FANDOM

PL

Месснер-кур'єр і людей, який займається приватною доставкою. Є таємним агентом «Цербера».

Вторгнення Редагувати

Вони з Вегою знайомиться, коли той їде у вагонетці разом з Трієї. Месснер висловлює йому своє захоплення, адже Вега врятував колонію два роки тому. По прибуттю в лабораторію він, Вега і Трия стикаються з проблемою: вона закрита за наказом начальства. Знову піднявшись на поверхню, Джеймс і загін "Дельта" вислуховують наказ капітана Тоні - розвідати дивний сигнал перешкод на краю колонії. Так як службовий транспорт знаходиться в ремонті, Месснер надає піхотинцям свій старий M35 «Мако», відданий йому Волусія в якості розрахунку з боргом. Кур'єр відправляється на ньому разом з піхотинцями до місця сигналу.

Після розслідування Месснер разом з іншими космопехамі і Трієї повертаються в колонію. Там вони стають свідками того, як колоністів викрадають Збирачі. Під час обговорення ситуації Месснер пропонує використовувати оборонні знаряддя для того, щоб розібратися з кораблем Колекціонерів. Однак зброя заряджається занадто довго, і він висловлює думку, що поки вона готуватиметься до пострілу, Збирачі їх виявлять. Його підхоплює Трия, і Джеймс вирішує стріляти по кораблю в половину потужності. Захисне поле корабля відображає постріл, і бійцям доводиться рятуватися втечею. Опинившись на вході в підземну лабораторію, Мейсон обрушує пострілом стелю, виграючи для загону час.

Уже в лабораторії виявляється, що Месснер-агент «Цербера». Але йому вдається переконати команду, що їм потрібно триматися разом. Месснер, розповідає що «Цербер» знає, хто такі Збирачі і чим вони займаються. Коли преторіанець атакує загін, Месснер разом з бійцями намагається відлетіти на кораблі крогана Бруда, якого вони взяли з собою. Завдяки Асексу, преторіанця все-таки вдається знищити.

Зрада Редагувати

Проникнувши на корабель Колекціонерів, загін, перебуваючи на кораблі Бруда, відстрілюється від колекціонерів. Коли Вега просить крогана летіти до ядра корабля, Месснер каже, що не може цього допустити і тихо вбиває Бруда. Корабель падає і весь загін опиняється в руках Колекціонерів. Месснер виявляється союзником колекціонерів і надає Тріі можливість врятувати декількох колоністів, прочитавши інформацію з протеанского сховища даних. Трия погоджується. Отримавши потрібну інформацію на свій браслет, він виявляється схоплений колекціонерами. Вони повідомляють, що від нього тепер немає користі і намагаються посадити Месснера в транспортувальну капсулу Колекціонерів. Однак замість себе він кидає в капсулу Трію. Однак тут же Месснер виявляє, що браслета на зап'ясті немає - він у Тріі. Її в капсулі виносить у відкритий космос і Месснер вже нічого не може зробити.

Незабаром прибувають бійці "Дельти" і відкривають вогонь по Колекціонерам. Месснер опиняється під перехресним вогнем. Поки Вега намагається врятувати Трію, він хапає гвинтівку Колекціонерів і стріляє в Вегу. Той падає, втративши кінетичних бар'єрів. Месснер підходить до Веги. Той витягує ніж і вдаряє Месснера в живіт. Джеймс намагається витрусити з нього інформацію про браслеті з даними. Трия повідомляє по рації, що він у неї. Дізнавшись те, що хотів знати, Вега кидає Месснера, не дивлячись на те, що той благає його врятувати. Месснер гине від пострілів Колекціонерів. Навіть в останній момент він намагається обдурити Вегу, кажучи, що браслет все ще при ньому. Він просив Вегу забрати його з корабля, кажучи що він "Не хоче гинутитакий смертю".

ГалереяРедагувати

Персонажі Paragon Lost