FANDOM

ME2
270px
Говорящий клану Вейрлок
Enemy Container-AH
Тип Органік
Раса кроган
Фракція Клан Вейрлок
Зброя M-27 «Ятаган»
Вміння Class Power ME2 Icon Кроганскій розбіг
Class Power ME2 Icon Регенерація
25pxЗапальні патрони
Carnage Розправа
Здоров'я Висока
Броня Середня
Шаблон:Цитата Заголовна

Мовець клану Вейрлок-кроган з клану Вейрлок, який говорить від імені керівника Вейрлока Галда. Шепард стикається з ним і бійцями кривавої зграї під час місії на лояльність Мордіна.

Mass Effect 2 Редагувати

У лікарні кроганов Мордіна і Шепард(у) протистоїть Говорящий клану Вейрлок. Зустрічаючи капітана, він говорить з невеликого балкона про те, що бажає його(її) смерті за вбивство багатьох бійців.

Не бажаючи чути його довгу промову, Шепард може вистрілити в паливний бак, що знаходиться трохи нижче крогана. У відповідь той скаже, що Шепард(у) варто потренуватися у стрільбі. Після цього командор Шепард зробить ще один постріл, підпалюючи горючу рідину і тим самим крогана. Якщо Шепард не зробить цього, то йому(їй) доведеться особисто вбити крогана в наступній сутичці.

Здібності Редагувати

Атакуючі Редагувати

Цей противник озброєний дробовиком M-27 «Ятаган» і може посилювати союзників, перебуваючи поруч з ними.

Захисні Редагувати

Він має високу здоров'я і щити. А також здатний до регенерації, як і всі крогани.

Тактика Редагувати

  • Він буде намагатися зблизитися з Шепард(ом) і атакувати найближчого напарника. Іноді застосовує здатність розправа.
  • Залишайтеся на нижньому майданчику. Ви встигнете вбити його перш ніж він до вас дійде тільки тоді, коли ви будете використовувати точне зброю без великої віддачі. Кращий вибір - снайперські гвинтівки.
Вороги з Mass Effect 2