FANDOM

ME3
ME3 MP
ME3 PRC RESURGENCE
Кроган-воїн
Клас Штурмовик
Раса Кроган
Щити / Бар'єри 1000
Активні вміння Биотический заряд
Бійня
Бар'єр
Здібності Кроганскій ривок
Кроганскій удар головою
Стійкість/ближній бій
Знижена рухливість
Кроган-воїн-один з персонажів у колективній грі Mass Effect 3. Стає можливим отримати після установки DLC "Відродження"

ОписРедагувати

кроган-великі двоногі з планети Тучанка, світу з суворою природою, обмеженими ресурсами і небезпечними хижаками. До винаходу пороху, основною причиною загибелі кроганов була "смерть у пащі хижака". Неповороткі крогани в бою можуть не звертати уваги навіть на смертельні рани, зупинити їх противнику дуже складно.

Оскаженілий кроган, броньований подібно танку і настільки ж повільний, змусить ворога по-новому зрозуміти слово "біль". Не дивно, що він може вистояти під таким же щільним вогнем, який здатний сам обрушити на супротивника.

УмінняРедагувати

Активні Редагувати

Пасивні Редагувати

ЗдібностіРедагувати

  • Fist MeleeКроганскій ривок*Fist MeleeКроганскій удар головою*Fist MeleeСтійкість/ближній бій*Dodge ArrowЗнижена рухливість

Нотатки гравцівРедагувати

  • Відмінний атакуючий клас. На рівні складності срібло або бронза можна не боятися скупчень ворогів. Мінуси у відсутності перекатів тому впритул до ворога стрибок не завжди спрацьовує.
  • Застосування комбінації "заряд+сильний удар рукопашної" дозволяє одним ударом вбити Фантома на "золотом" рівні складності колективної гри. Зрозуміло при відповідній прокачуванні персонажа і використанні спорядження та расходников орієнтованих на максимальної шкоди в рукопашному бою.
  • Краща зброя-M-300 "Клеймор", або N7 "Піранья"; застосувати заряд, а приголомшеного супротивника добити з дробовика.
  • Також відмінний варіант - Карабін "Рігар"
  • Використовує модель Гататог Увенк
Mass Effect 3: Колективна гра