FANDOM

MEG

Клінт Дарра - лідер піратської групи з Немеанської Безодні. Прізвисько "Чорне Око" він, мабуть, отримав через своє відсутньє око.

Джейкоб Тейлор спочатку стикається з Дарра на Станції Картагени, де йому каже офіцер К-Пет, що Дарра і його пірати утримують заручників у барі "Край".

Джейкоб переконує патрульного чиновника дозволити йому пройти через барикаду з обіцянкою, що він допоможе в переговорах з піратами. Після вбивства більшості людей Дарра, Джейкоб нарешті зустрічається з лідером піратів віч-на-віч.

"Чорний Око" негайно наказав Джейкобу не підходити до нього або він наробив у ньому дірок. Джейкоб може вбити Дарра або переконати його здатися. У будь-якому випадку конфлікт завершений. Якщо Даррен залишити в живих, то його заарештовують офіцери К-Пет.

Тактика Редагувати

  • Клінт Дарра має характеристики, схожі з елітним піратом, але великі щити і здоров'я. Як і у будь-якого іншого ворога в Galaxy, його щити почнуть відновлюватися через 1,5 секунди після того, як будуть зняті, але їхнє здоров'я не відновлюється.
  • Він буде нападати на середніх і коротких дистанціях з автоматами. Йому, як і решті піратам буде не вистачати особливих атак.
  • Ви в змозі перемогти його. Рекомендується застосувати такі навички Джейкоба, як перевантаження проти щитів і стазис, як тільки щити будуть зняті.
Персонажі з мобільних ігор Mass Effect
Вороги з мобильних ігор Mass Effect