FANDOM

ME2
MEI
ME3
MEA
Роботи

Мехи (англ. Mechs) — різноманітні механічні конструкції, які використовують для бойових цілей та/або пересування важких вантажів.

Автоматичні моделі оснащені певними формами ВІ, що регулює їхню поведінку, в той час як керування більшими мехами може здійснюватися пілотами з вбудованих кабін.

Розповсюдження Редагувати

В Просторі Цитаделі найбільшого поширення використання мехів набуло після Навали ґетів на чолі з Сареном в 2183 році.

Загибель тисяч представників сил правопорядку стала відчутним ударом для всієї галактики. Для заміни загиблих всі раси "великої четвірки" направили в Цитадель велику кількість кваліфікованого персоналу, тож охоронним агентствам, що відчули помітний дефіцит кадрів, довелося взяти на озброєння автономних охоронних роботів.

З тих пір мехів використовують в якості охоронних засобів на більшості об'єктів.

Мехи також широко застосовуються такими організаціями як «Цербер», «Блакитне сонце» і, особливо, «Затемненням».

Види мехів Редагувати

Mechs 0

Зазвичай мехів поділяють на легких та важких, пілотованих та ні.

  • Легкі мехи — можуть бути найрізноматнішої зовнішності та призначення.
    • Гуманоїдні — антропоморфні роботи, що призначені для виконують функції людини.
    • Службові — роботи, призначені для виконання специфічних функцій. Наприклад, службової собаки, тощо.
  • Важкі мехи — великі та міцні пересувні платформи, оснащені потужними сервоприводами.
    • Автоматичні — важкі мехи під керівництвом ВІ.
    • Пілотовані — вежкі мехи, керування якими виконують пілоти із вбудованих кабін. Такі моделі набагато дорожче аніж автоматичні, але додають потужному механічному тілу розум органіка.

Модельний ряд Редагувати

Mass Effect 2 Редагувати

  • Мех ФЕНРІС — чотиринога модель, яка ззовні схожа на велику собаку. Її "морда" містить датчики, які налаштовані на виявлення заборонених товарів, а також тазер ближнього діапазону, придатний для знешкодження контрабандиста.
  • Мех ЛОКІ — гуманоїдна модель, яка антропометрично еквівалентна людині (ну, або азарі). Оснащена Пістолети-кулемети|пістолетом-кулетемтом, а на високих рівнях складності мають кінетичні щити. Вперше з'являється в місії Пролог: Пробудження.
  • Мех ІМІР — велика, важкоозброєна протипіхотна модель.

Mass Effect: Infiltrator Редагувати

  • Робот "Оркус" — модифікація моделі ЛОКІ, створена «Цербером» в якості основи автоматичної охоронної системи космічної станції Барн. Має дещо краще бронювання та озброєна штурмовою гвинтівкою.
  • Робот "ОГР" — велика, важкоозброєна та добре броньована протипіхотна модель. Модифікація ІМІРа, створена «Цербером» з використанням технологій з бази Збирачів. Використовуються для захисту космічної станції Барн.

Mass Effect 3 Редагувати

  • Мех Атлас — велика важкоозброєна пілотована модель, збудована «Цербером» в якості еволюції ІМІРа. Зустрічається в Mass Effect 3.

Mass Effect: Andromeda Редагувати

  • Мех Гідра — велика важкоозброєна пілотована модель, розроблена в скупчені Елея з використанням технологій Ініціативи «Андромеда» та Реліктів.

Цікавинки Редагувати

В назвах модельних рядів мехів традиційно використовують імена персонажів різноманітних міфологій. Так мехи в Mass Effect 2 отримали імена з скандинавської міфології, в той час як Атлас, Оркус, Тритон з Mass Effect 3 та Гідра з Mass Effect: Andromeda є тезками персонажів грецької та римської міфологій.