FANDOM

ME2
ME3

Локація: Чумацький Шлях / Колиска Сіґурда / Скепсис
Шоста планета

Опис Редагувати

Кеймовітц названий на честь вченого 21 століття, який розробив інноваційну методику очищення грунтових вод. Планета вкрита значним шаром льоду, глибоко під яким лежить ядро, яке переважно складається з каменю і металу. Незважаючи на розміри Кеймовітца, в нього тільки один супутник, Ной, зі схожим вуглецевим складом. Це наштовхує астрономів на думку, що колись вони були єдиним цілим і супутник відколовся в результаті сильного удару. Багаті запаси іридію роблять планету вельми привабливою для розробки, хоча через високу гравітації можливе використання тільки керованих на відстані роботів.

Запаси мінералівРедагувати

Результати сканування: Багатий
Ресурси Планет
0
5000
16000
4000

Цікаві факти Редагувати

  • Всі інші планети в системі Скепсис носять імена знаменитих земних вчених XIX-XX століть, які зробили великий внесок в науку. Кеймовітц, начебто, - єдиний виняток. Втім, гравцям вдалося розшукати сучасного вченого, на чию честь, ймовірно, була названа планета - це співробітниця Колумбійського університету на ім'я Елісон Р. Кеймовітц (Alison R. Keimowitz), в чию сферу наукових інтересів входить очищення грунтових вод, і у якої є син на ім'я Ной. У листуванні Кеймовітц заперечувала, що як-небудь була пов'язана з BioWare, і не мала уявлення, чому в її честь була названа планета в грі.