FANDOM

ME

ОтриманняРедагувати

Місія видається відразу, як командор Шепард отримує статус СПЕКТРа, і приходить в док 422. Близько шлюзу, ведучого на % D0% BE% D1% 80% D0% BC% D0% B0% D0% BD% D0% B4% D0% B8% D1% 8F_SR-1 Нормандію, розмовляють капітан com/wiki/% D0% 90% D0% BD% D0% B4% D0% B5% D1% 80% D1% 81% D0% BE% D0% BD Андерсон і посол .com/wiki/% D0% A3% D0% B4% D0% B8% D0% BD% D0% B0 Удіна. Посол повідомить, що Андерсон зняв з себе повноваження капітана корабля, і тепер Нормандією командує Шепард.

[Http://ru.masseffect.wikia.com/wiki/%D0%A1%D0%B0%D1%80%D0%B5%D0%BD Сарен] пропав, шукати його марно, але відомо, що він шукає Канал. Його ґети нишпорять по всьому Траверсу в пошуках зачіпок. Незвичайна їх активність помічена на Феросе і Новерії.

Відправляйтеся на НОВЕРАі з'ясуйте причини присутності ґетів на планеті.

ВорогиРедагувати

ПроходженняРедагувати

Відправитися на НОВЕРАРедагувати

Якщо перед відправкою розпитати Андерсона про Новерії, він скаже, що ця планета завжди була більмом на оці. Великі корпорації проводять там незаконні дослідження, і не дуже вітають появу представників Ради. СПЕКТРи - майже єдина форма влади, яку поважають на Новерії, але їх там не люблять. Отримавши від Андерсона інформацію та повчання бути обережніше, вирушайте в систему Пакс, Туманність Кінська голова.

На підльоті до Новерії місцевий диспетчер попередить вас, що прибуття Нормандії не було заплановано, корабель відстежується охоронними системами, і зажадає назвати мету візиту. Очевидно, Андерсон був правий-непроханих гостей тут не люблять. Лише після того, як Джокерзаявить про наявність на борту СПЕКТРа, Нормандії дозволять посадку.

Примітка: У цій місії рекомендується максимально збалансувати команду, оскільки битися належить з самими різними ворогами-як синтетика, так і органіка, чутливими до біотика. Не забудьте взяти з собою Ліара, якщо хочете послухати її останній діалог з матір'ю.

Залиште порт Ханьшань Редагувати

На планеті вас першим ділом зустрінуть митники-капітан МАЕК Мацуо, сержант Кайра Стірлінг і безіменний туріанец. Вони з підозрою віднесуться до того, що Шепард - СПЕКТР, і запропонують добровільно здати зброю. Смиренно погодившись, Шепард отримає 2 очкиГероя, а помахавши гарматою у них перед носом-стільки ж Відступника. Але підсумок все одно один. Джанна Паразіні через інтерком перерве ваше спілкування з митницею, підтвердивши статус СПЕКТРа. Мацуо буде змушена пропустити командора і компанію в порт.

Примітка: Поговоривши з капітаном ще раз, можна отримати додатково ще 2 очки Героя/ Відступника.

У основного пропускного пункту на вас завиє сигналізація - не лякайтеся, це просто детектори зброї, про що не забариться повідомити вам жінка в червоному - та сама Паразіні. Вона представиться як помічниця начальника портуАнолеіса. Розпитавши її, ви отримаєте основну інформацію про місцеві правилах, в числі яких - заборона залишати порт без персонального підтвердження від адміністратора Анолеіса. Запитайте про незвичайні відвідувачах, і Паразіні розповість про матріархом Бенезія, яка нещодавно прибула на планету. Якщо Ліара в команді, вона висловиться з цього приводу, перш ніж ви ввійдете в ліфт.

Опинившись на головній площі, зайдіть до Опольду-торговцю -ганару. Він може запропонувати вам не тільки хороший асортимент товарів, але і побічний квест, виконавши який, можна легким шляхом отримати перепустку на вихід. Тим, хто легких шляхів не шукає, можна відправитися прямо в офіс Анолеіса-він внизу зліва від ліфта. Там вас знову зустріне Паразіні (очевидно, вона знає коротший шлях до офісу), і пропустить до начальника. Шепард своєю присутністю на Новерії адміністратора явно напружує, чогосаларіанец не приховує, почавши грубити прямо з порога. Тим не менш, він може розповісти Шепард(у) про корпорації, що працюють на Новерії, про Бенезія і про самого Сарене, який виявиться одним з великих інвесторів компанії "Байнері Хеликс", яка орендує лабораторію «Вершина 15». Туди і попрямувала Бенезія, прихопивши охоронців -азарі і багато важких ящиків. Однак вхід в лабораторію (вірніше, вихід з порту) зараз закритий-погода погана, так що Шепард пропуску не отримає. На виході з офісу Паразіні окликне командора, і по секрету порадить поговорити з якимось лорик Киіно, який проводить час у готельному барі.

Якщо є бажання, можна дійти до гаража, через який належить покинути порт. Охоронці ЕРКС всередину вас не пустять, але там можна поговорити з механіком Лі. Він може надати вам більш детальну інформацію про Новерії, але пропуск в гараж не дасть. За ним вирушайте до лорик, або, як варіант (але не кращий), до Опольду.

Лорик КіінРедагувати

Дилема ЛорикаРедагувати

Увійшовши до кімнати відпочинку, зверніть увагу на азарі зліва. Поговоривши з нею, Шепард отримає додаткове завдання НОВЕРА: Шпигунство. На другому рівні (вгору по сходах) можна підслухати телефонну розмову саларіанца, який просить брата навести довідки про Анолеісе-він підозрює, що адміністратор веде нечесну гру.

Лорика ви знайдете за одним із столиків на основному рівні. Туріанец пояснить, що Анолеіс загруз у корупції, а у нього в офісі є тому докази. На жаль, саларіанец дізнався про це, і використовував адміністративний ресурс, щоб прикрити бізнес Лорика. Більше того, прямо зараз його люди обшукують офіс Киіно, щоб знищити докази. Як менеджер компанії, Лорик має пропуск в гараж, яким не користується і готовий поділитися в обмін на докази зі свого кабінету. Якщо Шепард погоджується, Лорик дає код доступу до офісу синтетик Інсайтс, який охороняється агентами ЕРКС, і наостанок просить командора постаратися не заляпати кров'ю килим.

На другому рівні в кімнаті зліва можна зламати термінал для отримання квесту Доктор в небезпеці. Там же можна відключити системи безпеки в офісі синтетик Інсайтс. Згодом це дасть вам невелику перевагу: поки Шепард не почне стрілянину в офісі, охоронці не збіжаться.

Вторгнення в синтетик ІнсайтсРедагувати

Примітка: Якщо Шепард не володіє дешифруванням, візьміть з собою кого-небудь з цим навиком. В локації багато замкнених об'єктів.

В офіс синтетик Інсайтсведе ліфт перед гаражем на головній площі, поруч з механіком Лі. Пару чергують на вході охоронців ЕРКС, підкуплених Анолеісом, поява СПЕКТРа застане зненацька. При наявності певних розмовних навичок (6 Чарівності або 8 Залякування), Шепард може переконати їх тихо піти. Нарікати на незаконність дій охоронців, командор отримає 8 очок Героя, а пригрозивши їм розправою-9 Відступника. Може Шепард і просто перестріляти їх, отримавши за це досвід.

Однак навіть якщо командор і продажні копи мирно розійдуться в дусі «ви не бачили нас, ми-вас», від інших охоронців офіс доведеться зачистити. Втім, небезпечних супротивників тут немає. Зате є багато корисних речей: на нижньому рівні-ящик, шафка зброї, набір поліпшень і комп'ютерна консоль, яку можна зламати. На верхньому рівні зліва від сходів стоїть ще один ящик, одну з трьох дверей можна відкрити, за нею-аптечка, сейф і комплект оновлень. Дальня кімната через місток - кабінет Лорика, в якому ще одна аптечка, стінний сейф і комп'ютер Киіно з компроматом на Анолеіса.

Зворотний шлях перекриє сержант Стірлінг з групою охоронців ЕРКС. Вона звинуватить СПЕКТРа у вбивстві її поліцейських. Спроба виправдатися нагороджується двома очками Героя, загрози-Відступника. Кайра давно підкуплена Анолеісом, і компромат Лорика викриє і її теж, так що мирно розійтися не вийде.

Насамперед варто позбутися від самої Стірлінг-вона найнебезпечніший противник, а її биотическое вміння Бар'єр тільки ускладнює завдання. У її групі є ще один біотик, який володіє Кидком-з ним теж краще не возитися. Розібравшись з усіма охоронцями, спускайтеся на ліфті.

Отримайте пропуск в гаражРедагувати

На виході з ліфта командор Шепард зіткнеться з Паразіні. Вона поцікавиться, хто це влаштував шум в синтетик Інсайтс, і запропонує поговорити з нею в барі перш ніж іти до лорик. У ході цієї розмови Паразіні зізнається, що вона з департаменту внутрішніх справ Новерії. Рада директорів планети стурбований тим, що Анолеіс, задираючи оренду на об'єкти Новерії, відлякує бізнес, порушуючи золоте правило планети-«не розхитувати човен». Паразіні також розповість, що лабораторія «Вершина 15» нещодавно подала сигнал лиха-«Код Омега», що означає, що піддослідні істоти вирвалися на свободу.

Зрештою Паразіні попросить командора переконати Киіно дати свідчення перед радою директорів, після чого повернеться в офіс до Анолеісу.

Після цього діалогу Шепард може вибрати один з наступних варіантів завершення квесту:

  • Переконати Киіно співпрацювати при достатньому розмовному умінні (5 очок Чарівності або Залякування), отримавши 24 очки Героя / 25 очок Відступника відразу і ще 8 очок Героя після того, як повідомить про це Паразіні (даний варіант, швидше за все, не підійде тим, хто відіграє "чистого" Відступника). Паразіні видає Шепард пропуск і заарештовує злочинного Адміністратора; У сейфі адміністратора близько 10000 кредитів
  • Віддати докази лорик, отримавши за це гроші і пропуск (одержання очок моралі не передбачено). Використовуючи Чарівність/Залякування можна збільшити нагороду з 500 до 750 кредитів;
  • Шантажувати Анолеіса (гілкаI have Lorik's evidence-застосуватиЧарівність/Залякування). Він віддасть пропуск в обмін на мовчання Шепарда (грошової нагороди, так само як і окулярів моралі, не передбачено). При цьому виконання квесту з доказом Лорика можна продовжити (диск-то з компроматом залишився в Шепарда!), Повернувши його Киіно або переконавши співпрацювати з Паразіні (дані варіанти наведені вище);
  • Укласти з Анолеісом угоду (гілкаI have Lorik's evidence-не застосовувати Чарівність/Залякування). Шепард обміняє компромат на пропуск, грошову винагороду та 9 очок Відступника;
  • Зрадити Паразіні, розповівши Анолеісу про її планах (гілка Gianna is investigating you). Шепард отримує 25 очок Відступника. Послідує перестрілка, в ході якої обидва персонажі загинуть, а Шепард влаштують невеликий допит як потенційному свідкові вчиненого злочину. Пропуск підбирається Шепардом з трупа колишнього Адміністратора. При цьому квест з доказом Лорика раніше можна завершити, переконавши того (через Чарівність/Залякування) заплатити за ваш нелегкий труд.

Вершина 15Редагувати

Тепер належить шлях в комплекс "Вершина 15". У гаражі на загін командор Шепарда нападуть ґети, даючи зрозуміти, що матриарх Бенезія задумала серйозна справа. Якщо під час бою будуть труднощі то, можна в будь-який момент забратися в "Мако" і відстріляти залишилися. Після зачистки говоримо з Мацуо і дізнаємося, що Бенезія привезла ґетів запакованими в ящики. Прибіг охоронці повідомлять, що у Матріарха подібних важких коробок було дуже багато. Сідаємо в "Мако" і продовжуємо шлях до "Вершині 15".

Довга і звивиста дорога до "Вершині-15" пролягає в засніжених горах носить назву Алеутская долина, кишить ґетами. Розправлятися з заслонами ґетів слід спокійно і методично-бажано здалека. Не забувайте обчищати припаси біля розбитих броньовиків. У міру наближення до лабораторії ґети поступляться місцем Турель, впоратися з якими трохи легше. Якщо ви вирішили заощадити досвід і відстріляти ворогів особисто, пам'ятайте, що за бортом "Мако"-мороз, і після декількох секунд на холоді треба бігати в «Мако» відігріватись.

Знищивши останні турелі, заходити в гараж-вас зустрічають дуже небезпечний Джаггернаут, ракетний дрон і кілька добре озброєних кроґанов. Втім, важкі кроґани красивіше літають, якщо з вами Ліара. Після перестрілки, візьміть вміст ящиків, підніміться на ліфті в їдальню, де чекають солдати ґетів. Коли всі ґети поляжуть, буде ролик, де

покажуть тутешніх піддослідних- воїни і робітники Рахни, представники вимерлої дві тисячі років тому насекомовідной раси. Робітники -ходячі отруйні бомби. Воїни плюються отрутою, а деякі навіть замикають ваших персонажів у стаз. Виманите обох воїнів через скляної стіни і убийте. Зайшовши в одну із заморожених кімнат, ви переконаєтеся, що Рахни люблять вискакувати прямо зі стін. Будьте готові до таких сюрпризів. Піднявшись в ліфті в центральну реакторну, приготуйтеся відстріляти кількох робочих Рахни, поки вони до вас не добігли (вам допоможе вибухонебезпечний балон, який хтось залишив біля проходу).

Ремонт реактораРедагувати

Завдання полягає в наступному. Запустити резервний генератор і активувати місцевий комп'ютер - Миру, який підкаже, що робити далі. ВІ виведений з ладу. Можете спробувати вручну конфігурувати модулі даних, або використовувати 100 порцій уні-гелю, щоб відремонтувати пошкоджені системи. Рішення головоломки, в якій треба перекинути чотири елементи пам'яті з лівого модуля, на середній модуль або правий модуль. Завдання непросте, але рішення у неї є, і виглядає воно так:
  • Для ПК: 1-3, 1-2, 3-2, 1-3, 2-1, 2-3, 1-3, 1-2, 3-2, 3-1, 2-1, 3- 2, 1-3, 1-2, 3-2.
  • Для Xbox 360: XY, X, B, Y, B, X, Y, B, X, B, Y, X, Y, X, B, Y, B, Y, X, B, X, Y, B , X, Y, X, B, Y, B

Відремонтований місцевий ВІ, відгукується на ім'я Миру, готова співпрацювати і запропонує допомогу. Згадавши, що Шепард СПЕКТР, Миру дозволить особливий доступ до всіх систем. Вона повідомить, що леді Бенезія відбула на монорейці у допоміжну лабораторію станції "розколина", але відправитися за нею неможливо поки не діє монорельс.

Цікаві фактиРедагувати

Завдання в Mass Effect 1

<! - Interwiki links ->