FANDOM

ME
Едолус

Адмірал Кахоку попросив Шепард(а) знайти зниклий загін космічної піхоти в системі Спарта. Всі контакти з солдатами були втрачені незабаром після того, як їх направили для розслідування підозрілої активності.

ПридбанняРедагувати

Є три способи отримати це завдання:

  1. Ставши СПЕКТРом, поговоріть з Кахоку біля сходів, що ведуть до Раді Цитаделі. Він стоїть біля консолі і намагається домовитися про зустріч. Адмірал пояснить, що його команда пропала.
  2. Сигнал лиха можна розслідувати самостійно, без розмови з Кахоку, досліджуючи Едоло.
  3. Якщо ви завершили завдання Цитадель: Доктор Мішель і распросили капітана Андерсона про Армістана Бейнса, то він згадає, що команда, яка виявила тіло Бейнс пропала безвісти, і запропонує Шепард(у) поговорити з Кахоку.

Піхотинці зникли на планеті Едоло, система Спарта, сукупчення Тау Артеміди.

ПроходженняРедагувати

Після приземлення на Едоло прямуте до позначенного на мапі сигналу лиха. Це на північ від зони висадки. Там ви знайдете палаючого M29 "Грізлі", мертвих піхотинців і передавач. Будьте обережні - коли ви підійдете досить близько до трупів, на вас нападе молотник.

Тактика боюРедагувати

Едолус молотник
  • Проїжджаючи через гніздо молотника, будьте насторожі. Як тільки ви опинитесь на його території, він, після невеликої затримки, буде різко вириватися з землі. Як почуєте, що молотник піднявся з-під землі, знайдіть його і швидко від'їжджайте на невелику відстань.
  • Бій доведеться вести дистанційний, адже ближня атака молотники руйнівна і рідко залишає в живих. Від дальньої ж атаки молотника кислотою легко ухилитися - вона досить повільна, та й пошкодження наносить не надто великі.
  • Найбільш ефективно використовувати гармату M35 «Мако» в поєднанні з кулеметом, кружляючи навколо молотники. Проте "Мако" може бути сильно пошкоджений або знищений плювком молотника. Якщо ви перебуваєте поза транспорту, в той час як його знищили, не намагайтеся повернутися в нього, а краще відразу викликайте карту і повертайтеся на «Нормандію».

Як тільки переможете молотника один з ваших напарників прокоментує, що хтось навмисно перемістив передавач і заманив піхотинців в пастку.

Повертайтеся в Цитадель і поговоріть з Кахоку.

Завдання в Mass Effect 1