FANDOM

ME2

Шаблон:Мультішаблон

Шаблон:Цитата Заголовна

Наглядач Курил(англ. Warden Kuril)-туріанец-наглядач на "Чистилище", космічному кораблі-в'язниці "Синіх Світив". Будучи колись правоохоронцем на Палавае, Курил втомився від вічного переслідування злочинців і вступив до лав "Синіх Світив". Там йому і прийшла в голову думка тримати злочинців в космосі, звідки вони не зможуть втекти.

Коли капітан командор Шепард відвідує "Чистилище", щоб забрати Джек, Курил дає капітану екскурсію по кораблю. Він відправляє капітана у вантажний відсік, щоб "забрати свій вантаж". Коли капітан відкриє двері, Курил заявить, що він зрадив "Цербер", щоб захопити і утримувати Шепарда з метою отримання викупу. Коли командер звільняє Джек з крио-камери, вона впадає в психотичні-биотическое буйство, руйнуючи в'язницю скрізь де вона йде. Бачачи, що від Шепарда занадто багато неприємностей, Курил вирішує вбити капітана. Коли вони зіткнулися лицем до лиця, Шепард звинувачує його в тому, що він "работоргівець". Курил кричить у відповідь, що він робить це все заради "галактики". Незважаючи на свій захист від щита-генератора, Шепард вдається вбити Курила.

Здібності Редагувати

Атакуючі Редагувати

Наглядач Курил є одним з небагатьох НПС збройних М-76 Привид. Він дуже точний, особливо на високих рівнях складності. Тим не менш, він не має наступальних здібностей.

ЗахисніРедагувати

На додаток до його міцної броні і щитам, він захищений трьома зовнішніми генераторами щита, які повинні бути знищені перш, ніж він може бути убитий. На щастя, Курил не може поранити Шепард(а) поки щит неприбраний.

Тактика Редагувати

Цікаві факти Редагувати

  • Курил є одним з небагатьох турианца без маркування на обличчі.
  • Не соромиться також терміна, використовуваного турианца для позначення людини, якій не слід довіряти.
  • Курил схожий характером на Сарена Артеріуса.
  • Ім'я Курил співзвучно Курильських островів (англ. Kuril Islands). Це не перший випадок, коли ім'я героя в грі Bioware відповідає топониму країни колишнього СРСР: одного з найвідоміших супутників головного героя в серії Baldur's Gate звуть Мінськ, що відповідає назві столиці Білорусії; крім того, в самій ME2 присутній персонаж-азарі Самара, ім'я якої відповідає назві однойменного російського міста.
Персонажі Mass Effect 2
Вороги з Mass Effect 2