FANDOM

ME2
CN
Основна стаття: Новини мережі «Цербер»

Новини за березеньРедагувати

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 1 березня 2185
Тема: Зйомки космічної епопеї «Некійскій Прохід»

Зйомки космічної епопеї «Некійскій Прохід» сьогодні призупинилися через раптовий спалах гніву актриси Кейт Ферст, що грає головну жіночу роль, і її самовільний відходу з майданчика. Істерика зірки була записана на мобільний телефон, і цей запис вже розповсюдився екстранетом. Режисер фільму Морган Бьерестер стверджує, що це не було черговою фальшивкою для залучення уваги.
«Якби нам була потрібна безкоштовна реклама, вона б волала на нас голою», - віджартувався він.

За повідомленнями джерел, на знімальний майданчик був запрошений сценарист Едді Карбеті, щоб внести виправлення в сценарій і втихомирити тим самим неприборкану старлетку. Карбеті отримав цю роботу після того, як попередній сценарист, Стен Кірбус, заробив нервовий параліч зап'ясть, переписуючи сценарій в 28-ий раз. І краще б йому поквапитися, адже оренда ретранслятора, використовуваного для зйомки, закінчується через три дні.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 2 березня 2185
Тема: Операція

Далатреса колонії Манновай, Нарра, перенесла операцію з видалення поліпа в області живота.

Операція тривала дві години і пройшла успішно. Саларіанській матріарх збирається повернутися до своїх обов'язків вже до завтрашнього вечора. Один з персональних лікарів Нарра, Джіахе Урк, при спілкуванні зі знімальною групою заявив, що поліп був доброякісним; на нього звернули увагу тільки тому, що він запалився і завдавав далатресі біль.

Перед початком операції Нарра передала повноваження віце-далатресі Хусейру на той час, поки буде перебувати під дією загального наркозу.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 3 березня 2185
Тема: Полювання на Ская Турніка

Полювання на Ская Турніка сьогодні завершилося. Діючи за анонімною наводкою, оперативники ГМЮТ (Глобальна Морська Юстиція Тризуба) обложили форпост на острові Несс. Бойовики «Цербера», зачинившись всередині, спробували дати відсіч і потім сховатися на тих же самих бойових кораблях, що використовувалися при втечі Турніка.

Один з цих кораблів, підбитий бронебійними знаряддями, впав на обложену будівлю; інший також був збитий при спробі втекти і на півдорозі до свободи звалився на притулок для безпритульних. На даний момент пожежні бригади намагаються згасити пожежу.

Два агента ГМЮТ загинули, шестеро були поранені, і, ймовірно, одинадцять чоловік з притулку госпіталізовані. Про їхній стан поки нічого не відомо. ГМЮТ не збирається оприлюднювати інформацію щодо оперативників «Цербера», але підтверджує, що пілоти обох суден загинули під час аварії.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 4 березня 2185
Тема: «Форд проти Уерти»

Сьогодні жителі Землі з захопленням стежать за ходом справи «Форд проти Уерти», розглянутого Альянсом Систем. Це перше в своєму роді справа, що стосується використання державним лідером реконструктивного сховища даних для продовження мозкових функцій і збереження фізичної здатності виконувати свої обов'язки.

Спікер Парламенту Ліза Форд висунула звинувачення проти Уерти, стверджуючи, що останній рік його правління не був законним. Після удару президент виявився фізично мертвий, після чого його помістили в кріокамеру на півтори години для повної передачі функцій його мозку комп'ютеру. Масштаб деградації пам'яті повністю оприлюднено не було.

Згідно із законодавством в області правонаступництва, прийнятому в Сполучених Північноамериканських Штатах, якщо Уерта був визнаний мертвим, то президентські повноваження повинні були перейти до віце-президента, а спікер Форд повинна була виконувати обов'язки останнього впродовж минулого року.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 5 березня 2185
Тема: Леді Світ

R&B-співачка Леді Світ померла у віці 24-х років в медичному закладі на Хароні.

Артистка, що проголосила себе «самою працьовитою дівчинкою шоу-бізнесу» та «музичним послом Землі», поверталася з Манновай на приватному крейсері, коли сонячна активність викликала протонний шторм. Потік протонів проник через обшивку корабля, викликавши масове отруєння радіацією у всіх, хто знаходився всередині, до того часу, як крейсер досяг ретранслятора «Харон».

Влада підозрює, що алкоголь, кокаїн і макс, сліди яких були знайдені у всіх пасажирів при розтині, співслужили тим погану службу: загиблі попросту не встигли відшукати спеціальний екранований відсік і сховатися в ньому.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 6 березня 2185
Тема: Ейш Ешланд

Світська левиця Ейш Ешланд сьогодні привернула до себе загальну увагу скандальним коментарем з приводу смерті Лейли Монтроуз, більш відомої як Леді Світ.

«Ось чому не можна приймати наркотики і літати на космічних кораблях одночасно, - саркастично зауважила вона. - У таких випадках необхідно проявляти відповідальність. Я знаю це і завжди нюхаю наркоту тільки в безпечних місцях, на зразок поліцейської дільниці або будівлі суду».

Офіцер-наглядач міс Ешланд не дав жодних коментарів.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 7 березня 2185
Тема: Інфекційна лихоманка

На багатьох планетах по всій галактиці закінчуються запаси вакцини від мавпячої інфекційної лихоманки.

На цьому тижні Комітет Цитаделі по Боротьбі з Захворюваннями повідомив, що виробництво вакцини йде повільніше, ніж очікувалося. Через складності з виробництвом і логістикою з 95 мільярдів запланованих у виробництво минулого місяця доз фактично вироблено було тільки 70 мільярдів.

Департаменти охорони здоров'я по всій галактиці буквально доверху забиті посланнями з питанням: де ж дістати вакцину? КЦБЗ попереджає про небезпеку придбання вакцини на чорному ринку, так як більшість подібних пропозицій є шахрайством.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 8 березня 2185
Тема: Зрада азарі

Суперечлива і скандальна електронна книга «Злочинна халатність: Рада Цитаделі і Правдива Історія Загрози Ґетів» надійшла в продаж вчора рівно опівночі і була повсюдно зметена з прилавків любителями теорій змов і політики.

У написаній офіцером СБЦ, особисто відповідальним за безпеку Радниці-азарі Тевос, книзі стверджується: Рада Цитаделі знала про те, що ґети залишили межі Вуалі Персея задовго до їх атаки на Іден Прайм. Інші одкровення (як, наприклад, те, що до атаки на Цитадель ґети вторглися не на одну, а на п'ять планет) явно були наведені в якості гучної реклами під час відвідування автором рідних планет членів Ради.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 9 березня 2185
Тема: Мана

Мана, двонога тварина з біотичним потенціалом, також відомий як «азарійській шимпанзе», був викреслений зі списку зникаючих видів після двох десятиліть наполегливих зусиль по його збереженню.

«Це була грандіозна задача, для вирішення якої ми зібрали кращих генетиків, етологов, залучили численні зоопарки, групи захисників тварин і громадськість», - сказала президент Міжпланетного Фонду Дикої Природи Діаза Т'Роум.

Основною причиною скорочення чисельності Маналь було знищення місць їх проживання в ході розростання міст.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 10 березня 2185
Тема: Крах на Таетрасі

Аналіз маршруту і передач з комерційного крейсера МСВ «Севрум», потерпілого минулого місяця крах на Таетрасі, відкриває страшні подробиці про захоплений рейс.

Обслуговуючий персонал був узятий в заручники, і пілоти на вимогу терористів розгорнули корабель, але не в зазначеному злочинцями напрямку. Терористи увірвалися в кабіну і, подолавши опір пілотів, спробували набрати висоту і направити судно на потрібний курс, в результаті чого політ став некерованим. Коли команда стала чинити опір, корабель ще кружляв, після чого зіткнувся з землею і вибухнув. На щастя, пілоти відключили надсвітловий двигун корабля, який міг викликати мегатонний вибух.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 11 березня 2185
Тема: «Форд проти Уерти»

Сьогодні на слуханні Альянсом Систем справи «Форд проти Уерти» почалася судова експертиза.

Перший свідок виступав з боку позивача. Доктор Семюель Вачхаус сьогодні показав, що в мозок президента кисень не надходив занадто довго для повного відновлення життєдіяльності. На питання про сумнівність ясності свідомості Уерти після розглянутих подій Вачхаус свідчив, що ВІ настільки успішно керував відтвореної пам'яттю, що прийняв на себе контроль над мозковою діяльністю президента, так що «це більше був не Уерта. Це вже не людина з пам'яттю ВІ, а ВІ з частково органічною операційною системою».

Експерти відповідача дадуть свої свідчення завтра.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 12 березня 2185
Тема: «Форд проти Уерти»

На слуханні Альянсом Систем справи «Форд проти Уерти» сьогодні свідчив доктор Лінь Шіюнь. Він стверджує, що колишній президент повністю відновився після тимчасової смерті мозку. Доктор трохи запинався під час перехресного допиту з приводу періоду, коли Уерта самостійно здійснював когнітивні функції. Тим не менш, Лінь наполягає на тому, що після заміни моторних функцій і пам'яті на синтетичні аналоги президент самостійно здійснював контроль.

«Вірити в те, що він інша особистість, що він - синтетик, - значить креслити лінію там, де вона не потрібна, - заявив він. - Коли була проведена перша операція на відкритому серці, на операційному столі не з'явилася нова людина. Його життя просто було продовжено способом, що тоді здавався немислимим».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 13 березня 2185
Тема: Галактична Ліга Єдиноборств

Галактична Ліга Єдиноборств була змушена внести зміни в свою основну програму вчорашнього вечора. Один з кандидатів на титул чемпіона, важкоатлет Бант Круор, звалився з мавпячою інфекційною лихоманкою.

«Бант каже, що хоче битися, але він ще жодного разу в житті не був такий хворий, - сказав його кутовий Лейф Карлссон. - Його нудить з обох шлунків. Якщо він зараз вийде на ринг, то його єдиною надією буде те, що сморід не дасть Гулі наблизитися».

Рокс Гулі, зі свого боку, висловлює розуміння: «Я не хочу захищати мій титул в сутичці з суперником, який не перебуває на піку своїх можливостей. Фанати хочуть бою, а не побиття».

Однак саме побиття останні і отримали цим ввечері, коли Ренді «Вбивця-Велетень» Дозоіс зайняв місце Круор. У людини не було ані найменшого шансу проти Гулі, і 150-кілограмовий кроґан нокаутував його через 41 секунду після початку бою.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 14 березня 2185
Тема: Премія

Команда земних вчених з Австралії отримала Премію Хітаров в області біології за роботу з вивчення Протеанскіх маяків. Їх дослідження показали, що маяки виробляли невелику, але істотну кількість іонного випромінювання, достатнього, щоб завдати шкоди ДНК таких земних істот, як фруктові мушки і бджоли. Даний факт призвів до народження гіпотези про те, що протеани мали стійкість до невеликих порцій радіації і намагалися не встановлювати маяки на тих планетах, де це могло спричинити за собою негативні для довкілля наслідки. Це дослідження принесло людству першу в історії Премію Хітаров на терені науки, де земляни часто поступаються іншим расам, що володіють більш досконалими технологіями.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 15 березня 2185
Тема: Об'єднаний Конгрес Шахтарів-Промисловців

Сьогодні Об'єднаний Конгрес Шахтарів-Промисловців влаштував марш протесту біля представництва Цитаделі в місті Нова Арара на планеті Тесія. Близько півтора мільйона робітників та їх прихильників вийшли на вулиці, щоб висловити протест Раді та її планам щодо звільнення більше 90.000 шахтарів, транспортувальників і фахівців з переробки нульового елемента. Цей план, нібито розроблений для пом'якшення наслідків дефіциту бюджету, викликаного роком плутанини у фінансовій сфері, в очах ОКШП виглядає як привід для розвалу профспілки «зверху».

«Вся галактика залежить від нульового елемента, і рік рецесії та уповільнення темпів економічного зростання - не найкращий час для здійснення фінансового самогубства», - заявила офіційна представниця ОКШП Наріша Раджпут.

Прес-секретарка Ради Ванінт Т'Джоан відреагувала на це заздалегідь підготовленим заявою: «Це наша робота - нести фінансові зобов'язання перед планетами, підконтрольними Раді; а в такі складні часи ми змушені приймати непопулярні рішення».

На питання, чи здатні роботи встати на заміну звільнених робітників, Т'Джоан сказала: «Наскільки я розумію, це цілком можливо».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 16 березня 2185
Тема: Лідер касових зборів

«Хаскі 2: Правосуддя шилом» сьогодні лідирує за касовими зборами у всій галактиці. Адаптований підлітковий фільм жахів зібрав вражаючу касу в 2,1 мільярда кредитів. Ненабагато відстає азарійська романтична комедія в стилі «вгадайте-хто-прийде-на-обід» «Вона - Хранитель», що зібрала 1.800.000.000. Провалом тижня можна назвати широко розрекламований бойовик-катастрофу для будь-якого віку «Тейз Паттерсон: Частина 1: Початок» який зібрав тільки 433 млн. Сайт Sharpstickintheeye.com назвав його «теркою для почуттів, еквівалентом симулятора жалюгідного сексу... Як не дивно, навіть екшн-сцени виглядають низькопробними і ходульними, немов вони створювалися безхатьками, що зібрали обрізки сцен з більш якісних фільмів з усіх смітників відеостудії».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 17 березня 2185
Тема: Свято Джаніріс

Сьогодні всі раси простору Цитаделі відзначають азарійське свято Джаніріс, день весняної родючості, що знаменує початок нового року. На честь цього свята прийнято плести і носити вінки з квітів, а після обмінюватися ними з друзями та коханими. Цього року Джаніріс збігається з торжеством землян - Днем Святого Патрика. Це в минулому релігійне свято в наші дні має до релігії мале відношення. Повсюдно він відзначається парадами і вживанням заграли напоїв зеленого кольору. Щоб відзначити подвійне свято, земляни вплітають у вінки конюшину-трилисник, який є традиційним рослиною святкування. Земна річка Чикаго, води якої зазвичай в цей день стають зеленими, нині забарвиться в блакитний колір, щоб віддати данину поваги Джаніріс.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 18 березня 2185
Тема: Зонд TR-15 «Летус»

Сьогодні вночі всі астрономи, затамувавши подих, спостерігають, як зонд TR-15 «Летус» підлітає до нейтронної зірки на найменшу за всю історію відстань. Зірка розташовується в кулястому скупченні, віддаленому від Землі приблизно на 18.000 світлових років. Хоча її маса перевищує масу Земної сонця у два з лишком рази, радіус зірки всього 15,8 кілометра, а обертається вона зі швидкістю, що становить приблизно 24% від швидкості світла. Зонд був відправлений до зірки через мас-реле «Каппа Йота», позначений на картах, але використовуваний вкрай рідко після Рахнійськіх Воєн. Ретранслятор був покинутий через зареєстроване по інший його бік смертоносне радіаційне випромінювання; але захищений зонд зможе винести невеликі дози радіації, які він отримає при стрибку через «Каппа Йоту». Спостереження за радіаційним фоном і передача сигналів з «Летуса» стали можливі завдяки нині широко відомим Темним перемикачам - раніше прихованих функцій контролю, встановленими протеанами на ретрансляторах маси.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 19 березня 2185
Тема: Робін Ласки

Корреспондент компанії «GBC News» Робін Ласкі була затримана в ході масових чисток, проведених владою Республіки Гарст на планеті Тучанка. Ласкі, що висвітлювала хід повстання в кроґанській державі, не було пред'явлено жодних звинувачень. Вона міститься у федеральній в'язниці Урлука, де може отримати довічний термін або навіть смертельний вирок.

У екстранеті вже зібрано 50.000 унікальних підписів під петицією про її звільнення, але експерти налаштовані скептично.

«Тюрми Тучанки не дуже-то реагують на кампанії на захист прав людини, - сказав Нейл Ульстер з «Вселенських Репортерів». - Вони реагують лешень на гроші».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 20 березня 2185
Тема: Делемітріанці

На Землі, Палавене і Манноваї зароджується нова релігія. Церква Божественного Плану, послідовники якої відомі також як далемітріанці, стверджує: Цитадель була побудована протеанами як космічний ковчег, який збереже життя, коли гамма-випромінювання та інші смертоносні космічні явища захлеснуть галактику, знищуючи всіх, крім істинно віруючих.

Згідно цьому вченню, дана катастрофа розповюдиться "ближче до кінця століття", і Рада Цитаделі повинна понести кримінальну відповідальність за заборону на створення сховища ДНК різних рас на Цитаделі.

СБЦ класифікує цю релігію як культ Судного Дня, і вважає численні порушення адептами цього вчення правил поводження зі зброєю "тривожним знаком". Річний доход церкви досягає приблизно 900 мільйонів кредитів.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 21 березня 2185
Тема: Репортаж с Тучанки

Сьогоднішній репортаж з Тучанки дозволяє зробити висновок, що тюрма, де утримується кореспондент GBC News Робін Ласкі, мало підходить для землян.

Весь день температура тримається на відмітці 37 градусів за Цельсієм, камери кишать паразитами, а їжу, як правило, доводиться вбивати перед вживанням. Ласкі, яку спершу затримали без висування звинувачень, тепер звинувачується в шпіонажі. Вона ділить камеру з двома жінками з народу кроґанів, одна з яких жорсотко зарізала свого партнера, а друга звинувачується у вбивстві та крадіжці великих грошових коштів.

Компанія «GBC News» зажадала негайно випустити Ласкі, але офіційна влада заявила, що репортер постане перед судом в найближчі дні.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 22 березня 2185
Тема: Белан

Пройшов один беланський місяць (шість Земних тижнів) з того дня, як комета Кінгу викликала страхітливі повені, що згубили більш мільйона беланців. Тепер, коли воду відкачали звідусіль, де було можливо, планета відбудовується наново. Ніколи ще тут не було стільки людей, саларіанців та ворча. Безліч найманий робітників, рівно як і добровольців від благодійних та релігійних організацій прибули на планету. Туріанський уряд і вчені щоденно піддаються нападкам та звинуваченням у тому, що зробили недостатньо, щоб зупинити Кінгу.

Надзвичайні Служби Цитаделі підрахували кількість біженців: вона перевищує чотири мільйони. Сюди включені ті, хто переїхав вглиб континенту, в плавучі міста, на інші планети або очікує споруди нових будівель у тимчасових притулках. Рано чи пізно планета повернеться до нормального стану, але до цього часу ще далеко.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 23 березня 2185
Тема: Джун Фаша

Художниця-інсталятор Джун Фаша представила свою нову роботу величезних розмірів на відкритті сезону в Мілгромському Музеї Мистецтв на планеті Бекенштейн. Інсталяція, названа «Ми пов'язані», являє собою самотній промінь білого світла, спрямований з супутника Бекенштейна прямо на музей, використовуючи спеціально розставлені відбивачі та алгоритми, які запобігають розсіюванню та нівелюють атмосферні перешкоди. Вибір Фаши центральною фігурою даного заходу гаряче обговорювалося критиками, оскільки вона звинувачується в "трюковому мистецтві", що базується більш на дурній славі, аніж на заслугах художника. Покровитель Фаши, Донован Хок, є виключенням з цієї плеяди критиків.

«Мистецтво – це відображення одного розуму, що намагається стимулювати інший, – сказав Хок. – Те, що воно велике і кидається в очі зовсім не означає, що в ньому немає сенсу. Ця робота доводить, що сьогодні митці здатні творити з надзвичайним, навіть планетарним, розмахом, щоб торкнутися чужих думок. Якщо ж подібний підхід затьмарює менші творіння... Що ж, це лише ремарка з приводу притаманного багатьом в наші дні відчуття власної незначущості перед обличчям галактики».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 24 березня 2185
Тема: Нено Раксіріан

Легенда туріанського когтебола Нено Раксіріан повернувся на поле після дискваліфікації, саме до півфіналу, де його команда виступить проти «Таракських Молотників». Раксіріан не був допущеним до участі в 5 матчах через використання ракетки зі струнами з джарвуса. За словами самого гравця, про це нечесне вдосконалення свого інвентаря він не знав. Тренер Хелвен не може дочекатися, коли півзахисник знову повернеться до ладу.

«Йому, звичайно, не завадить струснути з себе трохи іржі, але я волію заіржавленого Нено будь-кому іншому. Його м'ячі завжди потрапляють до нападника, і лише це має значення».

Сам Раксіріан доволі скромно відгукується про свої досягнення: «Я просто хочу, щоб це все залишилося позаду, – говорить він. – Я не хочу, щоб на моїй репутації були темні плями, і, звичайно ж, мені не потрібні жодні виверти для того, щоб відправити м'яч на лінію "Молотників".

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 25 березня 2185
Тема: Вбийство студента

Як повідомляють офіційні джерела, сьогодні 24-річний студент-випускник був вбитий панцирними крабами на Вермайрі. Джефф Сайзмор писав на цій планеті дисертацію по лагунам і знаходився на пляжі в момент нападу. Крупні панцирні краби живляться молюсками, і корінне населення Вермайра вважає їх цілком нешкідливими. Тварини не виказували жодних ознак агресії.

«Краби тупі як пробки і нічого не бояться, – говорить мешканець Вермайра Рейн Елаксен. – Можна проїхати через їхню зграю на танку, і вони ніяк не відреагують.»

Товариші Сайзмоора знайшли його скалічене тіло, на якому, однак, не було виявлено жодного сліду крабових укусів.

«Я не розумію, – говорить однокурсник загиблого Гейл Шрайбер. – Таке враження, що вони вбили його просто тому, що він там знаходився».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 26 березня 2185
Тема: Робін Ласкі

Кореспондент GBC News Робін Ласкі і ще 40 ув'язнених сьогодні постали перед судом в Гарсті.

Звинувачення були зачитані всім одразу, адвокатів звинуваченим не надали. Однак, коли було задане питання, чи не хоче хтось сказати слово на захист підсудних, продюсер GBC News надав історію репортажів Ласкі, сказавши, що вони завжди були об'єктивними і найчастіше підтримували існуючий режим. Суддя – рузад – сказав, що відзняті матеріали будуть прийняті до уваги при визначенні ступеню провини Ласкі. Протягом тижня вона постане перед індивідуальним судом.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 27 березня 2185
Тема: «50 Найбільш Небезпечних Виконавчих Директорів»

Сьогодні побачив світ спеціальний щорічний випуск «Новерії Сьогодні» - «50 Найбільш Небезпечних Виконавчих Директорів». По версії електронного журналу в цьому році лідирує президент корпорації «Ельдфель-Ешланд Енерджі» Джона Ешланд, залишивши позаду боса найманців «Кривавої Зграї» Ганара Юлаза та Кілліру Т'Наму з Байнері Хелікс (відповідно 2 і 3 місця). В журналі сказано: «Ганар може прислати до вашого порогу горлорізів, але Ешланд встановлює ціни на гелій-3. Що може вдарити по вам, вашій родині, бізнесу та уряду сильніше?»

Останнє місце займає дебютант рейтинга Маркус Д'Анджело з Спайт Медіа, чия суперечка з Прем'єр-міністром Амулом Шастрі з Землі викликала потік знущальних вірусних відеороликів, який не припинявся, доки Шастрі не заблагав пощади. «Тепер ми не можемо дивитися на індійську священну корову колишніми очима, – підсумувала команда журналу, – на щастя як для корів, так і для Шастрі».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 28 березня 2185
Тема: «Війна на Гарвузі: Погляд зсередини»

Сьогодні ввечері: «Війна на Гарвузі: Погляд зсередини». Гавруг – планета в Системах Термінус, 40% населення якої складають кроґани і 30% – ворча. Життя на ньому завжди було суворим. Але зараз армії корпорацій, багато з який базуються в Просторі Цитаделі, перейшли всі кордони. Еко-інженерні фірми типу «Байнері Хелікс» і «Гуангуй Солюшнс» хочуть отримати ліцензію на відновлення природного балансу планети з використанням всіх можливих засобів, тоді як видобувні компанії (наприклад, «Сонакс Індастриз») жадають отримати доступ до охоронюваним державою покладів ірідію. Невдалий переворот перейшов в затяжний бій в столиці планети, місті Дазиль, де федеральна армія повільно одержує перемогу. З наступом ночі до обох боків конфлікту підтягуються підкріплення з інших планет, і чим закінчиться конфлікт – досі не ясно.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 29 березня 2185

Сьогоднішній день був відзначений жорстокими боями на планеті Гавруг в Порозі Вальгалли. Комунікаційні буї, націлені на зоряну систему Паз, були знищені федеральними космічними кораблями, і система опинилася відрізана від всієї іншої галактики. Міжгалактичній пресі вдалося провести через ретранслятор корабель і роздобути відеозапис Дазиля, столиці планети. Сили корпорацій б'ються за перевагу в повітрі та космосі. На даний момент їм вдалося збити два федеральних корабля, при цьому втративши п'ять своїх. Артилерія, знаходячись за межами міста, розгромила генератори та аеродроми Дазиля, розчищаючи шлях для того, що без сумнівів можна назвати проривом на вулиці.

«Перш, ніж все владнається, стане набагато гірше, – сказав командир Гуангуйського збройного підрозділу. – Вони не знають з ким зв'язалися.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 30 березня 2185
Тема: Свято Песах

Сьогоднішній день ознаменований людським святом Песах, яке відмічають у пам'ять звільнення рабів волею всемогутнього божества. Люди єврейського віросповідання в цей день вживають у їжу прісний хліб, вино, гіркі трави та м'ясо молодої стадної тварини. Під час трапези розповідаються історії пращурів про щасливе позбавлення від гнобителів та про дива, які врятували єврейський народ та дали йому свої закони. Завершують церемонію пісні, молитви та ритуальні читання запитань, призваних спрямувати молодь на шлях істинний. Традиції розходяться в питанні, чи припустима участь у трапезі представників інших рас: згідно з одним правилом вважається, що присутність не-євреїв робить їжу нечистою, тоді як інше свідчить, що кожний голодний може прийти та поїсти. В останні роки переважає саме друге правило, і багацько невеликих закладів піднялися на ноги завдяки виготовленню декстроамінокіслотої кошерної їжі для туріанських та кваріанських учасників свята.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 31 березня 2185
Тема: Дивний та небезпечний вид спорту

З падінням цін на нульовий елемент до рівня споживчого, дивний та небезпечний вид спорту, денсінг, набирає популярності серед молоді всіх рас. Ті, що змагаються, надягають генератори поля ефекту маси, ввімкнені на подвійну потужність, і намагаються виштовхнути одне одного з кола. Спорт, який також називають "сумо для худих" чреватий розтягненнями, вивихами, а то й зламаними при падінні на землю кістками. Але майстерність в налаштуванні генераторів дозволяє отримати результати, яких неможливо досягти в традиційних змаганнях.

«Це неймовірно весело, – розповідає 50-кілограмовий ветеран Джуел Дайсон, на чийому рахунку 13 перемог, 1 нічия та 1 поразка. – Лишень уявіть: ви можете запустити через всю кімнату хлопців, які важать вдвічі, а то й втричі більше за вас!»

Новини мережі «Цербер»