без свідомості, тим самим вбиваючи їх. Так що будьте гранично обережні в битві з цим супротивником.

ГалереяРедагувати

Вороги з Mass Effect 3

<! - Interwiki links ->