FANDOM

PL
ME2
Капсули Колекціонерів-технологія, використовувана Колекціонерами для викрадення та переробки людей з колоній. Не дивлячись на те, що виглядає вона цілком органічно, не є розумним. Також вони здатні парити над поверхнею землі і є в закритому стані повністю герметичними.

Mass Effect 2 Редагувати

Вперше такі капсули зустрічає командор Шепард на записах відеокамер, які відновив Вітор'Нара. Пізніше їх можна помітити в колонії Горизонт. Сотні таких капсул, лежать на землі, частина з яких вже заповнена. Також капсули присутні на крейсері Колекціонерів. Їх кількість настільки велика, що виникає припущення: Збирачі хочуть напасти на Землю. В заключній місії капсули присутні на базі Колекціонерів. Одна з них переробляє Ліліт. Також вони можуть знищити всіх інших членів екіпажу, за винятком доктора Карін Чаквас, якщо Шепард не піде на виконання самогубною місії негайно. Врятована доктор Чаквас сказала, що людей в капсулах переробляють маленькі механічні комахи.

Paragon Lost Редагувати

В Paragon Lost, Збирачі також використовують капсули, для викрадення людей з людської колонії на Фел Прайм. Збирачі, маючи можливість літати, переміщали ці капсули безпосередньо на корабель. Судячи з усього, їм це давалося без труднощів. На борту крейсера Колекціонерів, відбувається викид у відкритий космос однією з капсул, в якій знаходилася азарі Трия. Також капсула перенесла проходження через шар атмосфери, що доводить її високу міцність.

Цікаві факти Редагувати