FANDOM

ME2
MAILME3

Мелоні Хеплорн - саларіанскій вчений, студент Мордіна Солус. Служив у ГОР і був у групі Солуса, що працювала над удосконаленням генофага.

Mass Effect: Підстава Редагувати

Шаблон:ІнформаціяКомікси

Mass Effect 2Редагувати

Шаблон:ІнформаціяME2

Проводив експерименти і дослідження з розробки ліків від генофага на кроганскіх жінках клану Вейрлок. Може бути вбитий Мордіна під час проходження місії на лояльність. Якщо перешкодити Мордіна (переривання Героя), то солус збереже колишньому студенту життя і відпустить, порадивши відправитися на Омегу. Розібравшись з Мелоні, Мордін буде вирішувати, що робити з результатами його досліджень. Командер Шепард може вмовити його зберегти дані (в майбутньому доктор солус використовує їх, щоб розробити ліки від генофага) або дати все знищити.

Mass Effect 3Редагувати

Якщо не дати вбити Мелоні в Mass Effect 2, на особистий термінал від нього прийде лист, в якому говориться, що Мелоні живий, але перебуває в бігах, за ним полює клан Вейрлок і він ховається на Омезі, де відкрив клініку.

Mail
Відправник: Мелоні Хеплорн
Тема: Ліки!

Капітан Шепард! Я тільки що дізнався, що ви вилікували генофаг, і в цьому брали участь жінки з моїх експериментів. Не можу передати словами, як сильно мене радують ці новини. Не було ні єдиного години, коли я не думав би про те, що трапилося на Тучанке і не питав би себе, чи правильно я вчинив. Ці новини виправдовують всю біль, що була викликана моїми експериментами. Сподіваюся, одного разу я зможу зустріти тих жінок і попросити у них пробачення. Після того, як ви переконали доктора Солуса пощадити мене, я послухався його ради і відкрив клініку на Омезі. Я вирішив, що це може залагодити мою провину за всі заподіяні мною страждання. Мені довелося бігти, коли клан Вейрлок дізнався, що я не надав готове ліки, і призначив нагороду за мою голову. Може, тепер Вейрлокі залишать мене в спокої.

Здається, ви врятували мені життя вдруге, капітан.

С щирою вдячністю,
Мелон Хеплорн

Персонажі Mass Effect 2
Персонажі коміксів Mass Effect