FANDOM

ME2
ME2Game NAE

На Іліумі регулярно можна почути не тільки рекламні об'яви, але й власні версії резонансних галактичних новин.

Новини Редагувати

Після місії на Шляху Свободи Редагувати

І знову трагедія обрушилася на людську колонію. Невідомі атакували Шлях Свободи. Побудова колоній ніколи не вважалася простою справою, але в останні роки людству довелося особливо тяжко. Загони колоніальної підтримки мобілізовані для встановлення наслідків атак на Іден Прайм та Надію Чжу, звідки надходять заклики про допомогу.

Перед вербуванням Тейна Кріоса Редагувати

"Новини Іліума" змушені надати деякі пояснення до спеціального репортажу про сумнозвісного вбивцю Тейна Кріоса. Попре те, що в репортажі легендарні здібності Кріоса пояснювалися його дреллським походженням, ми ні в чому не звинувачуємо дреллів. "Новини Іліума" виступають проти расових забобонів, спрямованих на будь-які розумні раси, і приносять свої вибачення за будь-яке можливе хибне тлумачення нашого сюжету.

Після вербування Тейна Кріоса Редагувати

Сканадл, роздути навколо історії Насани Дантіус, підійшов до трагічного кінця: бізнес-леді була вбита у власному офісі. Поліція не називає офіційних підозрюваних, але відомо, що Дантіус регулярно вплутувалася в різноманітні чвари, і, у міру просування до вершини, нажила чимало ворогів. Ці новини сприяли підвищенню курсу акцій корпорації "Дантіус" і дозволяє сподіватися на стабілізацію цієї неблагополучної компанії.

Перед вербуванням Самари Редагувати

Нос Астра нещодавно удостоїлася візиту рідкісної гості - юстицара на ім'я Самара. Самара відмовилася дати нам інтерв'ю, тож ми не можемо навіть припустити, яка причина появи юстицара на кордоні володінь азарі. Тим не менш, "Новини Іліума" розкажуть вам про те, як з'явилася та чим займається ця загадкова організація.

Після вербування Самари Редагувати

Членам загону найманців «Затемнення» належить відповісти на дуже серйозні питання з приводу побиття, влаштованого на підконтрольному банді складі. Детектив Анайя, яка веде цю справу, запросила дозвіл на застосування до загону офіційних санкцій.

По даним, що спливли в ході розгляду, арештовано місцевого торговця Пітне Фора (якщо докази віддані детективу Анайї).

Пітне Фор, місцевий торговець, заявив, що вважає розгляд загрозою для всіх чесних бізнесменів Іліума (якщо докази продані волусу).

Після місії на Горизонті Редагувати

Після нападу на колонію Горизонт на шляху людської експансії постала чергова перепона.

Рада Цитаделі має намір провести скрупульозне розслідування з метою з'ясувати, чи не є цей інцидент свідоцтвом всегалактичної агресії по відношенню до людей. Рада передбачає, що напади - це трагічний збіг, винуватцем якого називаються батаріанські работорговці та пірати. Для інвесторів же будівельних компаній це, скоріш, радісна звістка - завдяки розробці планів з ремонту та відновлення акції будівельних компаній злетіли до небес.

Конрад Вернер Редагувати

Якщо Конрада було переконано Редагувати

В Іліумі живк багато людей-біженців, сироти з систем Термінус та колишні раби, полишені батаріанськими рабовласниками. Більшості з них неймовірно важко досягти чогось у житті. Але знайшовся чоловік, Конрад Вернер, який протягнув їх руку допомоги! Під його чуйним керівництвом створюється благодійна організація "Пастирі", яка покликана допомогти біженцям, сиротам і колишнім віськовополоненим.

Якщо Конрада було залякано Редагувати

Аварія унесла життя туриста Конрада Вернера, який намагався наздогнати минаючу юність, катаючись на даху автобуса. Так і на встигнувши стати героєм, він звалився з автобусу, потрапив під колеса проїжджаючих автівок та скінчив своє падіння в турбіні заводу по переробці біомаси.

Місцеві новини Редагувати

Ринок контрактної праці втратив 3 пункти, його представники висловили осуд особам, які схильні до безглуздих конфліктів.

Торгова асоціація батаріанців повідомила, що збирається подати судовий позов до Ради Цитаделі. Батаріанці стверджують, що рабство - невід'ємна частина їхньої кастової системи, і обмежуючи работоргівлю, Рада руйнує їхні культурні цінності.

Об'яви та реклама Редагувати

Компанія "Іліум Ентертеймент" хотіла б відповісти на критику в адресу нового фільму "Бласто: жалюча медуза". Ганарська протинаклепницька організація стверджує, що образ Бласто порочить народ ганарів, спотворюючи суспільне уявлення про нього.

"Іліум Ентертеймент" вважає, що даний фільм демонструє провідну роль ганарів в сучасному суспільстві, вказуючи на їхнє зростаюче значення для галактики. Ми сподіваємося, що глядачі самі зможуть вирішити, як їм відноситися до Бласто. Щоб зробити вибір очевидним, запис, куплена в перший день продажів, обійдеться вам на 30% дешевше! "Іліум Ентертеймент" дякує вам за підтримку!

"Рада гадає, що Бласто, перший ганар-СПЕКТР, буде грати за правилами. Вона забула, що його основній зброї час охолонути. Їй здається, що злочинний набрід отримав перепочинок. Але вони помилялися. Всі їхні вигадки для нього не варті навіть купи екскрементів. В нього наречена в кожному порту та пістолет в кожному щупальці. Прозмовляй-но з кулею!"

"Іліум Ентертеймент" представляє фільм "Бласто: жалюча медуза". Замовляйте по екстранету цієї осені!

Далі в програмі наш щорічний рейтинг найбагатших мешканців Іліума! Не пропустіть нарис про курйозах моди на церемонії нагородження діячів комерції, що пройшла минулого тижня. Цсе це і багато іншого в щоденному зведенні "Багаті також сміються"!

Чи збережуть небеса яскраво-азарійський відтінок, або ж вершину підкорять волуси? Чи стаєте ви розуміше, якщо живете вище? Залишайтеся з нами, і відповідь вас здивує!

По даним останніх досліджень союзу архітекторів величина інтелекту індивідуума напряму залежить від висоти його житла. Інформація надходить по мірі того, як ринок нерухомості поповнюється найрізноманітнішими зразками, від квартир-студій до величезних мансард.

Іліум - ворота в Траверс, але чи не надто широко вони відкриті? Інвестиційні дослідницькі центри занепокоєні тим фактом, що нові технології здатні порушити ринковий баланс та призвести до спалаху безробіття.

Далі в програмі - думки наших аналітиків щодо нових технологій, які докорінно змінять ваші життя... і щодо передбачуваної вартості продукції подібного роду.

Дисципліна. Робота в команді. Надійність. Коли ви ступаєте до групи найманців «Блакитне сонце», ви проходите прискорений курс в школі життя. Приходьте сьогодні, і ми розповімо вам про систему оплати праці, преміях за вступ та умови виходу на пенсію! «Блакитне сонце». Ми проріжемо вам шлях в майбутнє.

- Гей, ти в порядку? Що за дратівливість? Це ж не... біотичний нервовий свербіж, чи не так? Я все перепробувала! Не кажи нікому, але в мене теж таке було. "ЕтернаГель" все виправив.

"ЕтернаГель". Ніщо не зупинить вас від обіймів вічності.

- Зірки свідки, яка ж у тебе пречудова шкіра! Ти ж не користуєшся біотикою, правда?
- Взагалі-то, я тільки що спробувала "ЕкзоДерм".

Новий зволожувальний засіб для вмивання "Езодерм". Ніхто і ніколи не дізнається ваш вік.

Зголодніли? Приходьте в "Їдальню Риби-собаки"! Спеціальна пропозиція - смачнющі варрени на шпичках всього за п'ять кредитів! Поспішайте, пропозиція обмежена! Справжні гурмани зможуть оцінити першокласні стейки з вирощених на Тучанці варренів! Також в меню туріанська та кваріанська кухні. Насолода для всієї родини! Приходьте на "Кулінарний завод Риби-собаки"! (підрозділ компанії «Елкос Комбайн»)

Ви - кваріанець або волус і втомилися від дискримінації співробітників у скафандрах? Вас у черговий раз забули підвищити на службі? Компанія "Генетичні парадігми" запрошує вас відівдати терапевтичні курси адаптації до навколишнього середовища. Відсоток успіху серед наших кваліфікованих співробітників досягає 40! Приходьте в "Генетичні парадігми", і ми допоможемо вам вийти з мушлі! (підрозділ компанії «Елкос Комбайн»)

- Який в тебе чудовий скальп! А в мене такий потворний та асиметричний...
- Хочеш, відкрию тобі таємницю? Я розібралася з цим кілька років назад. "Таємниці галактичної краси". Неодмінно подзвони їм.
- Знаєш, я так і зроблю. Життя занадто довге, щоб прожити його з асиметричним скальпом.

"Таємниці галактичної краси". Ми обслуговуємо дівчат, жінок, матріархів і вас (підрозділ компанії «Елкос Комбайн»).

Втомилися навчати персонал лише для того, щоб кращі кадри йшли від вас до конкурентів? Можливо, вам допоможе "КонтракТех". Головний постачальник контрактних послуг, "КонтракТех" доставить вам найбільш безвідмовних службовців для будь-яких потреб. Звертайтеся до "КонтракТех" вже сьогодні. Надто довго ви були в рабстві у власних підлеглих. Чи не час докорінно змінити стан справ?

Невдачі на фондовій біржі? Дебет задавив кредит? Можливо, варто пошукати в іншому напрямку. "КонтракТех" виплатили мої борги та допомогли отримати нові корисні навички. Пройшло всього п'ять років - і я знову вільний!

Звертайтеся до "КонтракТех, щоб дізнатися, чи підходите ви для рабства за контрактом. Пам'ятайте, єдине, чого слід соромитися - дармоїдство.

Видалені Редагувати

Керівництво мережі компаній "Ентаріс" глибоко приголомшено нещодавнім викраденням прототипа нового синтетичного омні-гелю. "Ентранс" планували представити цю технологію майбутнього на прийдешній технологічній виставці. У викраденні звинувачується якась "Касумі". Після пограбування "Ентаріс" втратили 4 пункта.

Корпорація "Нава" опинилася в центрі серйозного фінансового скандалу після того, як владі стало відомо про деякі фінансові махінації. Отримати пояснення від керівництва корпорації одразу не вдалося. В прес-релізі корпорації "Нава" скандал називають результатом брудної гри конкурентів.

Ігрова Інформація