FANDOM

ME Обман Логотип
Наша мета — замінити Раду Цитаделі меритократією біотиків.

Мітра Зон (англ. Mythra Zon) — азарі, лідер "Підпілля біотиків" у книзі «Mass Effect: Обман».

Зовнішність та характер Редагувати

Мітра — молода, добре складена азарі. В неї високий лоб, широко посаджені очі та ідеальні губи. Втім привабливість Зон обумовлювалася не лише зовнішністю — її ніби огортала енергія, яка виривалася глибоко зсередини неї, а природня чарівність притягувала до дівчини представників усіх рас.

Хтозна, чи вірить Зон сама в ідеї, які пропогандує "Підпілля біотиків", чи лише пудрить мізки молодим та недалеким біотикам, насаджуючи комплекс переваги над позбавленими цих здібностей. Скоріш за все справжня її ціль — лише захоплення сфери впливу на Омезі з прицілом на місце Арії Т'Лоак. Розраховувати на більше було б попросту безглуздо, а на цілковиту дурепу Мітра не схожа.

Mass Effect: Обман Редагувати

Постер2 Цій статті/цьому розділу не вистачає інформації.

Ви можете допомогти Mass Effect Вікі, доповнивши дану статтю/розділ інформацією.

Постер2
Mass Effect: Обман

Станом на 2186 рік Мітра Зон є лідером "Підпілля біотиков" на Омезі. Невідомо, чи вона створила цей рух, але потужні біотичні здібності та природна харизма забезпечили їй місце ватажка.

Бажаючи посилити свої позиції на станції, Мітра проводить набір рекрутів в деяких кутках галактики, зокрема на Цитаделі, де тримає своїх людей в тренувальному комплексы «Куб». Зрештою завдяким цьому "Підпілля" достатньо зміцніло, щоб заявити про себе.

Розпочала Мітра з влаштування періодичних урочистих маршів по вулицях Омеги, покликаних привернути увагу мешканців станції. Але вона чудово розуміла, що для справжнього розвитку організації потрібно створити репутацію та здобути кошти. Найшвидшим способом досягти як першого, так і друого, на її думку, було пограбування банку Арії. Але оскльки подібна операція була непідйомною для "Підпілля", Мітра вирішила об'єднати сили з бандою "Зловісних черепів".

Пограбування пройшло не зовсім за планом, через що обчистити вдалося лише одне сховище, але й це вже був успіх. До того ж "Підпіллю біотиків" вдалося взяти в полон Кай Ленга — найсмертоноснішого вбивцю «Цербера», і Зон вирішила спробувати витребувати в Привида за нього величезний викуп. Можливо, це нахабство і увінчалося б успіхом, але в бажанні прискорити зростання впливу "Підпілля" Мітра погодилася з планом Джилліан Грейсон — заявити про себе на всю галактику, обезголовивши «Цербер».

Згідно з розробленим планом, Зон зажадала, щоб Привид передати викуп за Кай Ленга особисто, після чого, як то кажуть, вже справа техніки. Втім, результат виявився доволі прогнозованим...

Персонажі з книг Mass Effect