FANDOM

ME
ME2 PRC CP 12
ME3

Локація:Чумацький Шлях/Туманність Кінська голова /Пакс
Друга планета
Умова:Пріоритет: Сур'Кеш (Mass Effect 3)

Опис Редагувати

НОВЕРА-невелика холодна планета без водойм, навряд чи придатна для проживання за загальноприйнятими мірками. Вона знаходиться у володінні Новеріянской корпорації розвитку, яка здає в оренду лабораторії для проведення досліджень, які неможливо провести в іншому місці, зважаючи на їх небезпеки чи суперечливості. Враховуючи її унікальне місце розташування, НОВЕРА часто стає частиною різних безглуздих теорій змови.

Запис у Кодексі Редагувати

НОВЕРА-холодна скеляста планета, більша частина гідросфери якої являє собою масивні льодовики. Планета знаходиться у власності Новеріянской корпорації розвитку. Капітал НКР складається з інвестицій більше двадцяти фірм, що займаються розвитком високих технологій. Корпорація управляється радою директорів, які представляють інтереси цих фірм.

Інвестори здійснюють будівництво ризик-лабораторій на поверхні Новерії. Ці лабораторії використовуються для проведення досліджень, які неможливо провести в іншому місці зважаючи на їх небезпеки чи суперечливості, так як НОВЕРА формально не є частиною Простору Цитаделі і не підкоряється законам Ради.

За спеціальною угодою агенти Спеціального корпусу тактичної розвідки отримали дозвіл діяти за межами Простору Цитаделі, але прихильність ради директорів цим принципом ще належить з'ясувати. Враховуючи її унікальне місце розташування, НОВЕРА з цілком зрозумілих причин часто стає частиною різних безглуздих теорій змов.

ЗавданняРедагувати

& Rarr; НОВЕРА: Матриарх Бенезія

ПерсонажіРедагувати

ВорогиРедагувати

Галерея Редагувати

Шаблон:Туманність Кінська голова