FANDOM

ME2
270px
Легіонер «Синіх світил»
Enemy Container-SH
Тип Органік
Раса Батаріанци
Фракція Сині світила
Зброя M-15 «Захисник»
Вміння Disruptor Ammo ME2 Icon Дезінтегруючі патрони
Tech Armor ME2 Icon Технічна броня
Здоров'я Помірне
Щити Помірні
Складність Середня
Легіонери «Синіх світил» - бійці угруповання «Сині світила», подібні за своїм призначенням з сержантами у військах.

Імовірно, легіонерами стають тільки батаріанци. Вони отримують цей статус або дослужившись до нього, або відразу по вступу до лав «Синіх світил». Ці бійці носять стандартну броню угруповання, схожу з бронею звичайних бійців. Шоломи не використовуються, але є додаткова захист у вигляді технічної броні. Використовують штурмові гвинтівки. Зазвичай легіонери командують загонами з бійців, важких піхотинців і вогнеметників, при цьому нерідко перебуваючи в підпорядкуванні у сотників і командирів. Основна сфера використання легіонерів - силові операції та охорона об'єктів. Завдання цього виду військ-командування основними військами на рівні піхотних відділень.

Тактика бою Редагувати

Легіонер небезпечний як на ближніх, так на середніх і дальніх дистанціях. Спершу потрібно зняти йому щити переважною вогнем або умінням перевантаження. Після цього можна добити його вогнем по корпусу і в голову. Не варто забувати про відволікаючих маневрах, які проведуть ваші бійці.

Вороги з Mass Effect 2