FANDOM

ME3
MassEffect3 Азад Картер НСА

В процесі проходження гри, перебуваючи на Цитаделі, командор Шепард може чути різноманітні випуски новин щодо галактичних подій (окрім повідомлень, що надходять на особистий термінал). Ці новини можна почути на громадських терміналах (їх зачитує кореспондент МНА Азад Картер), а також в офісі СПЕКТРів.

Після завдання Пріоритет: Марс Редагувати

Нещодавно отримані відомості, що вся Батаріанська Гегемонія була знищена невідомим супротивником.

Перші повідомлення вказують, що Земля впала перед тим самим ворогом, що атакував батаріанців.

Надходять відомості про вторгнення ворожих військ в туріанські колонії. Лінія фронту вже досягла Палавена.

Анаковано Іліум. Попре те, що колонія азарі знаходиться в далечині від Палавена та Землі, атакував її той самий супротивник.

Рада вважає все, що відбувається в галактиці частиною масштабного плану вторгнення.

Рада називає загарбників "Женцями" – так само, як вигаданого ворога називав опальний командор Шепард.

Армія Альянсу під тиском Женців відступила зі скупчення Гамма Аїда.

Після завдання Пріоритет: Палавен Редагувати

Продовжуються запеклі бої на Палавені, більшу частину якого вже зайняли Женці. Здається, туріанці ризикують втратити рідну планету.

Розвідка азарі доповідає, що Женців помітили в Сілеанській туманності і скупченні Німб.

Примарх Віктус оголосив про проведення бойової наради народів, які входять в Раду Цитаделі. Також повідомляється, що на неї можуть бути запрошені кроґани.

Після назначення Аріа: «Блакитне сонце», Аріа: «Затемнення», Аріа: «Кривава зграя» Редагувати

Групи найманців «Блакитне сонце», «Затемнення» і «Кривава зграя» раптово оголосили про те, що збираються разом допомогти в боротьбі з Женцями.

Після назначення Ґріссомська академія: Евакуація Редагувати

  • Академія Джона Ґріссома була захопленою Женцями під час нападу на Елізіум, але сили Альянсу встигли евакуювати всіх її учнів.
    Примітка: Під час місії було врятовано всіх учнів

  • Академія Джона Ґріссома була захопленою Женцями під час нападу на Елізіум. Інформація щодо вцілілих відсутня.
    Примітка: Шепард не встиг прибути до Академії вчасно.

Після назначення Цитадель: Ганар-дипломат Редагувати

  • Каг'є, рідна планета ганарів, опинилася захопленою Женцями після того, як релігійні екстремісти відключили орбітальну систему захисту. За відомою інформацією, вцілілих немає.
    Примітка: Шепард не встигає відвернути відключення системи безпеки.

  • Каг'є, рідна планета ганарів, поновила підтримку Ради та запропонувала всіляку медичну та технічну допомогу.
    Примітка: Шепард успішно виконує доручення Йоднума Бау

Після завдання Пріоритет: Сур'Кеш Редагувати

Використовуючи Гамма Аїда як перевалочну базу, Женці вторглися в скупчення Сигма Близнюків і Вояджера

Людство зазнало серйозної поразки, втративши станцію «Арктур», столицю Альянсу систем, яка дісталася Женцям.

Рідна планета волусів, Ірун, захоплена Женцями. Біженці з неї прибувають в туріанські колонії.

Солдати «Цербера» атакували медичну базу саларіанців на Сур'Кеші. Саларіанська влада утримується від коментарів.

Біженці із захоплених Женцями колоній розміщуються в нашвидку організованих таборах і доках Цитаделі.

Після назначення Аттичний траверс: Рахні Редагувати

Кроґани повідомляють про серйозні втрати під час штурму фортеці Женців, розташованій на колишній території рахні.

После назначення N7: Викрадення «Цербером» Редагувати

Солдати «Цербера» атакували цивільних на Беннінзі. Альянс намагається захистити біженців під час евакуації.

После назначення N7: Напад «Цербера» Редагувати

Солдати «Цербера» атакували Тучанку, намагаючись послабити супротив кроґанів Женцям. Наземні війська кроґанів зуміли відбити атаку.

Після завдання Пріоритет: Цитадель II Редагувати

Доки так і не знайдено кандидата на місце радника Доннела Удіни, який загинув під час участі в спробі захоплення Цитаделі солдатами «Цербера».

  • Спроба «Цербера» захопити контроль над Цитаделлю провалилася. Співробітники СБЦ нейтралізували останнього з невдачливих загарбників.
  • Спроба «Цербера» захопити контроль над Цитаделлю провалилася. Під час нападу загинув саларіанський радник.

Примітка: Зміст новини залежить від того, чи вдалося Кай Ленгу вбити саларіанського радника.

  • Капітан-лейтенант Ешлі Вільямс, друга людина, що отримала звання СПЕКТРа, була вбита під час оборони Цитаделі від «Цербера».
    Примітка: Ешлі загинула під час конфронтації із загоном Шепард(а) під час порятунку Радників.
  • Капітан-лейтенант Ешлі Вільямс, друга людина, що отримала звання СПЕКТРа, допомогла командору Шепард(у) відвернути страту членів Ради «Цербером».
    Примітка: Ешлі допомогла врятувати Радників.
  • Майора Кайдена Аленко, другу людину, що отримала звання СПЕКТРа, було вбито під час оборони Цитаделі від «Цербера».
    Примітка: Кайден загинув під час конфронтації із загоном Шепард(а) під час порятунку Радників.
  • Майор Кайден Аленко, друга людина, що отримала звання СПЕКТРа, допоміг командору Шепард(у) відвернути страту членів Ради «Цербером».
    Примітка: Кайден допомогла врятувати Радників.

Об'єднане військо кроґанів і туріанців висадилося на Іруні, щоб спробувати звільнити батьківщину волусів від Женців.

Повідомляють про великі втрати при наступі Женців на колонції людей Елізіум, Тіптрі та Надію Чжу.

Поки Альянс несе важкі втрати, на допомогу туріанцям на Палавені прийшли кроґани!

  • Урднот Рекс, ватажок кроґанів, заявив, що надана туріанцям підтримка вказує на готовність кроґанів повернутися в лоно Цитаделі.
  • Урднот Рів, ватажок кроґанів, заявив, що не пощадить ані Женців, ані будь-кого, хто зазіхає на незалежність його народу.

Примітка: Зміст повідомлення залежить від того, чи вцілів Рекс на Вермайрі.

Після назначення Цитадель: Батаріанські коди Редагувати

Кораблі загиблої Батаріанської Гегемонії, які несподівано з'явилися, приєдналися до флоту Альянса. Лідери Гегемонії за'явили, що перемога над Женцями набагато важливіша старих розбіжностей.

Після назначення N7: База винищувачів «Цербера» Редагувати

Альянс провів зухвалу контратаку проти «Цербера», знешкодивши базу винищувачів на Новерії.

Після завдання Пріоритет: Дредноут ґетів Редагувати

Після запеклих боїв Женці зайняли скупчення Ро Аргоса. Є інформація, що вони з'явилися в Вуалі Персея поряд з територією ґетів.

Військо Женців помічено в системі Парніта, звідки вони можуть нанести удар по Тесії, рідній планеті азарі.

Все складніше стає становище в Рукаві Персея – Женці тепер контролюють скупчення Центр Аїда та Омега Дозору.

Женці продовжують наступ на території азарі, зайнявши скупчення Німб та Сілеанську туманність.

Отримавши ліки від ґенофаґу, ватажки кроґанів заявили, що допоможуть туріанцям в боротьбі із Женцями!

Після назначення N7: Паливні реактори Редагувати

Після запеклого бою військо Альянсу зуміло відновити подачу енергії до стратегічно важливого сховища палива на Ціоні.

Після назначення Цитадель: Посол-волус Редагувати

Солдати «Цербера» напали на туріанську колонію Ефус, захопивши тамтешні верфі. Туріанський бік повідомляє про великі втрати.
Примітка: Шепард прийняв умови Діна Корлака або завдання не було виконано

Напад «Цербера» на туріанську колонію Ефус було відбито завдяки своєчасному попередженню з боку Альянсу.
Примітка: Шепард обрав туріанський бік, або переконав/змусив Діна Корлака назвати ім'я колонії.

Після завдання Пріоритет: Раннох Редагувати

Вперше з часів Рахнійськіх воєн відбуваєится вторгнення чужих військ на Тесію, рідну планету азарі.

Війська азарі та Альянсу відступають, туріанці ж із кроґанами продовжують запекло битися за для втримання Палавену.

  • Після знищення ґетів кваріанці оголосили, що допоможуть боротися з Женцями.
    Примітка: Ґети були знищені.
  • Після перемоги над кваріанцями ґетів оголосили, що готові приєднатися до боротьби з Женцями.
    Примітка: Кваріанці були знищені.
  • Відкинувши багатовікову ворожнечу, ґети та кваріанці погодилися разом битися проти Женців.
    Примітка: Кваріанці та ґети уклали мир.

Кінець війни між ґетами та кваріанцями дозволив туріанській армії отримати несподівану допомогу зі сторони.

Після завдання Пріоритет: Тесія Редагувати

Женці практично повністю захопили Тесію, біженці-азарі починають з'являтися на Цитаделі.

Женці захопили скупчення Коричневого Моря в Аттичному Траверсі. Нубійський простір та туманність Армстронга також перейшли під контроль Женців.

Після захоплення рідної планети еклорів Женцями, біженці з Декууни починають прибувати на Цитадель.

Війна продовжується, Женці вже контролюють більше половини простору обжитої галактики.

Табори для біженців на Цитаделі споживають безліч ресурсів; Рада вважає, що в найближчий час може розпочатися нестача продовольства.

  • Урднот Рекс переконаний, що кроґани повинні і надалі підтримувати туріанців. Женцям поки не вдається взяти Палавен.
    Примітка: Рекс вцілів на Вермайрі, назначення Тучанка: Бомба успішно виконано.

  • Урднот Рекс знову допомогає туріанцям, але після жахливого вибуху в Кельфікській долині кроґани втратили більшу частину військової сили.
    Примітка: Рекс вцілів на Вермайрі, назначення Тучанка: Бомба провалено.

  • Кроґани повернулися, але після несподіваної загибелі Урднота Рекса їхні сили виявилися роздроблені.
    Примітка: Ліки від ґенофаґу сабатовані, Рекс застрелений на Цитаделі.

  • Урднот Рів заявив, що краще загине, аніж здасться. Захисникам Палавена поки вдається стримувати натиск Женців.
    Примітка: Урднот Рекс вбитий на Вермайрі.

Після назначення N7: Центр зв'язку Редагувати

Солдати «Цербера» були відкинуті після спроби захопити центр зв'язку Альянсу на Онтаромі

Після завдання Пріоритет: Горизонт Редагувати

Біженці, які перебралися на Святилище, виявилися вбитими. Альянс повідомляє цивільному населенню, що Святилище було оперативною базою «Цербера».

Діана Аллерс Редагувати

В тому випадку, якщо Діана Аллерс не потрапила на борт «Нормандії», вона веде свої репортажі з дредноута Альянсу «Шаста» аж до моменту його загибелі.

МНА продовжить висвітлювати бойові дії, далі в програмі "Космічна віна".

  • Саларіанці та люди воюють разом, відтісняючи супротивника від планети Каг'є
  • Чи можна сподіватися на подальшу співробітництво, або саларіанці просто захищають свою територію?

Репортаж веде Діана Аллерз з дредноута «Шаста». Залишайтеся з "Космічною війною".

Сумні новини надходять з туманності Кінська Голова. Було знищено дредноут Альянса «Шаста», весь екіпаж загинув.

  • Серед загиблих була і кореспондент Діана Аллерс, співробітниця "Космічної віни".
  • Ми дякуємо загиблим за цю жертву та скорбим через втрату подруги та колеги.
  • Діана залишила щедру пожертву Рассбергській школі журналістики університету Мілгрома, і МНА візьме з неї приклад.

Репортер загинула, але справа її живе! Це був Азад Картер, спеціально для новин Альянсу.

  • Далі в новинах: хвилювання та розбій в Кеплерівськії межі.
  • Далі в програмі: перемога на Новерії! Армія піднялася після знищення великого корабля Женців.

Примітка: Закінчення повідомлення залежить від успіхів Шепард(а) в галактичній війні

Офіс СПЕКТРів Редагувати

Рада Цитаделі сьогодні представила нових агентів Спеціального Корпусу Тактичної Розвідки.

  • Серед них капітан-лейтенант Ешлі Вільямс, яка стала другим СПЕКТРом серед людей.
  • Серед них майор Альянсу Кайден Аленко, який став другим СПЕКТРом серед людей.

Друга, закрита, церемонія пройде для СПЕКТРів, які будуть діяти анонімно.
Примітка: Новина змінюється в залежності від того, хто з напарників вцілів на Вермайрі.

Сумні вісті прийшли з Скиліанської Межі: колонія Елізіум захоплена Женцями.

Процвітаюча колонія трималася довше, аніж будь-хто очікував, але Женці, отримавши підкріплення, все ж зламали супротив людей.

Експерти побоюються, що під наступний удар можуть потрапити колонії, що знаходяться в межах досяжності мас-реле Елізіума.

Делегація релоїв у повному складі залишила Цитадель, сподіваючись врятуватися.

В момент відбуття представник Арі'ка сказав: "Ми не хочемо битися з тими, хто ще не виступив проти нас, і, тим більше, не маємо можливості".

Релої збираються знищити всі штучні супутники та дослідне обладнання на орбіті рідної планети. Вони сподіваються, що Женці приймуть їх за малорозвинену цивілізацію і не стануть чіпати.

Релої були виявлені азарі і офіційно прийняті галактичною спільнотою всього лише торік.

З вами Мережа новин Альянсу – ми віщаємо на весь Чумацький Шлях.

Кроґани приєдналися до туріанського флоту, що захищає Ірун, рідну планету волусів.

Піхота в скафандрах висадилася в основних містах, щоб зупинити наступ Женців.

Влада Протектората Вол вітає допомогу союзників.

  • Старший торговець Новал Сан оголосив: "Для клану Тучанки наша найчорніша година стане годиною слави".
  • Старший торговець Новал Сан порадив громадянам сховатися в домах, оскільки очікуються запеклі бої та мародерство".

Потужний вибух пролунав на Тучанці, рідній планеті кроґанів.
Вибух потужністю в декілька мегатон знищив Кельфікську долину, де клани кроґанів зібралися обговорити об'єднання.

Загинуло більш ніж 175.000 кроґанів, серед яких більше 250 вождів кланів та шаманів.

Голона особа зібрання, жінка клану Урднот, знаходилася в епіцентрі вибугу.

Представники миротворців заявляють, що слабка зміна радиаційного фону свідчить про те, що вибуховий пристрій не був ядерним.
Примітка: Місія Тучанка: Бомба була провалена.

«Цербер» наніс новий удар, тепер по колонії Калестон.

  • Було підірвано купол на містом Сінея. Точна кількість загиблих від розгерметизації не повідомляється.
    Труднощі з видобутком нульового елементу на Калестоні призвели до зростання цін по всьому Аттичному Траверсу.

  • Спроба диверсії в купольному місті Сінея була відвернена силами оборони Калесону.
    Атріус Тарн, голова управління безпеки, вважає, що лише пильність простого робітника зробила цю перемогу можливою.
    Нагадаємо, шо раніше Тарн піддавався критиці за створення інтернаціональних таборів для людей, які складали меншість на Калестоні.

Примітка: Зміст репортажу залежить від успіхів Шепард(а) в галактичній війні

А зараз коментар редакції Мережі новин Альянсу.

Ми постійно чуємо про величезну кількість жертв на наших рідних планетах. Але давайте не забувати, що страшні війни траплялися і раніше, проте ми вижили!

  • Рахні захоплювали саларіанські колонії.
  • Кваріанцям довелося пройти через жахливу Ранкову війну.
  • В людській історії також траплялися етнічні чистки.

Але зараз галактику населяють нащадки тих, хто вижив. Ми живемо попре загрози з боку як органиків, так і синтетиків.

Хтось може думати, що врятується, якщо здасться Женцям. Та я задам одне питання: "Чим займалися Женці весь цей час в Темному просторі, космосі без зірок?"

Вони ховалися. Очікували відповідного моменту. А кожний, хто ховається, знайомий зі страхом.

Вони бояться нас, тому що, якщо ми переможемо, то більше не буде ніяких Женців!

З вами була Айріс Данниген і "Космічна війна". Надобраніч, не здавайтеся.
Примітка: Діана Аллерс загинула на борту дредноута «Шаста»

Ігрова Інформація