ME2.png
NCS.png

Альянс знайшов місце падіння Нормандії SR-1 на планеті Алкер. Стівен Геккетт просить знайти жетони загиблих членів екіпажу і встановити пам'ятник.

Отримання місії[ред. | ред. код]

командор Шепард отримує листа від адмірала Хакет на особистий термінал, в якому йдеться про виявлення місця аварії "Нормандії" SR-1 на планеті Алкер.

Mail.png
Відправник: Адмірал Хакет
Тема: Місце катастрофи "Нормандії"

Капітан Шепард:

Ми вважаємо, що знайдені в результаті сканування системи Амадей дані зацікавлять вас: знайдено місце падіння"Нормандії". Альянс хоче вшанувати пам'ять"Нормандії" і спорудити пам'ятник на місці, де знайшли останній
притулок її уламки. Ми хотіли б, щоб ви в числі перших побували на місці трагедії і встановили там пам'ятник.

Після нападу Колекціонерів на"Нормандію" 20
членів екіпажу досі вважаються зниклими безвісти. Якщо вам вдасться відшукати докази їхньої смерті, будь ласка, надайте їх органам Альянсу.

Бажаю удачі, капітан.

Після прибуття необхідно досліджувати планету за допомогою зондів. Після виявлення місця аварії "Нормандії", Сузі повідомляє: "Тих, хто вижив не виявлено ..."

Протягом квесту ви досліджуєте місце краху "Нормандії". У Шепарда трапляються спалахи пам'яті, коли він виявляє знакові місця, пов'язані з членами екіпажу з першої частини Mass Effect. Значущі знахідки - це бортовий журнал штурмана Пресслі, який оповідає про зміну його відносин до інопланетян і старий шолом капітана Шепарда, який можна забрати і поставити в каюті. Також по території розкидані 20 іменних жетонів загиблих членів екіпажу, (кілька з них знаходяться в тендітних контейнерах) які потім можна повернути їх сім'ям та кілька контейнерів з нульовим елементом. По завершенню завдання отримуємо лист на особистий термінал.

Mail.png
Відправник: Адмірал Хакет
Тема: Місце катастрофи "Нормандії"

Капітан Шепард:

Альянс дякує вам за надання знайденої на місці падіння"Нормандії" інформацію. Капітан! Виявивши жетони, ви допомогли багатьом людям знайти спокій.

Дякую вам від усього серця.

Цікаві факти[ред. | ред. код]

  • У завданні є цікавий ляп: коли на початку Mass Effect 2 "Нормандію" знищують, напис "Нормандія" буде прострелено з променевого знаряддя. Але коли ми виявляємо "Нормандію" можна побачити, що напис чітко збереглася і навіть читається. Можливо це було зроблено розробниками для нагнітання атмосфери.
  • Ви можете знайти шолом Шепарда N7 з першої частини і використовувати його протягом всієї гри.

Галерея[ред. | ред. код]

Завдання в Mass Effect 2