FANDOM

MEG

Некс (англ. Nax) - кроґан-найманець, з яким стикається Джейкоб Тейлор у грі Mass Effect: Galaxy на орбітальної станції Ан'Кедар.

Mass Effect: GalaxyРедагувати

Вперше ми бачимо Некса, коли він розстрілює батаріанця на Ан'Кедар. У момент зустрічі з Джейкобом Некс дає тому можливість врятуватися, якщо майбутній напарник командор Шепарда доведе цінність свого життя за той час, поки кроґан дорахував до п'яти. На рахунок "два" Тейлор встигає пояснити ситуацію зі зниклими вченими, яких батаріанци тримають в заручниках. Некс розуміє, що їхні цілі схожі - адже він прибув на станцію, щоб врятувати Бату - вчену-азарі і свою хорошу подругу. Проте діяти кроґан і людей вирішують окремо, щоб мати більше шансів на успіх.

Через деякий час Джейкобу вдається звільнити доктора Хендрікса, але той каже, що формула антидоту Кров'яної Чуми у азарі в іншій лабораторії. У цей момент відчиняються двері і, рятуючись від батаріанської охорони, вбігає Некс із врятованою Батою на плечі.

Востаннє ми бачимо Некса асистентом Бати, що допомагає азарі з виробництвом протиотрути: він наполягає, що не буде носити фартух.

Цікавинки Редагувати

ГалереяРедагувати

Персонажі з мобільних ігор Mass Effect