FANDOM

Праворуч від параметрів меню колективної гри зазначено стан п'яти театрів бойових дій Альянса - Галактична війна. Відстежуйте рівень готовності кожного з них, щоб захистити Чумацький шлях від Женців.

Театри бойових дій Редагувати

На карті галактики відзначені п'ять театрів бойових дій. Не дайте женці захопити Чумацький шлях, зупинивши їх на наступних фронтах:

  1. Системи Термінус
  2. Аттичний траверс
  3. Територія земного Альянсу систем
  4. Внутрішня територія Ради
  5. Зовнішня територія Ради

Статус вторгнення Женців Редагувати

Для кожного театру бойових дій існують чотири рівні готовності - з їх допомогою можна оцінити, який з театрів сильніше потребує допомоги вашого загону, щоб відбити наступ Женців.

  • Червоний = критичний: щоб зупинити Женців, необхідно негайне втручання.
  • Помаранчевий = терміновий: щоб зупинити Женців, потрібно ваша допомога.
  • Жовтий = серйозний: потрібна допомога, але регулярні війська поки стримують Женців.
  • Зелений = становище стабільно: лінія фронту нерухома.

Чим більше хвиль противника ви відобразіть, тим більше покращиться рівень готовності для даного театру бойових дій. Часто загін буде змушений виконати кілька завдань, щоб покращити рівень готовності. Якщо довго ігнорувати театр бойових дій із зеленим або жовтим рівнем небезпеки, Женці почнуть здобувати там перемоги.

Угруповання Редагувати

Щоб втрутитися в події в театрі, виберіть угруповання, потім приєднаєтеся до існуючої грі або створіть нову - вибравши місце виконання завдання.

Вибравши в якості місця "невідомо", можна отримати 10% досвіду для персонажів кожного з гравців і покращити рівень готовності всіх театрів на +5%. Вибравши відому угруповання, можна поліпшити готовність театру на 15%, а також готовність всіх інших театрів на 2%.

Вороги Редагувати

Сили вторгнення складають Женці, ґети, солдати "Цербера" і Збирачі

Якщо ви хочете захистити територію від конкретного супротивника, виберіть тип ворога при створенні завдання, або підключенні до нього. Якщо вибрати тип супротивника "невідомо", армія вторгнення буде підібрана випадковим чином, ваш же персонаж отримає додатково 15% досвіду.

Випробування Редагувати

При створенні завдання або підключенні до нього ви можете вибрати рівень випробування - Бронза, Срібло, Золото або Платина.

Бронзові випробування призначені для новачків, срібні - для досвідчених гравців, золоті - для експертів. Чим вище рівень складності, тим більше кредитів і очок досвіду приносить вашому персонажу виконання завдання.