FANDOM

ME2
ME2Game гучномовець Омега

Окрім новин, які транслюються по «Радіо Галактика», на «Омезі» регулярно лунають свої версії резонансних загальногалактичних вістей, а також місцеві новини та об'яви.

Новини Редагувати

Після місії на Шлях Свободи Редагувати

Люди не зуміли відстояти ще одне своє поселення, втративши колонію Шлях Свободи в наслідок нападу невідомих ворогів. Альянс направив вантажні та медичні кораблі для допомоги тим, хто залишився на руїнах колонії. Розбійники та пірати не втратять свій шанс. Вони поспішають до Шляху Свободи, очікуючи рекордні прибутки.

Перед вербуванням Мордіна Солуса Редагувати

Чума в нетрях: чи вціліють на станції жебраки? На «Омезі» зневірені бідняки помирають в багні та стражданнях. Роздаються вимоги припинити бездіяльність - здебільшого від тих, в кого в нетрях живуть близькі. Саларіанський дослідник Мордін Солус вважає, що може вирішити проблему, але він дарма витрачає час. Чума - рішення проблеми. Проблеми з перенаселенням нетрів біомасою, що плодиться. То нехай же їх поглинуть ворча!

Перед вербуванням Архангела Редагувати

На ворога «Омеги» номер один розпочалося полювання, і на цей раз йому не втекти. Загони найманців з усіх систем Термінус ведуть набір бійців для полювання за скандально відомим Архангелом, щоб покінчити з лінчувальником раз і назавжди. Хто він такий? Яка, до біса різниця! Незабаром він буде мертвий, а ті, хто його вб'ють заживуть як королі.

Після місії на Горизонті Редагувати

Інші новини. Нові перепони для колонізації глибин галактики людством - атакована людська колонія Горизонт. Рада Цитаделі, звичайно, пообіцяла організувати масштабні пошуки винуватців нападу. Подібних засобів слід було очікувати. І хочу сказати тим, хто напав на безпомічну людську колонію: ви молодці! Не давайте цим вискочкам спуску. Рада звинуватила в усьому батаріанських работорговців і піратів. Ніхто з них не взяв на себе провину, вважаючи звинувачення безпідставними.

Після вербування Мордіна Солуса Редагувати

З нетрів повідомляють про те, що чума, яка вбивала місцевих мешканців, щезла. В нетрях була розпилена вакцина, після чого послідувала акція геноциду ворча, які незаконно зайняли зачумлені житла. Всім мешканцям станції рекомендується будь-якими засобами спиняти носіїв чуми-ворча, що намагаються вилізти з каналізації. Якщо ви не терпите насильства, але зіштовхнулися із хворим ворча, звертайтеся за безкоштовною консультацією в «Дженера Релокейшен Сервісиз».

После вербовки Архангела Редагувати

Сумнозвісного баламута Архангела більше немає. «Блакитне сонце» повідомляє, що їхні найманці несуть відповідальність за смерть ворога «Омеги» номер один. Цю заяву оскаржують «-05-0042Затемнення» та «Кривава Зграя», стверджуючи, що розпізнаний труп так і не було знайдено і, отже, ніхто не може записати смерть Архангела на свій рахунок. В будь-якому разі, для «Омеги» це дуже добрі новини. Тепер її ділова активність може відновитися.

Местные новости Редагувати

Консорціум Фер'Літ збирається подати позов на Раду Цитаделі за неправомірні обмеження внутрішньогалактичної работоргівлі. Представник Фер'Літ заявляє: "Рабство — невід'ємна частина кастової системи батаріанців. Обмежуючи работоргівлю, Рада ігнорує наші культурні особливості". Слухання назначено на найближчі тижні. Представники Фер'Літ вважають, що Рада не здатна прийняти до уваги їхні традиції.

Свіжі новини: надійшли зведення смертей за тиждень, і оптимізму вони не вселяють. В минулому зведенні йшлося про 89 жертвах, що на 5 більше, ніж в позаминулій. В останньому ж зведенні згадуються лише 73 жертви, і провину за це експерти покладають на обмеження, накладені Радою на работоргівлю. На цьому тижні 80% ставок було зроблено на підвищення показника, і подібні події можуть обрушити економіку «Омеги». Експерти вважають, що на наступному тижні все ж вірогідне підвищення смертності.

Аріа Т'Лоак — громадянин №1 на «Омезі». Але що ми знаємо про неї? Якщо ви сумніваєтеся в тому, що вона гідна правити «Омегою», надішліть своє ім'я та адресу на вказану на екрані електронну пошту, щоб отримати інформативну брошуру. З вашою допомогою ми зробимо так, що «Омегою» буде керувати той, хто повинен. Майбутнє «Омеги» в ваших руках!

Ворча: виразки на тілі «Омеги» або благо для її застійного ринку праці? Нові дослідження пристосовних можливостей ворча показали, що при належному старанні з юних ворча можна зробити корисних членів суспільства. Дослідження, спонсоване «Дженера Стаффін Сервісиз», повинно змусити нас по-новому поглянути на ворча, що плутаются під ногами. Чи можуть вони стати нам корисними?

Об'яви та реклама Редагувати

— Звідки в тебе цей приголомшливий візор?
— Ти не повіриш. З крамниці Харота!
— О! Чудове місце. Але я гадала, що Харот торгує товарами для чоловіків.
— О, ні! У Харота є товари для всіх! Ще він продав мені цю сільничку в формі геосканера!
— Здорово!
— Зі стримуваним роздратуванням: приходьте в мою крамницю. Там аж-ніяк не нудно.

Юявіть: ви знаходитеся в Нексусі. Все пізно, і поряд з вами залишися лише горластий проповідник та декілька жебраків-ворча. І раптом — постріл! Рана в вашій спині починає сочитися гарячою кров'ю. Доки у вас повільно згасає життя, стрілець нахиляється, обчищає ваші кишені та каже: "Добре, що в нього не було девлоноського «Жала».

«Девлон Індастріз» — чудова зброя для особистого захисту

Ворча — безжальні паразити на тілі працелюбного суспільства «Омеги». Якщо у вас проблема з ворча, вирішити їх можна лише одним способом: позбавитися паразитів! «Дженера Релокейшен Сервісиз» підготує та реалізує для вас трьох-, чотирьох- або п'ятиступінчастий план з усунення ворча. Наші методи абсолютно безпечні. За всю довгу історію компанії не постраждав жоден клієнт «Дженера Релокейшен Сервісиз». Дзвоніть зараз! Позбудьтеся від настирливих ворча назавжди!

Вам потрібно виконати небезпечну роботу? Ваші робітники відмовляюся від справ? Ми допоможемо! Я Рутосс Дженера, голова ради директорів «Дженера Стаффін Сервісиз». В нашому розпорядженні знаходиться безліч навчених робітників-ворча. В нас більше всіх в системах Термінус фертильних самок і неприручених молодих особин ворча, ми можемо виводити робочих згідно з вашими вимогами. Якщо вам потрібні робітники або у вас є робота, яку ви не хочете робити самі — дзвоніть нам, «Дженера Стаффін Сервісиз».

Вам потрібен супутник, але ви хочете дещо більше, ніж зустріч на одну ніч? Ми вам допоможемо! «Катанос Релейшеншіпс» створена з єдиною метою: зв'язати ідеальних партнерів довічними узами зі своїми одинокими клієнтами. Обирайте між сотень потенційних партнерів, від безсловесних до божевільних і навіть безсоромних. Завдяки «Катанос Релейшеншіпс» ви зможете знайти своє кохання, не не вдаючись до компромісів.

—Всі ви загинете в полум'ї та радіації!
— Нехай же ті, хто вважає себе гідними, пізнають його правосуддя/
— Світ очищено! Нижчі раси буде покарано! Лише чисті можуть бути правими!
— Знайте ж! Наближаються останні дні! А ви не готові!
---
Оплачено фондом Послідовників Піднесеної Мови.

Стосовно Немейської безодні Редагувати

Життя найманця вам набридло? Ви ладні покинути все та зникнути в Безодні? Не треба! «Нелінокс Сек'юриті & Інфорсмент» потрібні досвідчені та цілеспрямовні найманці для проведення високоприбуткових операцій в Просторі Цитаделі. Побачте галактику та завоюйте її разом з «Нелінокс»! Від кандидатів потрібні рекомендації. Вакансії снайперів, артилеристів та кур'єрів відсутні. «Нелінокс» залишає за собою право відмовити кандидатам.

Немейська безодня розверзлася широко. Чи наважишся ти вирушити туди? «Да'Тан Манюфекчерер» відкрила свої представнитства по всьому скупченню Сін'Келар та за його межами, готуючись вести цивілізацію в нескорені глибини Безодні! В суворих краях найдикішого сектору галактики здатні вціліти лише найхоробріші, найвміліші, найспритніші та найвідданіші! Якщо все це про тебе, подай заявку в «Да'Тан Манюфекчерер» і загляни в Безодню!

Залишилося всього 4 місця до найзахоплюючого шоу сторіччя, Бурлеска Бекке! Ви побачине, як Бека Джа'Теш і його сексуальний секстет запалять в «Загробному житті» і приборкають дикунів «Омеги»! Ви не повірите, на що здатні ці дівчата.... і як низько вони пали. Квітки можна придбати в касах Кел'Ят або в клубі «Загробне життя». Ви не повірите своїм очам!

Ігрова Інформація