FANDOM

ME2
CN

Основна стаття: Новини мережі «Цербер»

Новини за березеньРедагувати

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 22 березня 2186
Тема: Відкриття

Продовжують надходити свідчення того, що система ретрансляторів, яка віками вважалася спадщиною протеан, набагато давніша за їхню цивілізацію.

Доктор аура Т'Мелес з Університету Серріса, яка першк скептично ставилася до цієї інформації, тепер каже, що помилялася.

«Та команда проявила чудову педантичність при датуванні ретрансляторів з самих різних систем, - говорить вона в світлі отриманих даних. - У їх обов'язки не входить будувати гіпотези з приводу того, хто створив ретранслятори - тільки позначити епохи їх створення».

Подібні гіпотези народжуються мало не кожен день і зазвичай включають в себе вимерлі раси на кшталт артенні або зейофів. Втім, практично всі вони були відкинуті, оскільки всі ці раси жили вже набагато пізніше того часу, коли створювалися перші ретранслятори.

Нам не вдалося зв'язатися з доктором Амандою Кенсон, главою команди, що зробила те саме знакове відкриття, і дізнатися, що вона думає з цього приводу.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 23 березня 2186
Тема: Проникнення в офіс Аурани Т'Мелес

Минулої ночі в офіс доктора Аурани Т'Мелес було вчинено проникнення - відразу ж після того, як вона на всю галактику зізналася у підтримці суперечливих досліджень, які показують, що мас-реле старші за протеан.

«Я не розумію, - говорить приголомшена доктор Т'Мелес. - Едине, що було викрадено - це те саме дослідження доктора Кенсон. Почекай вони місяць - змогли б прочитати роботу в офіційно виданому вигляді».

Зйомка камер безпеки показує, як четверо одягнутих в цивільне батаріанців вдираються в офіс доктора о 4:13 ранку за місцевим [тессіанський стандарт] часу. Клітини шкіри, виявлені на місці злочину, допомогли впізнати одного з нальотчиків. Ним виявився Палаш Тарн, колишній член батаріанського Спеціального Загону, який належав до Хар'шанскої військовій структури.

Нам не вдалося зв'язатися з владою Хар'шана і почути їхні коментарі.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 24 березня 2186
Тема: Публічний виступ на Каг'є

Продовжують надходити громадські відгуки на повідомлення, що говорять про непричетність протеан до створення ретрансляторів.

На Каг'є публіка здебільшого шокована і заперечує почуте. Релігійний лідер Освічений Олос Десятий, Соунаріл Манасской традиції, відреагував на це 13-хвилинною промовою перед камерами найбільших новинних мереж, в якій закликав до миру і спокою.

«Немає нічого єретичного в тому, що і Натхненників міг хтось Надихнути,- заявив ганар. Власним прикладом самовідданості, чемності і готовності розділити свої дари вони вчать цих, як жити. Якщо був хтось до них, хтось ще більш благородний, то це дає цим грішникам для руху більш швидкий потік, більш великий ідеал, до якого всі ми можемо прагнути».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 25 березня 2186
Тема: Спроба порушення роботи ретранслятора Лоуес

Двоє дослідників без дозволу були заарештовані і звинувачені у спробі порушити роботу ретранслятора Лоуас.

«Захі Мун і Еліс Віл були виявлені на зовнішній обшивці Лоуаса. Вони планували отримати доступ до командного консолі, розташованої усередині ретранслятора, - розповідає офіцер Безпеки ретранслятору Цитаделі Ліза Танабе. - Вони досягли успіху не більше аніж остання сотня подібних авантюристів. Справжнім же шкідництвом було залишити свій корабель в потенційній зоні зіткнення, уламки з якої довелося б вичищати кілька тижнів. А адже всі ми знаємо, що може зробити один єдиний шматок металу з кораблем на надсвітлових швидкостях».

Танабе має на увазі трагічний вибух «Міхайрокова», космічного корабля, чиє зіткнення з металевим болтом призвело до розгерметизації кабіни і загибелі всіх пасажирів на борту.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 26 березня 2186
Тема: Інциденти з безпекою ретрансляторів

Серія інцидентів, пов'язаних з безпекою мас-реле по всьому Простору Цитаделі, привела до перерозподілу миротворчих армад Цитаделі.

«Суспільна увага переключилася на мас-реле, і тут же зріс рівень злочинів, пов'язаних з ретрансляторами», сказав капітан флоту Альянсу Міямото Уелан і тут же продовжив реєструвати - кораблі, що снують поруч, скидують лом та самогубства, які здійснюються за допомогою мас-реле - основні порушення в списку пріоритетів. В результаті військова присутність зробила досить руйнівний вплив, щоб на години і навіть дні стати причиною затримок цивільних кораблів.

«Не розумію, чому їм треба ставити крейсери на шляху до Войе, - заявила часто подорожуюча Лакшмі Дасгупта. - Ніхто на Войю не нападе, і не кажіть мені, що вони там охороняють те, що в принципі не можна зруйнувати».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 27 березня 2186
Тема: Спад торгівлі

Торгівля вчора відчула стрімкий спад у зв'язку з повсюдними затримками руху, надійно прикував транспортники та фінанси до землі.

«Я б сказав, ми втратили 612 мільярдів кредитів по всій галактиці, - каже експерт з макроекономіки Дора Воук, - І ці витрати з легкістю збільшилися б удвічі, якби бізнесмени-азарі не влаштували собі свято».

Хоча потік транспорту вже повернувся до норми, наслідки затримок і раніше відчуваються мандрівниками і відпускниками.

«Неймовірно, - обурюється Роман Баси, житель Марса, що відправився в свою першу за 8 років відпустку. - Космокомпанія каже, що надасть нові квитки, але це просто безумство, що все може просто зупинитися. Цитадель повинна подбати про те, щоб цього не сталося!»

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 28 березня 2186
Тема: Альянс і Рада Цитаделі

Несподіваний хід: шановний адмірал Альянсу Стівен Геккетт сьогодні повідомив Раді Цитаделі, що Об'єднане Командування Альянсу змінило своє негативне ставлення до невблаганно зростаючої кількості туріанськіх дредноутів.

«Альянс на сто відсотків підтримує нашого Радника, - заявив адмірал, значно суперечачи минулим збуреням командування Альянсу. - Нещодавно провівши великі спільні навчання з туріанцями, а також невеликі операції з саларіанцамі і азарі, Космічний Флот Альянсу вважає, що учасникам Фаріксенської Угоди в XXII і XXIII століттях [по Земному стандарту] будуть загрожувати зовнішні вороги».

Батаріанській посол Нел'Таррас Тілшан негайно відреагував: «Земляни, схоже, зажадав чужої крові, і ми сподіваємося, що вони звернуть з цього шляху. Дредноути - знаряддя не миру, а спустошення планет! Геккетт зараз стає на бік безпосередньої загрози батаріанському народу».

Новини мережі "Цербер"