FANDOM

ME
ME2
ME3
ME3 MP
ME Открытие Логотип
ME Восхождение Логотип
ME Возмездие Логотип
ME Обман Логотип
ME Родина Логотип
MEA

Кваріанці (англ. Quarian; Кваріани, кворіане, кворіанці) - раса гуманоїдів, що живуть на бортах кораблів кочуючого по галактиці мігрують Флоту, по суті є їх єдиним офіційним державним формуванням до XXII століття. Довгий час Кваріанці були однією з найрозвиненіших рас простору Цитаделі, зокрема володіли великими знаннями в областях синтетичних технологій і штучного інтелекту. Кваріанці володіють найбільшим (і, можливо, найпотужнішим) флотом в галактиці.

Фізіологія Редагувати

Кваріанці є двостатеві гуманоидной расою, фізіологічно і зовні вони мають багато спільного з людьми і азарі, однак є одна істотна відмінність. Як і туріанці, Кваріанці - це декстро-білкові різновиди, назад-хіральні (білково несиметричні) від людей і азарі. Тобто амінокислоти цієї форми життя відображені дзеркально від амінокислот людей і азарі. Тому їжа, яку споживають люди і азарі, що містить левовращательной білки (амінокислоти людини левовращательной), в кращому випадку неїстівна для них, в гіршому-отруйна; найбільш вірогідний виклик небезпечної алергенної реакції. Кваріанці, охочі спробувати що-небудь крім їстівної протеїнової пасти, що випускається для тих, хто їде на їх Паломництво, можуть їсти тільки спеціально очищені від бактерій страви туріанской кухні.

Файл:Таліч.png

Кваріанці нижче людей, і їх статура більш крихке. Будова ніг кваріанцев дещо відрізняється від класичного гуманоидного, крім того на їх кінцівках всього по 3 пальці, причому на ногах третій палець є скоріше рудиментарним боковим відростком.

Через те, що вже кілька поколінь Кваріанці живуть в стерильних умовах кораблів мігрують Флоту, їх імунні системи атрофувалися. Перш ніж вийти за межі своїх рідних кораблів, їм робиться маса щеплень від всіляких захворювань і імплантуються захисні імплантати, але навіть незважаючи на всі ці запобіжні заходи вони одягаються в повністю герметичні костюми і носять повністю закривають обличчя дихальні маски. Порушення герметичності маски часто призводить до летального результату. Кваріанец отримує свій перший костюм коли стає зрілим, це вважається великим святом. До цих пір діти-Кваріанці живуть у так званих міхурах-індивідуальних закритих зонах, куди без костюма може увійти тільки їх мати, оскільки контакти з іншими кваріанцамі можуть викликати алергічні реакції і хвороби.

Носіння кваріанцамі костюмів, а так само ряд традицій деяких рас і психологічних факторів, породили теорію про те, що Кваріанці є киборгами, і просто напросто ховаються під масками, щоб нікому не показувати свій справжній вигляд. Існує навіть думка про те, що вони можуть якийсь час вижити в космічному вакуумі.

Зміна імені в процесі життя Редагувати

Кочовий спосіб життя і традиції кваріанцев позначилися і на їхніх іменах. Ім'я складається з двох частин-власне самі ім'я і фамільна приналежність, які пишеться через апостроф, і вказівка приналежності кваріанца до екіпажу корабля. Не ясно чи несуть кваріанскіе імена якийсь глибокий сенс і як передається прізвище. Належність же не зберігається у кваріанцев на все життя. Після проходження обряду Паломництва або в разі переходу на інший корабель, дана при народженні приналежність до екіпажу змінюється на нову. Вигнанці ж взагалі позбавляються цієї частини імені.

Механізм формування другої частини імені такий: після прізвища йде частинка "вас", після якої слідує ім'я корабля, на якому кваріанец служить в даний момент. Цю частину імені кваріанец отримує після завершення Паломництва; у разі переходу на інший корабель ця частина імені змінюється. Другий розділ другої частини імені дається кваріанцу ще при народженні: це частинка "нар", після якої слідує ім'я корабля, на якому кваріанец народився.

Приклад такої побудови: Талі'Зора вас Нормандія нар Райян, що говорить про те, що Талі народилася на кораблі "Райян" і служить на кораблі "Нормандія".

Історія Редагувати

Файл:Migrant Fleet 1 (ME2).jpg

Шаблон:More

Кваріанці вступили в контакт з расами Цитаделі в період між II і I століттями до н.е. Досить скоро вони відкрили своє посольство при Раді Цитаделі, ставши асоційованими членами Президіяа. Вже тоді Кваріанці були однією з найбільш технологічно розвинених рас галактичного співтовариства, але вони ніколи не прагнули до обширної експансії, їхня політика була мирною і творчою.

Історія кваріанцев переломилася в кінці XIX-початку XX століть, після того як вони створили гетів-синтетичних істот, яких планувалося використовувати як чорноробів і військову силу. Початкова основна програма гетів була вельми простий і не виходила за рамки обмежень на створення штучних інтелектів, накладених Радою Цитаделі.

Але Кваріанці поступово доповнювали програму гетів, щоб вони могли виконувати більш складні завдання, розвиваючи складну нейронну мережу. Ці доповнення змінили гетів до такої міри, що вони знайшли подобу колективного інтелекту і стали повністю розумними. Після того, як один гет запитав у наглядача про природу його існування, Кваріанці зрозуміли, що зробили жахливу помилку. Перелякане уряд кваріанцев наказало відключити всіх гетів, сподіваючись завдати перший і нищівний удар, але вони недооцінили наскільки розумними і взаємопов'язаним стали їх створення. ґети почали люто захищатися, що призвело до війни.

Кваріанці попросили допомоги у боротьбі з гетами у Ради Цитаделі, але він відмовив їм у ній, пославшись на внутрішній характер проблеми і небажання накликати загрозу ШІ на всі раси простору Цитаделі. Більше того, коли стало ясно, що Кваріанці самі не зможуть впоратися з гетами, Рада "попросив" кваріанцев відкликати їх посольство з Цитаделі. З цього моменту їх раса стала расою ізгоїв галактичного співтовариства.

ґети перемогли своїх творців, вибивши їх з усіх планет включаючи метрополію. Ця війна коштувала кваріанцам мільйони життів, місця і статусу в Галактиці і власного будинку. Зібравши всі свої космічні кораблі в один великий флот і евакуював на нього всього близько 2 мільйонів вижили, що становило 1% від довоєнної чисельності кваріанцев, Кваріанці покинули рідні території і почали вести кочовий спосіб життя. З тих пір основна мета їхнього існування-збереження залишків своєї цивілізації на бортах кораблів мігрують Флоту.

Не ясно, чи шукали Кваріанці нові планети для заселення аж до 80-х років XXII століття, і чому вони не зробили спроби колонізації нового світу відразу після того, як стало ясно, що ґети пішли в самоізоляцію. Відомо, що деякі Кваріанці, в перший час після результату, займалися каперством, багато стали найманцями. За три століття ведення кочового способу життя в космосі, Кваріанці втратили свій природний імунітет, що стало сильно ускладнювати їх життя поза флоту. У 2183-му році, після нападу сил "Цербера", Конклав Мандрівного Флоту приходить до висновку, що Кваріанці повинні почати нове колонизационную експансію, і висилає експедиції на пошуки планет, придатних для проживання, а заодно слідів Женців.

Суспільство Редагувати

Файл:Quarians Konklav 1 (ME2).jpg

Шаблон:More Суспільство кваріанцев, що існує в рамках мігрують флоту, з боку виглядає як авторитарна, але на практиці воно дуже демократично. Юридично на чолі кваріанцев знаходиться Колегія адміралів, а на кораблях всі рішення приймають їх капітани, демократичні ж органи (Конклав і Ради кораблів) є лише консультативними. На практиці суспільство кваріанцев настільки згуртованою, що думки з важливих питань розходяться дуже рідко, крім того політична система мігрують флоту дуже гнучка і дозволяє зняти зарвалися лідерів.

Дефіцит і постійне військовий стан, на якому живе флот, стали причиною введення системи нормування і дуже високих вимог до кожного живе на кораблях флоту. У свою чергу це породило своєрідний соціалізм в суспільстві кваріанцев. Всі з максимальною викладкою працюють заради збереження своєї цивілізації, мають однакові права і можливості, і отримують взамін все найнеобхідніше для нормальної, в рамках існуючих реалій, життя.

Політика Редагувати

Люди не підтримують ніяких політичних відносин з кваріанцамі. Причиною цьому послужило те, що Мігруючий Флот ще не перетинав жодну з керованих людиною областей простору. Інші раси мають тенденцію дивитися на кваріанцев зверху вниз з кількох причин, головною з яких є їх передбачуване нанесення загрози галактиці у вигляді гетів. Цей акт призвів до втрати кваріанцамі їх посольства на Цитаделі. Кваріанці часто розглядаються як жебраки і злодії. Через обмежених ресурсів Флотилії, Кваріанці добувають ресурси в системах, через які вони проходять, що часто призводить до конфліктів з будь-якими расами, яким належить територія. Мігруючий Флот залишає злочинців на планетах, повз які він пролітає, тому що Кваріанці не можуть підтримувати велике число ув'язнених-вони просто відчувають нестачу в ресурсах. Однак життя на мігрують Флоті доводить, що у кваріанцев є унікальні навички. Вони майстри у підтримці та перетворенні технологій, особливо по частині судів, також вони досвідчені шахтарі, бо Флот вимагає величезної кількості палива. Кваріанці в змозі відновити те, що утилізувало б більшість рас. Корпорації дуже часто наймають кваріанцев в обхід мігрують Флоту, вважаючи їх відмінними інженерами, що призводить до великого невдоволення адміралів. Ці утиски і непопулярність серед інших рас роблять кваріанцев дуже замкнутою расою, що піклується лише про благополуччя мігрують Флоту. Цим пояснюється їх байдужість до боротьби за місце в Раді Цитаделі.

Економіка Редагувати

Кваріанская економічна система відрізняється від будь-яких економічних систем галактики. Кредити, що мають велике значення в просторі Цитаделі, є неіснуючої валютою в кваріанском суспільстві. Кваріанці оцінюють своє особисте майно вище всього іншого. Коли у кваріанцев є непотрібні речі, вони створюють в якому-небудь громадському місці подобу ринку, де просто обмінюються ними. Наявні речі поміщені в шафки зберігання, і нужденні в них можуть просто взяти те, що їм потрібно. З тих пір, як кваріанское суспільство ґрунтується на честі і лояльності товаришеві, серед кваріанцев рідко виникають розбіжності. Однак продукти харчування та ліки контролюються більш строго. Їжа, що прибуває з вантажних і торгових суден, поміщена в центральне сховище і ретельно розподілена між населенням. Розподіл продовольства відстежується дуже ретельно для того, щоб не виникла нестача продовольства і масове голодування. Медицина у кваріанцев знаходиться на дуже високому рівні через постійну небезпеку масового зараження. Завдяки захисним костюмам Кваріанці практично звели нанівець загрозу епідемії(разом зі своїм імунітетом), але все ж у них є спеціальні центри лікування захворювань.

Судова система Редагувати

Як і на інших планетах, Колегія Адміралів підтримує громадянські права, виходячи з принципів демократії, але управління здійснюється трохи інакше. Після вигнання гетами серед мільйонів кваріанцев було всього кілька поліцейських, флот створював спеціальні загони для контролю над ситуацією і підтримки порядку. Сьогодні ці загони споріднені цивільної поліції, але залишаються майстерними бойовими одиницями при збройних зіткненнях в обмеженому просторі зорельотів, і повністю знаходяться під командою збройних сил. Після того, як проводиться арешт, обвинувачений постає перед капітаном судна для суду. Більшість конфліктів вирішуються на борту судна і мають незначні наслідки. Постійних рецидивістів залишають на найближчій придатною для житла планеті. Ця практика відмови від злочинців на планетах інших рас є пунктом розбіжностей між кваріанцамі і системами, через які вони проходять. У капітанів рідко є інший вибір; враховуючи обмежений простір, підтримувати велике число укладених неможливо через недостатню кількість ресурсів. Злочини, які тягнуть за собою вигнання, включають вбивство, повторні злочини і саботаж проти судів, продовольчих магазинів або безпосередньо житлових кораблів. Вища міра покарання за заколот або викрадення зорельота завжди приводиться у виконання, на відміну від незначних проступків, де підсудний може бути взятий на поруки капітаном корабля. У перші роки багато кваріанскіх вантажних суден були озброєні і використовувалися як нерегулярних "каперів". Цивільні судна зазвичай добре озброєні, що робить їх непопулярними цілями для піратів. Хоча вони відновили свої збройні сили, є все ще сотні простих військових кораблів, щоб захистити десятки тисяч суден. Кваріанскій флот слід суворим інструкціям в патрулюванні. Якщо намір наближається корабля не може бути встановлено, вони знищують судно. Тому молодим кваріанцам на їх Паломництво дають кодові фрази, щоб ідентифікуватися після повернення, оскільки вони часто повертаються на суднах, які купили або відремонтували, або на кинутих кораблях. Одна фраза означає успішне Паломництво, і кваріанскій флот дозволить їм возз'єднуватися з Флотилією; інша-фраза небезпеки, це означає, що кваріанец повертається під примусом, і його судно буде негайно зруйновано.

Покарання Редагувати

Кваріанці, які вчинили невеликі провини, зазвичай караються досить м'яко, найчастіше додатковими роботами з обслуговування корабля або якоїсь важкої або брудною роботою. Рецидивісти, ті, хто систематично не бажає працювати на благо свого народу або зраджують його, здійснюючи серйозний злочин проти своїх побратимів, стають вигнанцями. На кораблях мігрують флоту немає зайвого місця і ресурсів, щоб утримувати злочинців, а смертна кара кваріанцамі не практикується, тому серйозно провинилися просто виганяють, висаджуючи на найближчій населеної планеті або космічної станції і зраджуючи їх вчинок масової розголосу. Вигнаного кваріанца позбавляють частині імені, яка показує приналежність до того чи іншого кораблю, замінюючи їх на вас Недас (vas Nedas-тобто заперечення приналежності до корабля) або нанар Таси(nar Tasi-заперечення самого народження злочинця).

Паломництво Редагувати

Паломництвом називається звичай, через який будь кваріанец, мандрівний з мігрують флотом, повинен пройти досягнувши повноліття. Вступає в доросле життя повинен покинути рідний корабель і приєднатися до іншої команди. Щоб довести своє право на це, він повинен принести своєму новому капітанові що-небудь цінне, знайдене поза мігрують флоту. Це символізує те, що молодий кваріанец чи не стане тягарем для судна, ресурси якого обмежені.

Однак молоді Кваріанці не йдуть на Паломництво, відразу після досягнення повноліття. Перед цим вони проходять ретельну, 6-місячну програму, яка готує їх до суворих реалій навколишнього світу. Курс навчання включає придбання навичок ведення бою, володіння зброєю; уроки історії, біології та культури всіх відомих мешканців космосу, як входять до Ради, так і немає; основи першої медичної допомоги; початкові навички пілотування і навігації більшості видів стандартних космічних транспортних засобів; а так само більш специфічні навички, такі як дешифрування (decryption), електроніка (electronics) і злом комп'ютерів.

Кожен кваріанец який залишає стерильну безпеку Флоту добре підготовлений до різних небезпечних ситуацій, з якими він (або вона) може зіткнутися.

Якщо не брати до уваги ритуальне значення звичаю, це всього лише спроба уникнути кровозмішення усередині невеликих, щодо замкнутих груп населення мігрує флоту. Саме в процесі підготовки до паломництва, першого виходу кваріанца за межі кораблів флоту, йому імплантують імплантати і робляться щеплення, що знижують сприйнятливість до зовнішніх впливів різного роду.

Думка інших рас Редагувати

Більшість обивателів розцінює кваріанцев як настирливих жебраків і біженців, тягнучих жебрацьке існування на своїх застарілих кораблях.

Культура Редагувати

Фігурування Редагувати

Цікаві факти Редагувати

ME1 Орден доблесного легіону

Раси

ME1 Орден доблесного легіону

Раси Ради Цитаделі АзаріЛюдиСаларіанціТуріанці
Інші раси БатаріанціВолусиВорчаГанариҐетиДреллиЕлкориЗбирачіКваріанціКроґаниРахніРелойЯгиВіртуальна цивілізація «Корабля-привида»
Стародавні раси АртенніДенсорінЖаЖа'тілЖенціЗберігачіЗейофиІнусаннонІстоти світлаЛевіафаниОравориПротеаниТой'ханТоріанин