FANDOM

ME

Навігація на невивчених планетахРедагувати

При виконанні завдань в аттичному Траверсі вам доведеться відвідувати невивчені планети, на яких можуть зустрітися загадкові аномалії. Щоб вивчити природу аномалій, вам доведеться приземлятися на цих планетах. Відкрийте карту Галактики, виберіть скупчення, потім систему і планету, після чого натисніть кнопку "Приземлитися".

Зробивши посадку на планеті, ви зможете переміщатися по її поверхні на транспортері "Мако". Він оснащений потужними датчиками, здатними реєструвати ворожі іншопланетні форми життя, технологічні аномалії і поклади ресурсів.

Повернення на "Нормандію"Редагувати

Якщо ви готові покинути невивчену планету і повернутися на "Нормандію", сядьте в «Мако» і натисніть клавішу N або клацніть на кнопці "Повернення на Нормандію". Якщо ви перебуваєте поза транспортним засобом, натисніть Esc, щоб вивести на екран Меню і виберіть розділ "Карта". Клацніть по кнопці "Повернення на Нормандію".

КартаРедагувати

Карта планети ME (українська)

Для орієнтації на невивченій планеті використовуйте карту. Встановіть клацанням правої кнопки миші пункт призначення. Радар у правому нижньому кутку екрана вкаже потрібний напрямок стрілкою. Ви можете рухати карту, затиснувши ліву кнопку миші.

У лівій частині вікна розташовується легенда, яка пояснює значення всіх символів, що зустрічаються на карті. У верхній частині екрану знаходиться рядок назви місцевості. Щоб відкрити карту, натисніть клавішу М або виберіть розділ "Карта" в Меню.