FANDOM

ME2
ME2 PRC NRX 1
DIALOGME3
Шаблон:ІнформаціяME2

Величезний корабель, що належав найбільшому в галактиці торговцю інформацією.

СпорудаРедагувати

Точна дата побудови і корабля невідома. Тіньовий Ділок створив його як свого штабу. Швидше за все, різні елементи і вузли корабля замовлялися різним виробникам, а пізніше - таємно звозилися до місця збірки. Посередники, з великою ймовірністю, усувалися. Так чи інакше, практично ніхто не знає про сам факт існування цього величезного корабля.

Лігво Тіньового ДілкаРедагувати

До 2186 корабель перебував на орбіті планети Хагалаз, у постійній, безперервною грозі, що успішно маскувала його від ворожих сканерів, а при ударах блискавок у спеціально побудовані конденсатори, "Сірий трон" отримував енергію їх розрядів.

Точно відомі тільки два господаря корабля - яг, який володів ним і колишній Сірим Посередником до штурму корабля капітаном Шепард(ом)і Ліара Т'Соні, і сама Ліара, яка зайняла місце яга після його смерті.

"Сірий трон" укомплектований екіпажем і великим загоном бойовиків в якості гарнізону. Бійці Сірого Посередника розташовують широким асортиментом озброєння і бойовими дронамі. Одним із способів знищення гарнізону є постріл по конденсаторів, які вразять струмом найближчі до нього мети.

Зі свого штабу Тіньовий Ділок керує всіма операціями, що проводять його люди, туди сходяться безліч інформаційних каналів і фінансових потоків. Сам Тіньовий Ділок не відображається на очі своїм підлеглим, а накази видає через внутрішню систему зв'язку, користуючись модифікатором голосу.

Корабель був знищений в 2186 під час нападу на нього військ "Цербера" і спроби захоплення. Ліара Т'Соні, що на той момент була Сірим Посередником, забравши всю важливу інформацію і обладнання, евакуювалася, а "Сірий трон" був відправлений таранити крейсер "Цербера", в результаті чого обидва кораблі були знищені.

Цікаві факти Редагувати

  • Корабель зображений на Терміналі Ліари в Mass Effect 3.