FANDOM

ME

Єлена Блейк, високопоставлений член злочинної організації, попросила Шепард(а) усунути двох своїх конкурентів.

ПридбанняРедагувати

Як тільки командор Шепард стає СПЕКТРом, це завдання можна отримати двома способами:

  1. Розшифровка комп'ютерної консолі в академії СБЦ, в офісі поруч з Челліком. Однак для цього потрібно, принаймні, 9 ранг розшифровки.
  2. Знайти Олену у фінансовому районі на Цитаделі. Вона покличе капітана для розмови.

ПідготовкаРедагувати

Ви будете стикатися з різноманітними противниками на даній місії, включаючи кроґанов. Змішана команда підійде найкраще, оскільки майже всі вороги можуть регенерувати і використовувати імунітет. Найкраще братися за цю місію по досягненні, хоча б, 30 рівня - ви будете стикатися з противниками з кращим озброєнням і потужними здібностями.

ПроходженняРедагувати

Під час розмови Олена Блейк пояснить, що вона є високопоставленим членом злочинного синдикату і хоче усунути двох кримінальних авторитетів. Вони є дилерами червоного піску, торгуючись, в основному, з батаріанцамі-работоргівцями - дану бізнес-практику Блейк не схвалює. Як тільки вони будуть мертві, вона буде управляти їх організацією "зі смаком".

  • Якщо вибрати "Я зроблю це" або "Не проблема", то ви отримаєте 2 очкиВідступникаі координати.
  • Якщо вибрати "Ні, я не буду цього робити", то ви отримаєте 8 очокГероя, але Олена все ж дасть вам координати.

Кримінальні авторитети, імена яких не названі, знаходяться на двох різних планетах. Перший на планеті Мавігон, Хан, Сигма Близнюків. Другий на планеті Кленсаль, Дит, Гамма Аїда.

МавігонРедагувати

База на Мавігоне розташована на високій скелі, в південно-східній частині карти. Сама база захищена трьома вежами з важкими турелями. Також не забувайте, що на Мавігоне другий рівень небезпеки, тому будьте обережні при виході з Мако.

База являє собою наукову станцію. В основному залі знаходяться 5 найманців, 2 снайпера і один кримінальний авторитет. Як правило, найманцями будуть кроґани, так що добре продумуйте тактику нападу.

Як тільки покінчите з противниками, добре обстежте комплекс, у пошуках поліпшень, і повертайтеся на Нормандію.

КленсальРедагувати

База на Кленсалі розташована недалеко від центру карти, поруч з платиновим родовищем. Зовні база захищена трьома найманцями і трьома снайперами, двоє з яких знаходяться в баштах на полі бою. Всередині бази знаходиться така ж кількість супротивників, як і на Мавігоне: 2 снайпера, 5 найманців і один кримінальний авторитет.

Як покінчіть з ворогами не забудьте обстежити будівлю, в пошуках поліпшень.

АмарантРедагувати

Туманність Кінська Голова. Після ліквідації кримінальних авторитетів, вирушайте на планету Амарант, Фортуна,, щоб знайти Олену. Її база знаходиться в кратері, на півдні карти. Після входу в двоповерховий комплекс відкрийте перші двері, Блейк буде стояти там. Вона подякує капітана і запевнить, що банда тепер обмежить себе азартними іграми та контрабандою незаконних технологій.

Далі ви можете вибрати одну з дій:

  1. Просто забрати нагороду і покинути базу.
  2. Спробувати заарештувати Олену. У цьому випадку вона та її найманці нападуть на вас.
  3. Спробувати переконати Блейк розпустити банду. Для цього вам знадобиться високий рівень Чарівності (дає 10 очокГероя) або Залякування (дає 8 очокВідступника)

Примітка: якщо ви вбили Олену або переконали розпустити банду, то зможете пограбувати комплекс.

Mass Effect 2 НаслідкиРедагувати

  • Якщо ви переконали Блейк розпустити банду, то вона з'явиться в клубі Загробне життя на Омезі і буде вам вдячна.
  • Якщо Олена зберегла банду, то вона приєднається до Арії.
Завдання в Mass Effect 1