FANDOM

ME3
ME3 MP
ME3 PRC MP5
Кроган-воєвода
Клас Страж
Раса Кроган
Щити / Бар'єри 1250
Активні вміння Технічна броня
Електричний молот
Биотический молот
Здібності Бойовий молот
Кроганскій удар головою
Стійкість/ближній бій
Знижена рухливість
DLC Розплата
Кроган-воєвода(англ. Krogan Warlord Sentinel)-персонаж класу Страж в колективній грі Mass Effect 3.

Опис Редагувати

кроґан-великі двоногі з планети Тучанка, світу з суворою природою, обмеженими ресурсами і небезпечними хижаками. До винаходу пороху основною причиною загибелі кроґанов була "смерть у пащі хижака". Неповороткі кроґани в бою можуть не звертати уваги навіть на смертельні рани, зупинити їх противнику дуже складно.

Вожді кроґанов примітні (якщо можна так сказати) тим, що є старійшинами свого племені. Їх мало хвилює честь, яку прагнуть показати в бою інші раси, і, якщо на кону стоїть перемога, вони без вагань вдаються до геноциду або захопленню заручників. У бою вожді кроґанов тягають з собою бойові молоти, якими швидко і жорстоко розправляються з тими, хто наважився підійти до них впритул. Поважний же вік вождів дає їм неперевершену здатність до регенерації, через що вбити розлюченого вождя надзвичайно важко.

УмінняРедагувати

АктивніРедагувати

ПасивніРедагувати

ЗдібностіРедагувати

  • Fist MeleeБойовий молот*Fist MeleeКроганскій удар головою*Fist MeleeСтійкість/ближній бій*Dodge ArrowЗнижена рухливість

Нотатки гравцівРедагувати

  • Використовує перефарбовану в червоний колір модельВейрлок галасуютьа. Колірна схема і дизайн броні аналогічні використовувалася в Mass Effect 2 найманцем калюськихом і мисливцями за скарбами "Кривавої зграї".
  • Цей персонаж вимагає тактики гри у відкриту, так як не може займати укриття. На бронзи-Сріблі-м'ясорубка-бігайте і насолоджуйтеся грою.
  • Фактично не потребує використання зброї: прокачаний ближній бій в сукупності з люттю - ефективно знищує ворогів, крім самих великих (Прайм,Атластощо). Проти них використовуємоКарабін "Рігар", що зносять щити, а потім акуратно добиваємобіотичних молотом, поліпшеним на пошкодження броні.
  • Биотический молот на практиці набагато ефективніше, ніж електричний.
  • Електричний молот з упором на збільшений радіус і кількість зарядів дуже добре знищує натовпу слабких ворогів.
  • Через досить великого відкату після ипользования біотичного/електричногомолотів, не рекомендується вибирати важку зброю.
  • На Платині частіше добиває або допомагає вбивати важких ворогів.
  • Досить важкий в освоєнні клас, що вимагає правильної прокачування.
  • Фаталь його набагато частіше, ніж інших персонажів, внаслідок зниженою рухливості і відсутності перекатів, що допомагають уникнути фатального захоплення. У зв'язку з цим не рекомендується влаштовувати соло-забіги на Золоте-Платині.
  • При активації Молота застосовується спочатку втрата від важкого удару, потім шкоди самого з двох Молотов.
  • При грі за даний клас ні в якому разі не ставте Батаріанскую рукавичку в слот спорядження-в такому випадку сильний удар ближнього бою буде здійснюватися саме рукавичкою, а не молотом, відповідно класові вміння (біотичний і електричний молот), "підвішувати" на молот, діяти не будуть.

Цікаві фактиРедагувати

  • Шолом кроґан-Воєводи лежить в інженерній палубі на столі у Заїда в Mass Effect 2.
    Файл:Krogan-Warrior.png
Mass Effect 3: Колективна гра