FANDOM

ME

Лейтенант Марі Дюран-командир 14 піхотного полку, третьої бригади десятої прикордонній дивізії Альянса на Непмосе. Дюран посилає сигнал лиха, коли вона і її люди піддаються нападу Рахни.   Тиждень тому вона із загоном в 90 чоловік висадилася на планету. Стандартна задача - охорона від піратства. Через 6 днів вилізли Рахни. За добу полягли майже всі і вона залишилася старшої за званням на планеті.

Mass Effect Редагувати

Після приземлення на Непмосе, капітан командор Шепард зустрічає лейтенанта Дюран близько станції радіоперехоплення Альфа. Вона пояснює, що останні кілька днів її полк тримає оборону станції. Дюран координує залишилися сили і утримує позицію за допомогою Шепард(а).

Після боротьби з хвилями противника, Шепард дізнається, що гнізда Рахни знаходяться глибоко під землею і вирішує знищити їх самостійно, не посилаючи туди лейтенанта. Також, якщо капітан не відвідувала станцію радіоперехоплення Тета в системі Ахерон, то лейтенант згадає її, сказавши, що з нею був втрачений контакт. Шепард може сказати Дюран про станції Сигма 23, якщо відвідував(а) її.

Персонажі Mass Effect