FANDOM

ME2
  • Оригінальна назва: Mordin: Old Blood.
  • Умови: Після вербування восьми супутників.
  • Завдання: Поговорити з Мордіна солус на особисту тему.
  • Противники: Клікс, Варрі, бійці «Кривавої зграї».

ПроходженняРедагувати

Через пару завдань після появи на борту «Нормандії» Мордін солус розповість про свої колишні заслуги. Проведена їм робота заслуговує на увагу. Епідемія чуми на Омезі припинилася, було створено ефективні ліки. Помічник успішно справляється зі своїми обов'язками. Сторожові роботи охороняють територію. Причин для занепокоєння немає. Робота в обмежених умовах завжди привертала саларіанца-це виклик, однак він не очікував побачити на кораблі настільки сучасне технічне оснащення, особливо радує штучний інтелект. Рятувати життя, допомагати безпорадним-це велике добро і хороша пенсія після роботив Групі Особливої ​​Реагування.ГОР-виконує складні завдання з обмеженим контролем. Розвідка, аналіз, ідентифікація проблем, часом-мокрі справи. При необхідності розпорядженні варіантами вирішення. Спектри Cовета створені за образом гора. саларіанці, нечисленна раса, що не розташовує грубою силою і військовою міццю, упор робиться в основному на скритність і розвідку. Агенти-довірені особи, які мають широку свободу дії для виконання поставлених цілей.

Работа Мордіна солус в ОСН полягала у проведенні кількох розвідувальних операцій, роботі під прикриттям. Служба проходила під командуванням молодого капітана Кірраге. Алеголовне досягнення-вивчення генофага. Повстання кроганов -криваві, небезпечні, страшні, як атаки Рахни, тому доводилося робити розрахунки бойових дій на випадок зростання їх популяції, а також розробляти сценарії політики поведінки в атакованих локаціях. Генофаг допоміг знизити популяцію кроганов, на відміну від їх агресії, що не стримується.Генофаг-біологічна зброя, створене саларіанской наукової командою. Діє на всі до єдиної клітини організму жертви. Більше тисячі років тому вперше застосовано турианца проти кроганов, щоб придушити їх Повстання. Зазвичай-і неправильно - генофаг називається «епідемією стерильності». Насправді змінюється спеціальний коефіцієнт народжуваності. Знижується темп зростання популяції до предіндустріальной.Особлива гордістьМордіна солус - особиста участь у створенні нової версії генофага, застосованого на Тучанке та інших колоніях, який стабілізував розмноження кроганов. Помилка могла б призвести до знищення виду, що не входило в плани саларіанцев.

ТучанкаРедагувати

Особисте проханняМордіна солус полягає в наданні допомоги колишньому члену команди з розробки генофага, захопленого «Кривавої зграєю». СаларіанецМелонбув в останній раз помічений на Тучанке, можливо, найманці захопили його і катували науки іншим. Розслідування справи на Тучанке буде проходити в два етапи: перший - збір інформації про зниклого, другий - звільнення з полону. Прибувши на планету, вирушаємо спочаткудо вождя клану Урднот,Ріву або Рексу, який знаходиться в головному залі, недалеко від арени.

Після короткої бесіди, кроган направить вас до командиру розвідників, так як він особисто не стежить за діями найманців.Командир розвідниківпідтвердить побоювання професора. Він чув про саларіанце, правда, не знає, де він знаходиться. Якщо в полоні у «-05-0012Кривавої зграї», значить знаходиться в клані Вейрлока. У такому випадку пошуки потрібно починати зі старої лікарні. До лікарні доведеться добиратися на Томкое, бойовому вантажівці кроганов. Перед відбуттям отримуємо додаткові завдання у командира розвідки з пошуку, а у механіка - впускного колектора.

ЛікарняРедагувати

Прибувши на місце, починаємо просування до мети. Першими ворогами стануть Клікс, другими - Варрі, вибігають назустріч загону з руїн Тучанкі. Минувши перші повороти, знищуємо ракетників Ворку. На мосту чекають бійці «Кривавої зграї», намагаємося не підпускати близько кроганов. Позбувшись від перешкод, долаємо міст. З розбитого томкаха підбираємо колектор, потрібний механіку з клану Урднот. Зламуємо двері лікарні. На сходинках знаходимо труп людини, жертви експериментів, Мордін солус розповість про суть проведених над ним дослідів. Розташування пухлин, можливо, означає виклик умисної мутації шишковидного тіла і надниркових залоз. Загальна ідея наступна: генофаг змінює рівень гормонів, його можна вилікувати за допомогою гормональної контратаки. В даному випадку контратака на залози була відображена генофагом. Вислухавши пояснення, рухаємося далі. Спустившись до других дверей, з комплексу вийде глашатай клану Вейрлока.

За пролиту кров соклановцев прибульцям загрожує смерть, але Вейрлок галасують наказав не чіпати чужинців, давши їм свободу і можливість рознести звістку про майбутнє сходженні клану до вершин олімпу, про що нам тлумачить кроган клану Вейрлока саларіанці вилікують генофаг і Клан Вейрлока розтечеться по галактиці, проливаючи ріки крові. Захопленого полум'яною промовою крогана можна «остудити» вогнем з газового балона, застосувавши дію відступника. Після чого розгориться запеклий бій. Схоже, Мелоні дійсно знаходиться в полоні у кроганов Вейрлока. Завершивши бій, оглядаємо приміщення, піднімаємося до дверей, з яких вийшов глашатай. Проходимо в лабораторію, вивчаємо комп'ютерні термінали, отримуємопокращення «Кроганская живучість», вислуховуємо висновок Мордіна солус по знайденому тілу піддослідної самки крогана, докладна розповідь про дії генофага, причини його відходу з СОСН, про вчинені діяння та інші роздуми вголос. Вийшовши з приміщення, в коридорі, за бічними дверима, ховається хворий кроган, що є розвідником клану Урднот.

Розвідника схопили і привели до лікарні охоронці Вейрлока. Далі були тортури, ін'єкції, наркотики. До того ж його «переконали» брати участь в експериментах з лікування генофага. Слова подіяли на крогана і він вирішив залишитися, поклавши своє життя на добру справу. Щоб переконати розвідника повернутися в табір Урднот доведеться використовувати репліки героя або відступника. Почувши витверезну мова, кроган покине межі лікарні і відправиться додому. Виходимо до сходових прольотах лікарні, відбивається від атак супротивників, спускаємося на поверх нижче. Розправляємося з ватажком «Кривавої зграї»Вейрлоком галасують. Хорошу службу в боях послужить снайперська гвинтівка M-98 «Вдова», добута на кораблі Колекціонерів. На нижньому поверсі комплексу зламуємо дослідний термінал, отримуємопокращення «Боєприпаси до важкого зброї».

Потім залишиться лише увійти в двері, за якими знаходиться Мелоні. Тоді-то і з'ясується, що його ніхто не викрадав. Вчений сам звернувся до клану Вейрлока для проведення досліджень та отримання ліки від генофага. Оскаженілий Мордін солус спробує вбити колишнього колегу-учня, а потім знищити всі дані досліджень. Можна врятувати і те, і інше, використовуючи дії героя. Дані стануть в нагоді вMass Effect 3: Якщо їх знищити - Ева загине.

«Нормандія» SR-2Редагувати

Перед поверненням на «Нормандію» можна попросити професора затриматися ненадовго в лікарні, зламавши настінний комп'ютер і отримавши додаткові кредити. Звістка про зраду учня змусить Мордіна солус по-іншому поглянути на проблему генофага і виконану колись роботу. Усвідомлюючи небезпеку, яку ліки від генофага може представляти для галактики, професор покладе край експериментам колишнього протеже і зробить так, щоб дослідні дані не потрапили не в ті руки. Після завершення завдання Мордін солус повністю зосередиться на підготовці до головного завдання.

Цікаві фактиРедагувати

  • Якщо на виконання цієї місії ви взяли Талі, то в момент виголошених Шепардом слів -"Ти? Я ж сказав, що піти звідси пораненим зможе тільки крутий хлопець, а ниючий кроган, як кваріанец у якого коліки", Талі обуриться і нагадає, що вона "взагалі-то стоїть поруч".

Підсумки місіїРедагувати

Завдання в Mass Effect 2