FANDOM

ME

Іносет Ледра-саларіанец, торговець в колонії "Надія Чжу" на Феросе . Він прилетів в людську колонію, щоб отримати прибуток, але в невдалий час: перед самою атакою гетів. Він може продати Шепард(у) свої товари, однак, як і інші колоністи, поводиться дивно.

Mass Effect Редагувати

Ледра каже, що йому сказали, щоб він відкрив доступ до всіх своїх товарам для Шепард(а). Це, швидше за все, тому, що він був заражений спорами Торіаніна, як і інші колоністи Надії Чжу, а Торіанін потребує допомоги капітана, у знищенні атакуючих його гетів. Поряд з іншими колоністами, Ледра захищатиме вантажний відсік, коли Шепард повернеться з штаб-квартири екзогенні.

Якщо Ледра виживе, він подякує Шепард(а), сказавши, що він ніколи не думав, що буде так радий бачити солдатів.

Якщо певна кількість колоністів виживе, Іносет говорить Шепард(у), що планує залишитися в Надія Чжу, щоб спробувати отримати прибуток. Якщо більшість колоністів були вбиті, то повідомляє, що він їде з колонії, так як йому невигідно тут залишатися.

Цікаві факти Редагувати

  • Повне ім'я саларіанца-Гороть II Херанон Мал Дінест Гот иност Ледра. Також він може докладніше розповісти про те, що означає таке довге ім'я.
Персонажі Mass Effect