Тут описані всі відомі наркотичні речовини зі світу Mass Effect.

Менаген-Х3 (Менаген Ікс-три)[ред. | ред. код]

Наркотичний допінг для підвищення біотичних здібностей. Токсичний, у високих концентраціях може вбити. В Mass Effect 2 контрабандист питна Фор продав препарат "сестрам Затемнення" (найманцям-азарі на Ілліуме), промовчавши про побічний ефект, який відкрився після тестів препарату, що викликало невдоволення угруповання . Відомий один випробуваний, на якому найманці тестували Менаген-X3 - це Волус Ніфті Кал, прозваний себе Богом Біотики. Також неясно, чи є неадекватна поведінка Волусія побічним ефектом препарату.

Менаген-X3 може бути вжитий Шепард(ом) і напарниками в місії з вербування Самари. При цьому існує можливість перевищення дози, внаслідок чого здоров'ю буде завдано шкоди.

Червоний пісок[ред. | ред. код]

Набагато більш сильний препарат ніж Менаген-X3, але на відміну від нього, завдає серйозної шкоди організму. При прийнятті червоного піску людина може впасти в божевілля або, від занадто великої дози, взагалі померти. Червоний пісок дуже часто фігурує у всесвіті Mass Effect. У лабораторіях Генрі Лоусона за допомогою червоного піску намагалися збільшити біотичні здібності баньши, але піддослідні часто помирали. Так само фанатами був знятий фільм з однойменною назвою "Червоний пісок". У ньому терористи-биотики, накачавшись червоним піском і впавши в бойове безумство, напали на дослідницьку групу Альянсу на Марсе. У коміксі "Батьківщина", про Джеймса Вегу, той доставив батькові пакет червоного піску і коли батько почав його вживати, Джеймс посварився з ним і пішов у космопехоту Альянсу.

Зустрічається в Mass Effect 2, Mass Effect 3, Mass Effect: Червоний пісок, Mass Effect: Батьківщина.

Хеликс[ред. | ред. код]

Наркотик що чимось нагадує земний кокаїн. Загострює почуття і викликає збудження нервової системи. Так само підсилює почуття сексуального збудження. Такими наркотиками поїла своїх жертв Морінт, для підвищення тяги до себе.

Ексім[ред. | ред. код]

Ексім що не викликає звикання наркотичний засіб, використовується для лікування стресу. Його часто призначають керівникам і урядовцям, від перевтоми. Елайас Кілер просить дістати Ексім, стверджуючи, що це антидепресант, а не стимулятор.

Прояснітель[ред. | ред. код]

Прояснітель являє собою складний синтетичний хімікат, який короткочасно покращує пам'ять і розумову концентрацію в організмі людини. Прояснітель один з наркотиків який вживає Елайас Кілер.

Омега-Енкефалін[ред. | ред. код]

Омега-Енкефалін є антибіотичними наркотиками, які були таємно розроблені в проекті "Лазівка" організацією "Цербер" в 2169. Згідно досьє Сірого Посередника про діяльність "Цербера", Омега-Енкефалін (скорочено OE) можуть бути введені в малих дозах і поступово скорочувати біотичні здібності в перебігу обмеженого часу, хоча можливі й ушкодження. "Цербер" експериментував на полонених азарі з ОЕ.

У 2170, "Цербер" приступив до інших експериментів, з метою прищепити своїм бойовикам стійкість до OE з використанням нанохірургія. Процес був успішно протестований на піддослідні Нуль.

Десять років по тому, в 2181, "Цербер" застосував OE як політичну зброю над впливовим матріархом азарі, яка рекламувала перевагу біотичних осіб над НЕ-біотичних особами. Коли біотичні здібності Матріарха ослабли, її аргументи звалилися і вона втратила всяке політичний вплив.

Повзучий плющ[ред. | ред. код]

Повзучий плющ це новий, потужний галюциногенний наркотик. Формою він схожий на виноградні лози ростуть на Землі, а в готовому стані нагадує пиловидну цвіль. Вирощується він в людській колонії наСатурне. Вживання невеликої кількості цієї цвілі, здатне викликати сильні галюцинації, як стверджується, без шкідливих побічних ефектів. Ліана була виявлена ​​на Сатурні тільки в 2185. Медичні експерти не мали можливостей вивчити довгострокові наслідки після застосування препарату.