FANDOM

ME

Шаблон:МультішаблонКапітан Вентраліс-глава охоронців ЕРКС на лабораторії Вершина 15 на Новерії.

Mass EffectРедагувати

Шепард зустрічає Вентраліса після того, як відправиться на монорейці до станції розколини. Він зі своїми людьми захищає периметр станції від Рахни, весь час вилазять з тунелів монорельса. Як пояснює капітан, він і його люди не спали вже кілька днів і тримаються тільки на стимуляторах. Чергова атака Рахни його перерве. Потім він коротко розповість про ситуацію, але про самих лабораторіях Вентраліс знає небагато. А ще він просить Спектра НЕ рознюхує по кутах, маючи на увазі замкнені область техобслуговування.

Якщо командор Шепард задає питання про Бенезія, Вентраліс каже, що матриарх знаходиться в ризик-лабораторіях і дає командору пропуск. Він також може дати команді дозвіл увійти в карантинну зону, щоб створити ліки від біотоксинів для хворих вчених, але попереджає, що команда не зможе вийти звідти, поки їх не оглянуть. Шепард може розповісти Вентралісу про напад Алеста Ялліс, і той буде вражений, що "просто ще одна яйцеголова" виявилася десантниці-азарі.

Якщо Шепард піде відразу в ризик-лабораторії до Бенезія, то знайде там тільки злих солдат Рахни, а повернувшись, виявить пост Вентраліса покинутим. Вентраліс буде чекати командора в житлових приміщеннях. Він вибачається, кажучи що тільки виконує наказ Бенезія, і що він послав команду в ризик-лабораторії в надії, що Рахни вб'ють їх. Він відкриває вогонь і гине в перестрілці.

Якщо Шепард вривається в замкнені область, дрони і охоронці стають ворожі і нападають на команду. Після цього Шепард може повернутися до посту Вентраліса і вбити його.

Цікавою особливістю мови капітана є часте вживання слів "фактично" і "в загальному і цілому" (в російській локалізації гри).
Персонажі Mass Effect