FANDOM

Початок війни Редагувати

У 2186 році Рада Адміралів кваріанців, не дивлячись на загрозу Женців, вирішує почати останню визвольну війну проти гетів і повернення на рідну планету, Раннох. План війни був ретельно продуманий: всі кораблі Мігруючого флоту були оснащені великим озброєнням ( порушуючи заборону на кількість дредноутів ), Дослідницький флот розробив новітні пристрої проти гетів і т. д. Підготувавшись, кварианці вторглися на територію гетів. Війна почалася з локальних сутичок. ґети не звернули на них особливої уваги. Але незабаром кварианці показали свою силу. Провівши ряд серйозних битв, кварианці без серйозних втрат розгромили сили гетів, довівши свій тактичний і стратегічний дар на полі бою. Серйозну роль у війні відіграли дезінтегруючі бомби Дослідного флоту, які запускалися через мас-реле у системи, де опір гетів бул надто серйозним. Коли бомби вибухали, сервери гетів перевантажувалися, що вносило в їх ряди дезорганізованість, а в цей час адмірали завдавали нищівних ударів по гетам. За рекордно короткий термін кварианці звільнили всі свої системи, крім Вуалі Персея.

У той час ґети закінчували спорудження величезної станції близь Раноху, яка повинна була вмістити в собі всі сервера гетів. Навіть коли почалася війна, ґети не припинили будівництво і почали завантажувати свої сервери і програми на станцію. Не дивно, що кварианці завдали удару по ній у першу чергу, адже так вони завдадуть непоправної шкоди гетам. Станція швидко занепала і флот рушив до Раноху. ґети були у паніці. Саме в цей момент до них звернулися Женці. Вони запропонували угоду: Женці допоможуть гетам відбитися від кварианців, але синтетики будуть повинні прийняти волю Женців. ґети заради порятунку прийняли пропозицію. Женці завантажили у гетів свій код, зробивши їх набагато ефективнішіми, але в той же час ґети приймали рішення, які були вигідні тільки Женцям. Єдиний гет, який зберіг свій розум, Легіон, був використаний як потужний передавач сигналу Женців ( якщо він загинув у ME2 то на його місці буде ідеально відтворена копія - ВІ ґетів ).

Флот Адміралів не чекав такого опору. Хоча більшість гетів було знищено, але на Ранохі їх налічувалося 10 мільйонів, ще 5 мільйонів серверів. Ранох охороняла основна армада гетів і найпотужніший дредноут галактики - дредноут гетів. На планеті були встановлені системи ракет земля-космос. Також бомби кварианців більше не діяли на гетів, так і тактика синтетиків і їх вогнева міць стала набагато серйознішою ( завдяки удосконаленням Женців). Тому адмірали вирішили перегрупуватися і відступити, втекти за сонце Раноха і обміркувати план битви за Ранох.

Битва за Ранох Редагувати

Поки кваріанці вели свою війну, Женці вторглися у галактику і почали знищення інших рас Чумацького Шляху. Капітан Шепард почав об'єднувати народи для прийдешньої битви проти Женців і пройти повз самого великого флоту галактики не міг(могла). Через вторгнення Женців Рада Цитаделі не звернув увагу на бойові дії на території гетів, вважаючи це звичайними сутичками. Та й самі кварианці почали війну таємно. Тому коли гравець відправляється на дипломатичну зустріч з адміралами, він дивується масштабом провернутої війни проти гетів. Шепард може обуритися, так і схвалити дії Мігруючого флоту. У будь-якому випадку Шепард попросить кварианців припинити війну з-за нападу Женців. Але дізнавшись про те, що ґети стали "рабами" Женців вирішує вимкнути сигнал що передається ними. Разом з адміралами він(вона) вирішує зробити досить ризикований план: адмірали атакують флот і дредноут гетів, відволікаючи їх, а "Нормандія" висадить групу захоплення на дредноут гетів (звідти виходить джерело). Мета групи була проста: відключити джерело сигналу і евакуюватися з дредноута. Флот кварианців повинен буде скористатися розгубленістю гетів і покинути рідну систему.

На виконання завдання разом з Шепард(ом) піде Талі'Зора як адмірала чи як експерт гетів ( залежить від вибору місії на лояльність ME2 ). Якщо Талі загинула у другій частині її роль зіграє адмірал Шала'Раан. Штурм дредноута проходить нормально, незабаром команда знаходить джерело сигналу, яким виявився Легіон. Відключивши його від Женців капітан ввів хаос в ряди гетів, і відключив(ла) щити дредноута. Незважаючи на те, що Шепард ще залишався(лась) на кораблі, адмірал Хан'Геррель вирішує скористатися ситуацією і наказує флоту атакувати дредноут (порушуючи тим самим початковий план). За кілька хвилин дредноут був повністю знищений, але за кілька хвилин до цього, Шепард разом з командою і Легіоном встигають евакуюватися.

Повернувшись на "Нормадию" гравець знову зустрічає адміралів, де ті сперечаються щодо правильності дій Хан'Герреля. Також дізнаємося, що адмірал Заал'Коріс пожертвував своїм кораблем заради знищення протикосмічної оборони планети. В самому кінці Легіон розповість, що справжнє джерело сигналу Женців знаходиться на Ранохі, і що незабаром ґети знову стануть приймати сигнал. Після цього всі розуміють, що битва за Ранох неминуча. Гравець може вплинути на її результат виконавши кілька завданнь. Поперше - врятувати адмірала Коріса і знищити вежу-глушилку на Ранноху ( потрібно врятувати саме адмірала, а не його команду), подруге - відключити винищувачі ґетів і тим самим зберегти кораблі-ферми кварианців. Також є дрібні місії, такі як спори адміралів, де потрібно вирішити хто правий, а хто винен, але вони не обов'язкові.

Фінальна Битва Редагувати

Коли почнеться битва за Ранох, Шепард висаджується на базу гетів, де знаходиться пристрій передавач сигналу Женців. Тим часом флот кварианців вступає у бій з армадою гетів. Гравець захоплює базу, але виявляється що пристрій - це насправді справжній Жнець. Капітан з допомогою флоту і "Нормандії" незабаром перемагає його. Після цього ґети повністю втрачають контроль над своїми платформами. Адмірали бажають нанести удар по беззахисним гетам, але Легіон пропонує запустити у мережу гетів вдосконалену копію сигналу Женців, яка подарує кожному гету свою свідомість і почуття (не рахуючи попередніх удосконалень). Адмірали і Талі/Раан проти цього. Тоді у гравця з'являється 3 варіанти подальших подій:

  1.  Шепард не дає Легіону завантажити новий код, після чого гет намагається вбити його(її), але Талі вбиває Легіона своїм ножем. Після цього Мігруючий флот ПОВНІСТЮ знищує сили гетів, кварианці ремонтують і модернізують свої кораблі, використовуючи залишки ресурсів, зібраних гетами і приєднується до війни проти Женців. Незабаром вони відправляють весь свій флот до Землі, крім невеликої патрульної групи і частини цивільного флоту.
  2.  Дозволити Легіону завантажити код. Талі спробує зв'язатися з флотом, але він не буде відповідати. Легіон пожертвує собою заради поширення сигналу. Після цього армада гетів вступає у бій з кварианцями і знищує їх. Не перенісши знищення всього Флоту, Талі стрибає зі скелі (Раан застрелиться), ґети лагодять свої вцілілі кораблі, використовуючи залишки своїх ресурсів, і приєднуються до війни проти Женців. Незабаром вони відправляють весь свій флот до Землі і всі свої платформи на допомогу в боротьбі проти Женців.
  3.  Шепард зв'язується з адміралами і, або погрозивши силою гетів, або нагадавши, що якщо кварианці хочуть повернутися на батьківщину, закінчити 300-річну ворожнечу і знайти вірних союзників, то повинні відступити, вмовляючи адміралів припинити вогонь. Легіон жертвує собою заради поширення сигналу. Перед смертю Легіон усвідомлює себе по-справжньому живим. Після цього армада гетів відходить від Раноха, показуючи тим самим, що вони не бажають більше ворогувати зі своїми творцями. ґети і кварианці об'єднуються. Кварианці ремонтують і модернізують свої кораблі з допомогою гетів, використовуючи ресурси та технології, зібрані гетами, і приєднуються до війни проти Женців. Відправляють весь свій флот до Землі, крім невеликої патрульної групи і частини цивільного флоту. ґети лагодять свої вцілілі кораблі, використовуючи допомогу кварианців, і приєднуються до війни проти Женців. Відправляють весь свій флот до Землі і всі свої платформи на допомогу проти Женців. Об'єднана армада гетів і кварианців завдає декілька поразок Женцям, відтягаючи на себе частину сил ворога, допомагаючи тим самим знизити інтенсивність боїв і швидкість жниви.

Так закінчується Битва за Раннох і Конфлікт кваріанців і ґетів.

Необхідні події Редагувати

P. S. (третій варіант можливий тільки якщо у вас висока репутація, а також якщо ви набрали від 5 до 7 очок рішень. Самої цієї таблиці в грі немає, тому показую як вона виглядає).

Mass Effect 2 Редагувати

  • Обов'язково потрібно пройти місію на лояльність Легіона у ME2
  • Легіон має пережити події самогубної місії
  • Знищення бази єретиків — 2 бала
  • Переписування єретиків — 0 балів
  • Талі залишилася на флоті — 2 бала
  • Талі вигнали — 0 балів
  • Гравець помирив Талі і Легіона за допомогою Героя/ Відступника — 1 бал

Mass Effect 3 Редагувати

  • Адмірал Коріс врятований (саме адмірал) — 1 бал
  • Ферми кварианців врятовані — 1 бал

Тактика перемоги над Женцем Редагувати

Завдання "Прицілитися у Женця". Чекайте, поки Жнець відкриє "око", починайте цілитися, утримуючи "постріл" (за замовчуванням – ліва кнопка миші). Як тільки промінь Женця опиняється в небезпечній близькості від Шепард(а), відпускайте приціл і йдіть у бік подвійним (звичайного ухилу не вистачить для цього) перекатом (за замовчуванням затисніть A або D + пробіл + пробіл). Як тільки Жнець веде промінь у бік, знову починайте цілитися. Для маневреності тримайтеся посередині майданчика.

Альтернативний варіант. Стаємо у ліву(праву) крайню позицію майданчика і цілимось в двигун женця ( "око" ) , як тільки промінь наближається, перебігаємо з допомогою пробілу ( швидкий біг) в інше крайнє положення і продовжуємо розпочате наведення на "око" женця. Як тільки відбувається удар з орбіти, жнець тут же припиняє випускати промінь. Так до повного знищення Женця.

Деякі нестикування і логічні ляпи Редагувати

  • Мігруючий флот звинувачують у порушенні Фариксенської угоди про обмеження кількості дредноутів. Але у кварианців немає готових дредноутів, а встановлення нових знарядь на старі кораблі не вирішить проблему, перетворивши цивільне судно на військовий корабель вищого класу (т. к. знаряддя дредноута займає від 80% довжини корпусу і "укладено" всередині. Навряд чи можливо провести подібну операцію з вже виготовленим кораблем (не кажучи вже про старі або про посудини що розвалюються). Але головне навіть не це, а те, що кварианці не підписували угоду, так як на той момент не були расою Цитаделі.
  • На терміналі військових ресурсів у розділі "Флот гетів" зазначено, що ґети побудували дредноутів стільки ж, скільки і турианці. При цьому для всього Мігруючого флоту, тільки що вигнавшого гетів з інших систем, непереборною перешкодою стає один дредноут (той самий, який знищується в завданні Пріоритет: Дредноут Ґетів). Утім, у грі чітко дається зрозуміти, що це не звичайний дредноут, а унікальний надпотужний флагманський корабель (фактично, космічний супер дредноут), спеціально побудований гетами для участі у війні проти Женців — який значно перевершує за розмірами і вогневою міццю навіть "Шлях Призначення" і здатний на рівних битися з Женцем типу "Володар".