FANDOM

ME
ME3
Нефрана
Азарійскій крейсер
Назва «Нефрана»
Клас Крейсери
Раса Азарі
Належність Флот Республіки Азарі

«Нефрана» (англ. Nefrane) - крейсер азарі, який брав участь в Битві за Цитадель і Битві за Землю.

Технічна інформація Редагувати

«Нефрана» - азарійський крейсер неназваного типу, стандартного для цієї раси станом на кінець XXII століття. Як і інші крейсера цього типу, за компоновкою він схожий на дредноут «[[Шлях Призначення]]», хоча значно поступається за розмірами та не має масивної верхній надбудови, натомість на верхній частині корпусу росташовано декілька тонких виступаючих вертикальних конструкцій невідомого призначення, що візуально нагадують антени. У конструкції «Нефрани» відсутні будь-які значні відхилення від проектних характеристик.

Візуальною ознакою Нефрани є сліди сліди від попадань ворожої зброї на обшивці.

Згідно з інформацією з переліку військових ресурсів, загальна потужність корабля в бою становить приблизно 40% від потужності «Шляхи призначення» (що виглядає, прямо скажемо, дуже не достовіним).

Історія Редагувати

Крейсер названий на честь втраченого міста, зниклого під льодом на південному полюсі Тессії.

У 2183 цей корабель брав участь в Битві за Цитадель, де отримав серйозні пошкодження від атак ґетів. При ремонті корабля команда відмовилася маскувати сліди, що залишилися від попадань зброї десятків винищувачів гетів, вважаючи їх відзнакою та водночас нагадуванням, як всі вони були близькі до загибелі - в результаті чого повністю відновлений корабель і далі став нести ці численні «шрами».

Після початку в 2186 повномасштабного вторгнення Женців «Нефрана» по неуточнених причин виявилася ізольованою на орбіті газового гіганта Пронойя у системі Томарос туманності Афіни, звідки зуміла вибратися за допомогою «Нормандії SR-2» під командуванням капітана Шепард(а). Після цого крейсер увійшов до складу ударного угруповання, що готувалася нанести Женцям вирішального удар після завершення будівлі Горна, і надалі разом з крейсером «Кібен» та багвтьма іншими великими кораблями азарі прияняв участь в доленосній Битві за Землю.

Появи Редагувати

  • «Нефрана» згадується в Mass Effect 3, де не відображено безпосередньо в ігровому процесі, але фігурує серед військових ресурсів азарі, доступних для одержання гравцем (умовою для приєднання корабля є сканування планети Пронойя). В супровідній інформації стислій формі розкривається ряд істотних подробиць щодо корабля, а також приведено його зображення.
  • «Нефрана», по всій видимості, присутній серед кількох крейсерів азарі того ж типу, які показані [1] в кінематографічній сцені Битви за Землю в космосі.

Цікаві факти Редагувати

  • Хоча в описі корабля згадується його участь в Битві за Цитадель, у відповідній сцені Mass Effect він не показаний, як і будь-які інші кораблі азарі, окрім «Шляху Призначення». Не показані в цій сцені і винищувачі ґетів, що згадуються в описі[2], які завдали кораблю численні ушкодження (єдиним показаним в сцені типом кораблів ґетів є їх багатофункціональні десантні кораблі).

Примітки Редагувати

  1. Поряд з дредноутом «Шлях Призначення», якщо той не був знищений в Mass Effect
  2. В оригінальній англомовній версії.