FANDOM

ME

Локація: Чумацький Шлях / Туманність Армстронга / Вамші
Перша планета

ОписРедагувати

Маджі обертається навколо подвійного гіганта Вамші. "Вамші А" - блакитна зоря спектрального класу А4III, температура якої удвічі менше температури Сонця. "Вамші В" - старий червоний гігант класу М5III, розміри якого у 220 разів перевищують розміри Сонця.

Тонкий атмосферний шар Маджі складається з метану і чадного газу. Різниця температур між освітленою і неосвітленою півкулями є причиною постійного вітру, що піднімає з поверхні хмари кварцового і натрієвого пилу.

Сумнівні особи з систем Термінус іноді проводять на Маджі жорстокі змагання, скидаючі на планету рабів, заручників, ворогуючих членів екіпажу, а коли хочеться особливих розваг - небезпечних тварин.

Той, хто опинився на поверхні повинен якнайшвидше знищити суперників, якщо хоче, щоб його забрали з планети до того, як він сам помре від смертельного випромінювання зірок гігантів.

ЗавданняРедагувати

Вороги Редагувати

Варті місця Редагувати

Маджі мапа

Мапа примітних місць Маджі.

Локації:

  • 1) Аванпост гетів - Завдання НЕС: Навала ґетів.
  • 2) Вороги - Важка турель ґетів х5.
  • 3) Зонд, що розбився - Після злому доступні поліпшення броні і зброї.
  • 4) Дивний череп - До дослідження не відображається на мапі, видно на радарі
    ЗНАХІДКА
    Ви виявляєте на цьому масивному черепі відмітини від пострілів з прискорювача маси. У ксенобіологічній базі даних вашого скафандра вам не вдається знайти опис подібної істоти. Вона потрапило сюди з якоїсь невідомої планети.
  • 5) Уламки турианського корабля - ЗНАЙДЕНА ТУРИАНСЬКА ЕМБЛЕМА
    На цьому дивному датчику є древній напис. Він містить емблему колонії Едессан.

Цінні мінералиРедагувати

Мінерали:

  • 1) Магній - легкий метал.
  • 2) Берилій - легкий метал.
  • 3) Торій - рідкоземельний елемент.

Галерея Редагувати