FANDOM

ССД (Сверхзветов двігатель) - двигун, що використовується для переміщення між сусідніми зоряними системами.

Принцип роботиРедагувати

В основі сверхсветового двигуна лежить Ядро, яке знижує масу корабля і дозволяє значно збільшити прискорення. Це підвищує швидкість світла у рамках ефекту маси, дозволяючи здійснювати переміщення на високих швидкостях, при яких релятивістським ефектом розширення часу можна знехтувати.

Крім ССД космічним кораблям потрібні традиційні прискорювачі (хімічні ракетні, комерційні термоядерні або військові антипротонів двигуни). Без цього корабель не має рушійної сили.
Кількість нульового елемента і енергії, необхідних для переміщення, росте в геометричній прогресії в міру збільшення маси і ступеня її зниження. Дуже великі кораблі і дуже великі швидкості обходяться непомірно дорого.

Зовнішній виглядРедагувати

Мандрівники, які не мають досвіду космічних польотів, задаються питанням: "Як виглядає навколишній світ з вікна корабля, що рухається зі сверхсветовой швидкістю?" Частково відповідь на це питання можна знайти, подивившись через звичайне віконне скло. Швидкість світла при проходженні через скло нижче, ніж при проходженні повітряної маси; швидкість світла в звичайному космічному просторі нижче швидкості світла у високошвидкісному поле ефекту маси. Це стає причиною заломлення - якщо світло спрямований під кутом, він заломлюється і розділяється на спектр. Об'єкти за межами корабля будуть виглядати заломленими. Чим більше різниця між об'єктивною (зовнішньої) і суб'єктивної (внутрішньої) швидкістю, тим помітніше буде переломлення.

Оскільки суб'єктивна швидкість світла зростає всередині поля, об'єкти зовні будуть зміщуватися в червоний спектр, і побачити їх можна буде тільки за допомогою радіотелескопу. Джерела потужного електромагнітного випромінювання, невидимі неозброєним оком, зазвичай стають видні в блакитному спектрі високої інтенсивності. У міру зростання швидкості світла стають видні джерела рентгенівського випромінювання, гамма-випромінювання і космічного випромінювання. Зірки замінюються пульсарами, зростаючими дисками чорних дір, квазарами і спалахами гамма-випромінювання.

При спостереженні зовні корабель, що переміщається з надсвітовою швидкістю, зміщений в блакитний спектр. Перебуваючи в полі, яке дозволяє переміщатися зі швидкістю, удвічі перевищує швидкість світла, корабель випромінює радіаційний фон, потужність якого вдвічі більше звичайної. Переміщаючись зі швидкістю в 200 разів вище швидкості світла, корабель стає джерелом видимого рентгенівського і гамма-випромінювання, а тепло, яке виділяє обшивка, зміщується з інфрачервоного спектра в блакитний і теж стає видимим.

Кораблі, що переміщаються з надсвітовою швидкістю, видно з дуже великої відстані, незважаючи на те, що їх ідентифікатор передається зі швидкістю світла.

Заряд двигунаРедагувати

Ядро ССД при проходженні через нього позитивного або негативного електричного струму отримує статичний електричний заряд. Через 50 годин безперервної роботи заряд двигуна досягає максимального рівня. Ці заряди пропорційні рівню зниження маси; якщо корабель важкий або швидкохідний, це відбудеться швидше.

Якщо рівень заряду перевищить допустимий, відбудеться його розрядка на корпус корабля. Всі незаземлені члени екіпажу будуть спалені, все електронне обладнання виведено з ладу, а металеві перебирання оплавятся і зваряться між собою.

Найбільш безпечним способом розрядки Ядра є посадка на планету з подальшим заземленням зразок громовідводу. Великі судна, такі як дредноути, не мають можливості посадки, тому змушені використовувати магнітне поле планети для розрядки. Корабель передає заряд на зовнішню обшивку, де той поглинається магнітним полем.

У процесі розрядки в поле виникають численні блискавки, при цьому створюється красивий ефект світіння, який видно з планет. Кораблю доводиться прибирати датчики і зброя при розрядці щоб уникнути їх пошкодження, він стає сліпим і беззахисним. Розрядка на планеті-супутнику зі слабким магнітним полем може зайняти кілька днів, на газовому гіганті - менше години. Космічні станції зразок Цитаделі часто обладнані спеціальними комплексами для розрядки двигунів.

НебезпекиРедагувати

Якщо поле руйнується під час руху корабля, це призводить до катастрофи. Корабель переходить на досветовой швидкість, величезна кількість надлишкової енергії викидається у вигляді смертоносного випромінювання Черенкова.