FANDOM

ME2
ME3

Локація: Чумацький Шлях / Кроґанська ДМЗ / Аралах
Третя планета
Умова: Мордін: Стара кров або Ґрюнт: Обряд посвячення (Mass Effect 2)
Умова: Пріоритет: Сур'Кеш (Mass Effect 3)

Опис Редагувати

Крубан (англ. Kruban) - "теплиця" венеріанського типу, чия поверхня постійно прихована хмарами сірки та вуглекислоти. Перша піднята саларіанцамі на орбіту група кроганов попросила про подорож на Крубан. саларіанці вирішили, що у кроганов неправильне уявлення про клімат Крубана (планета названа на честь міфічного раю, в якому славні воїни кроґанів пожирають нутрощі своїх ворогів). Насправді ж, астрономи кроганов правильно оцінили природу Крубана ще за роки до глобального винищення.

Два тисячоліття Крубан вважався ідеальним місцем для випробування витривалості воїнів. Щороку кілька кроганов висаджуються на Крубане і виходять зі своїх кораблів оголеними, щоб довести свою силу. Поверхня планети всіяна останками розбилися і проіржавілих кораблів. Єдиний кроган-Шат Норду-зумів повернутися звідти, хоча більшість його кісток було зламано, а всі чотири легких обпалені сірчистим газом. Норда оговтався від травм до того моменту, як його народ досяг зрілості. До самої смерті (у 1943 році) він користувався правом спаровуватися з будь обраної ним самкою.

Запаси мінералівРедагувати

Результати сканування: Багатий
Ресурси Планет
0
6000
6000
15000