FANDOM

ME2
CN
Основна стаття: Новини мережі «Цербер»

Новини за жовтеньРедагувати

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 1 жовтня 2185
Тема: Дизайн прийдешнього

Зовні це виглядає як химерне скупчення срібних бульбашок, пов'язаних між собою трубами. Зсередини ж це жваве місто, повний представників усіх можливих рас. Така мрія архітектора на ім'я Хав'єр Оха, що приймає участь в "Дизайні прийдешнього" - конференції про майбутнє міст, присвяченій скорому вступу галактики в 23 сторіччя (по Земній стандартному календарем).

«Наприклад, внутрішні приміщення "пухирчастого міста" влаштовані так, щоб всі види - від волусів до кроґанів - відчували себе комфортно. Модульні кімнати, навіяні будівлями, що використовуються на Земних колоніях, дозволяють змінювати їх структуру у відповідності з поточними потребами».

Оха закликає зацікавлених глядачів взяти участь у віртуальних онлайн-екскурсіях по проектованим містам.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 2 жовтня 2185
Тема: Біологія Ворку

Тривалість життя ворча зазвичай не перевищує 20 років - чи можна збільшити цей термін? А якщо й так, то чи варто це робити?

Ці питання були підняті після того, як доктор Мінадор Люкс у своїй нещодавно опублікованій роботі заявив, що кількість відпущеного ворча часу може бути збільшена за допомогою експериментальної генетичної терапії. На прес-конференції Люкс сказав, що «унікальна біологія ворчу вже містить у собі ключ до уповільнення процесу їх старіння. Нам просто потрібно модифікувати їх здатність здійснювати радикальні клітинні зміни під впливом зовнішнього середовища».

Доповідь була широко розкритикована науковим співтовариством, у тому числі професором біології Сеганського Університету Хімаром Пататором: «Робота Люкса поєднує в собі величезну безвідповідальність з прийняттям бажаного за дійсне».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 3 жовтня 2185
Тема: Саларіанський Інститут

Саларіанський Інститут Екзоархеологіческіх Досліджень оголосив про новітнє оновлення свого музею, з сьогоднішнього дня доступному широкому загалу для ознайомлення.

«Наше нове крило "Загублені в попелі" присвячено розумним расам, знищеним ядерною війною, - говорить директор інституту Нарід Джарвінар. - На сьогоднішній день нам вдалося виявити останки шести цивілізацій, які згоріли у вогні атомного Армагеддона. Цілі цивілізації, які колись процвітали, досягли неймовірних висот в науці, а потім знищили самі себе через розбіжності, про які ми найчастіше можемо тільки здогадуватися».

Нова виставка музею спеціалізується на збереженні артефактів цих загиблих рас з метою пролити світло на їхню історію.

«Хто знає, що могли б запропонувати галактиці ці раси? Обережно вивчаючи останки цих культур, ми можемо розшифрувати хоча б крихти знання, які допоможуть цим невідомим народам набувати обличчя».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 4 жовтня 2185
Тема: Завершення чорної смуги

Як тільки для "Сонакс", здавалося б, закінчилася чорна смуга, тут же поповзли чутки про те, що головнокомандувач Ліра Спейт розіслала своє резюме по всьому екстранету. Сама Спейт заперечує ці чутки і каже, що документ, зліплений, схоже, кимось, хто добре знайомий з її трудовим стажем, є підробкою.

«Я на зарплаті у "Сонакс", - заявила вона. - Мій контракт триватиме доти, поки останній солдат корпорації не покине Гарвуг. Було б передчасно шукати інші можливості, коли перед нами як і раніше стоїть настільки грандіозне завдання».

Тим часом, акції "Сонакс" в черговий раз значно впали в ціні, втративши 12,3 кредиту за штуку протягом минулого тижня.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 5 жовтня 2185
Тема: Збільшення терміну життя ворча

Суперечки щодо ідеї збільшити термін життя ворча спалахнули з новою силою після шокуючого одкровення: дослідження були спонсоруванні командиром «Кривавої зграї» Кваша Харготтом.

Дехто висловлює побоювання, що ініціатива доктора Мінадора Люкса може посилити і без того потужну банду найманців, що складається з кроґанів і ворча. Інші впевнені, що це - лише спроба привернути ворча в ряди "Зграї".

«Теоретичні викладки цього доктора здебільшого вторинні, - заявив один з дипломатів Цитаделі. - Обіцянки продовження життя - лише солодка морквина, якою Харготт має намір трясти перед носом своїх "друзів"-ворча».

Дослідження Люкса були конфісковані і в даний момент вивчаються на предмет порушення обмежень, накладених Радою Цитаделі на генну інженерію.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 6 жовтня 2185
Тема: Невідома планета в Нубійському просторі

За сьогоднішніми повідомленнями, рудовидобувний корабель, який проводив розвідку в глибокому космосі, виявив перш невідому планету в Нубійському просторі, яка несе на собі сліди ядерного голокосту.

Мешканці цієї планети з кодовою назвою "433 Спідау" стали сьомими за рахунком в списку відомих нам розумних видів, знищених ядерною війною.

«Всі знахідки вказують на масовий обопільний обстріл ядерними снарядами, що стався близько 1000 років тому. Сканування показало наявність на поверхні щонайменше 90 міст, перетворених на руїни і все ще не позбавлених від радіації, - говорить Нарід Джарвінар з Саларіанського Інституту Екзоархеологіческіх Досліджень. - Досягнення ядерного порога, схоже, є важливим етапом у розвитку будь-якої цивілізації. Ця знахідка - ще одне нагадування про те, що пережити цей поріг вдається не всім. І все ж, кожна виявлена ​​нами раса - це потенційне джерело нової інформації, а також нових способів поглянути на всесвіт. Це також доводить, що всі цивілізації - нехай навіть вони розділені нескінченної безоднею космосу - стикаються із загальною для всіх боротьбою за виживання».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 6 жовтня 2185
Тема: Скандал

Сьогодні в Саларіанському Інституті Екзоархеологічних Досліджень розбушувалися пристрасті після того, як один з його робітників, побажавший залишится невідомим, звитуватив заклад у міцних зв'язках із саларіанськими розвідслужбами.

Анонім заявив: «Вони запевняють, що вивчають давні галактичні культури з метою розширити наш погляд на минуле. І з якоїсь точки зору це є істиною: інститут і дійсно виконує належні йому академічні функції, а в його стінах працюють справжні вчені, але це – всього лише прикриття. Їхні дослідження обережно відстежуються саларіанською розвідкою. Будь-які "цікаві" знахідки швидко йдуть в руки агентів. Правда полягає у тому, що без таємною фінансової підтримки спецслужб інститут попросту припинив би існувати».

У відповідь на ці звинувачення директор інституту Нарід Джарвінар гнівно заявив: «Ми вкрай обурені цією спробою зіпсувати нашу репутацію. Ці звинувачення – очевидна брехня».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 8 жовтня 2185
Тема: Зв'язок Саларіанского Інституту Екзоархеологіческіх Досліджень та розвідслужб

З'явилися нові докази, що вказують на зв'язок Саларіанского Інституту Екзоархеологіческіх Досліджень та саларіанскіх ж розвідслужб.

Були опубліковані документи дослідників команди, провідною розкопки на нещодавно відкритій планеті "433 Спідау", на якій 1000 років тому вибухнула ядерна війна. Ці документи вказують, що дослідники виявили підземний бункер, повний просунутого озброєння, яке залишилося в досить хорошому стані; однак, коли зброя була відправлена в інститут на аналіз, вона зникло у невідомому напрямку. Створюється враження, що саларіанська розвідка перехопила його по дорозі.

Директор інституту Нарід Джарвінар сьогодні визнав: «Ми провели внутрішнє розслідування і виявили кількох працівників, пов'язаних з розвідслужбами. Ці працівники більш не є частиною нашого інституту, і ми готові рухатися вперед без недоречного впливу з боку держави».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 9 жовтня 2185
Тема: Директор Саларіанского Інституту Екзоархеологіческіх Досліджень йде у відставку

З Саларіанского Інституту Екзоархеологіческіх Досліджень надійшла новина: його директор, Нарід Джарвінар, йде у відставку.

«Ми бажаємо доктору Джарвінару удачі у всіх його майбутніх починаннях», - сказав представник інституту Хаміс Керад, що вказав в якості причини відходу Джарвінара "внутрішні розбіжності". На цій же прес-конференції Керад звернувся до публіки в пошуках потенційних інвесторів.

«У світлі наших останніх перепалок з пресою дехто з наших піклувальників перестав нас підтримувати. Однак ми нагадуємо потенційним спонсорам, що інститут зберігає ексклюзивну присутність на планеті "433 Спідау", і кращого моменту просто не знайти, якщо ви хочете стати частиною історії».

На питання, яку частину від загального забезпечення інституту становили кошти, що надходили від спецслужб, Керад відповів: «Я не рахую кепта [аналог тарганів], якщо вони біжать з дому. Я просто радію, що їх більше немає».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 10 жовтня 2185
Тема: Загибель геодезиста з причини навігаційної помилки

Навігаційна помилка обернулася трагедією: геодезист з "Ояма Індастріз" приземлився на забороненій планеті і загинув від рук розлючених колоністів.

Відео, таємно вивезене з планети, показує, як Джейсона Пірруса, сина підприємця-мільярдера Байрона Пірруса, захопили в полон і по-звірячому вбили. Його корабель приземлився на планеті Копаніс, чия колонія є притулком для послідовників "Пакту Рівня" - групи фанатичних противників технологічного прогресу, які відрізали себе від іншого галактичного співтовариства. Група, яка отримала сумну популярність за теракти проти промисловості, заснувала колонію 17 років тому.

Зірка, навколо якої обертається Копаніс, Джорноус, знаходиться в системах Термінус, а тому неможливо послати офіційний запит з проханням пояснити, що ж спровокувало трагедію. Піррус загинув у віці 34 років, залишивши після себе дружину і двох дочок.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 11 жовтня 2185
Тема: Велика винагорода за інформацію

Мільярдер Байрон Піррус запропонував 5 мільйонів кредитів за будь-яку інформацію стосовно групи, відповідальної за смерть його сина, Джейсона. Джейсон Піррус був страчений вчора угрупуванням "Пакт Рівня" на планеті Копаніс.

"Пакт Рівня" - войовнича група противників високих технологій, пов'язана з кількома актами тероризму, не надала жодних підстав для страти. Не приховуючий потрясіння Піррус заявив на прес-конференції, яка відбулася на Іліумі:

«Той, хто повідомить мені імена відповідальних за це чудовиськ, отримає 5 мільйонів кредитів. Ніяких питань з мого боку не послідує».

Влада Іліума переконливо рекомендують не вступати в конфлікти з колонією, яка, як повідомляють, знаходиться в постійній бойовій готовності і досить добре озброєна, навіть за стандартами систем Термінус.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 12 жовтня 2185
Тема: Вийшов на свободу вбивця посла волусів

Айвор Джонстагг - людина, яка вчинила замах на життя посла волусів Венту Токсо, - сьогодні був відпущений на волю після закінчення тюремного терміну довжиною в 21 рік.

Ім'я Джонстагга стало відомо після його невдалої спроби застрелити посла з вершини будівлі парковки на Іліумі. Він заявив, що був посланий "Землею Назавжди" - нині недіючою радикальною політичною партією, заснованою відразу після закінчення Війни Першого Контакту. Слідчі не знайшли доказів на підтвердження його слів, і Джонстаггу поставили діагноз "параноїдальна шизофренія". У відповідь на даний замах Альянс Систем мало не позбавили посольства в Президії.

Після звільнення Джонстагг офіційно заявив, що не має наміру відповідати на будь-які питання про свою біографії, оскількі в нього є "могутні, могутні вороги, затаєні в очікуванні моїх слів. Я або мовчун, або труп".

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 13 жовтня 2185
Тема: "Щасливий Шанс-88"

Може, тому, що в економіці спостерігається спад, або тому, що на кону найбільший призовий фонд в історії, але в будь-якому випадку жителі галактики буквально змітають з прилавків квитки лотереї "Щасливий Шанс-88", головний приз якої становить 1,7 мільярда кредитів.

Один з учасників поділився з нами своїми думками: «Стриманий оптимізм: Співробітники нашого офісу колективно придбали 315 квитків. Гаряча надія: Якщо нам попадеться щасливе число, то це буде просто мрія, втілена в життя».

За чутками, на просторі між Тесією і Калестоном вже продано більше мільярда квитків. Розіграш відбудеться на наступному тижні.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 14 жовтня 2185
Тема: Підсумки касових зборів прем'єр цього тижня

Підводимо підсумки касових зборів прем'єр цього тижня: нині глядачі платили, щоб їх налякали.

Саларіанській трилер "Тремтіння", який зіграв на загальному сучасному страху опинитися замкненим у симулстимі, догрався до 2,05 мільярда кредитів;

"Кігті", з іншого боку, апелювали до страху землян перед туріанцями і їх гострими як бритва кігтями, якими ті здатні роздерти людські горлянки, заробивши тим самим 1,86 мільярда і купу суперечок на свій рахунок.

На третьому місці у нас вибивається із загального ряду «840-річна незаймана», чия демонстрація життя неймовірно занудотної азарі заслужила цілком симпатичні 1,43 мільярда.

Четверте місце займає низькобюджетний "Палітурник", який відповідає на питання: "Хто ж робить палітурки з людської шкіри для книг у всіх цих хоррорах?" Якщо ви ніколи не задавалися таким питанням, то ви не самотні - цьому інтелектуальному ужастику дісталися лише 998 млн кредитів.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 15 жовтня 2185
Тема: Атака на колонію Копані

Колонія Копаніса, що в системах Термінус, сьогодні була піддана спустошливої ​​атаці, імовірно вчиненої найманцями «Затемнення».

Колонія привернула увагу галактики, коли мільярдер Байрон Піррус почав шукати інформацію про смерть сина від рук "Пакту Рівня", терористичного угрупування, що базується на Копанісі.

Якщо чутки про причетність «Затемнення» і Пірруса правдиві, то ці особисті розбірки з фанатичними противниками високих технологій насправді є однією з найбільших приватно профінансованих атак в недавній історії. Піррус, якого востаннє бачили на Іліуме, виявився недоступний для дачі коментарів.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 16 жовтня 2185
Тема: Серія лекцій

Королівський Центр Освіти і Мистецтв на планеті Гата є місцем проведення двотижневої серії лекцій про Кроґанські повстання, що є частиною проекту "Жива Історія", покликаного описати події війни з точок зору обох сторін.

У центрі дискусій цього року перебуває поневолення кількох окупованих військами кроґанів світів і можливість виплати репарацій сім'ям колишніх рабів. Кілька войовників-кроґанів з Тучанки чимало здивували громадськість, заявивши про свій намір відвідати ці лекції.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 17 жовтня 2185
Тема: Лекція з історії Повстань кроґанів

Лекція з історії Повстань кроґанів сьогодні обернулася полум'яним суперечкою. Колишня коммандос, матріарх азарі Адора Еллджа у фарбах описала всі пережиті жахи Повстань аудиторії. Її живий опис набігів у пошуках рабів і робочих таборів на окупованих кроґанами світах глибоко торкнулося багатьох слухачів.

Потім, під час сесії питань, кроґан-воєвода Раванор Таск запитав, чи стануть азарі виплачувати репарації за рабів-кроґанів, які використовувалися в якості робочої сили в останні дні війни. Коли матріарх Еллджа заперечила, що жоден кроґан не був поневолений, Таск відповів: «Ти або дурепа, або брешеш, або ж з'їхала з глузду від старості».

Залишок вечора пройшов в жарких дебатах між полководцем Таском, матріархом Еллджею і студентами та істориками, які відвідали лекцію.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 18 жовтня 2185
Тема: Продовження лекцій

Гаталійські лекції "Жива Історія" були продовжені, оскільки питання про репарації сім'ям рабів Повстань палко обговорюється академіками, експертами з права і останніми трьома азарі-ветеранами тієї війни.

Один з кроґанвв-відвідувачів сказав: «Батько мого батька був схоплений азарі в полон і змушений будувати їхні табори. Після війни він покінчив із собою через ганьбу. Якщо азарі так хочуть розрахунків з боргами, то вони можуть почати з цього».

Історик-азарі Коні Соллі стверджує, що кроґани ставали рабами лише в декількох окремих випадках: «До нашого сорому, невелика кількість груп азарі-командос дійсно використовували бранців-кроґанів в якості робочої сили під час Повстань. Подібних рабів налічується менше сотні, а відповідальні офіцери були позбавлені звання і покарані за всією суворістю. І ось що дивно: кроґани поневолили десятки тисяч розумних істот, а я не чула з їхнього боку ані слова про репарації».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 19 жовтня 2185
Тема: Згортання окупаційних сил на планеті Гарвуг

Натовпи кроґанів і ворча буквально танцювали на вулицях і розряджали магазини, палячи в кораблі, які увозили додому першу партію солдатів корпорацій, що окупували планету Гарвуг після невдалого державного перевороту 7 місяців тому.

«Жоден з мого взводу не має наміру пропустити свій шаттл, - сказав один солдат військ "Гуангуй Солюшнс", побажавший залишитися невідомим. - Але всі запитують себе, чи могли б вони зробити більше?»

Втім їхня ситуація трохи менш похмура, ніж у сил уряду в Дазілі, які описують поточний стан як "жахливий".

Орут Тайрн, посередник банди ворча "Расск", гадає: «Що, на їхню думку, відбудеться тепер, коли вони відкликаються війська? Повстанці знову зберуться із силами, і весь уряд буде вичищений під нуль».

Орут рятується з планети бігством, і не від один — "Starways Space Travel" заявила, що всі місця на кораблях з Гарвуга зарезервовані на 6 тижнів наперед.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 20 жовтня 2185
Тема: Переможець лотереї

Переможець лотереї "Щасливий Шанс-88" сьогодні отримав свій виграш в розмірі 1,7 мільярда кредитів... після чого дуже швидко позбавився його. Кілька годин після того, як Об'єднаний Банк Іруна перевів гроші на рахунок щасливця-ганара на ім'я Брім'єль, кредити були пожертвувані різноманітним фондам допомоги постраждалих на планеті Белан. Брім'єль розповів пресі про свій візит на спустошену планету, при погляді на яку, за його словами, його торкнули як страждання, так і дух товариства серед його народа.

«Сума, яку цей отримав, була благословінням, яким, як він вважає, потрібно ділитися. Нехай Белан скористається дарунком Натхненників! До речі, користуючись нагодою, цей смиренно просить припинити звертатися до нього в пошуках коштів, якими він більше не володіє. Через це стало важко поспівати за кореспонденцією, що надходить».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 21 жовтня 2185
Тема: Таємні військові дані

Все ще неясно, на кому ж лежить відповідальність за те, що таємні військові дані туріанців, які зберігалися на чипі пам'яті, були куплені на одному з "дворів знахідок" на планеті Монріні.

Цей чіп був однією з безлічі речей, які були придбані на одному з аукціону торговцем відходами Сідні Уоллом. Уолл дізнався про дані, коли почав заносити свої придбання в каталог для перепродажу. Він повідомив про знахідку місцевій владі, яка конфіскувала чіп та зв'язалася з Туріанською Ієрархією.

Зміст чипа, як повідомляється, дуже різноманітний: від креслень туріанських винищувачів до результатів військовий навчань. Ієрархія на наступному тижні розпочне формальне розслідування з метою виявити винних.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 22 жовтня 2185
Тема: Світський раут сезону

Торжество, влаштоване на честь Тенді Нобл, дочки медіамагната-мільярдера Джона Нобла, вже було назване світським раутом сезону.

Святкування розпочалося з демонстрації фейерверків, здатних позмагатися розмірами з об'єктами планетарних масштабів: звичайні орбітальні фейерверки, збільшені заради проведення шоу в повному вакуумі, були створені спеціально для цієї події, яку можна оцінити в десятки мільйонів кредитів.

Запрошені гості спостерігали за видовищем з приватного крейсера Нобла, який в цей час облітав кільця Сатурна. Нобл використав цю можливість, щоб представити свій новий електронний журнал "Вершки Суспільства", цільовою аудиторією якого є галактична еліта.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 23 жовтня 2185
Тема: Вибухи в доках Омеги

Стало відомо, що вибухи в 15 жвавих доках Омеги — не що інше, як черговий етап нескінченної війни банд — лиха неспокійної станції. Більше 200 людей загинуло і близько десятка кораблів були знищені в результаті вибухів, цілями яких стали доки, що знаходилися під контролем групи найманців «Блакитне сонце».

Показання свідків не вносять ясності: одні стверджують, що незадовго до трагедії бачили людей «Затемнення», інші кажуть, що саме перед початком вибухів неподалік знаходилися бійці Кривавої Зграї.

Консультативні служби Цитаделі радять мандрівникам негайно скасувати всі заплановані польоти на станцію.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 24 жовтня 2185
Тема: Невдала пластика

Невдала пластична операція попала в центр тристоронньої правової битви між представниками акриси-азарі Монії "Кошеня" Колдер, продюсерами серіалу "Нижні Округи" та хірургом Авідом Францисом.

В документах, опублікованих сьогодні представниками Колдер, актриса вимагає відшкодування збитків від доктора Франціса за "неприйнятні результати" нещодавньої операції на обличчі. В іншій, але пов'язаній з описаною ситуацією справі актриса звинувачує в "порушення умов контракту, який не включає в себе пункту про фізичну незмінність", на підставі якої її звільними з серіалу, де вона знімалася майже 18 років. Опубліковані документи проголошують, що актриса має повне право змінювати себе шляхом хірургічного втручання, якщо того забажає.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 25 жовтня 2185
Тема: Триваючі вбивства на Омезі

Доступ на Омегу залишається закритим для мандрівників: ще 79 людей загинуло в наслідок того, що експерти в області безпеки називають "прогресуюча кривава баня". Капітан Кварт Вадус з «Еланус Ризик Контрол Сервіс» запевняє, що вже бачив подібне, і що перш ніж покращитися, ситуація має стати ще гіршою.

«Для Омеги не рідкість піддаватися подібним рівням насилля, - каже Вадус, - але нечасто це затягується там так, як зараз. Банди користуються хаосом, щоб звести рахунки перш, ніж баланс сил знову зміститься».

На питання, що робити простим мешканцям Омеги, щоб не потрапити під перехресний вогонь, Вадус лише знизав плечима: «Ховатися».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 26 жовтня 2185
Тема: Вимушена зупинка

Розкішний лайнер "Гранде Мар" був змушений зробити незаплановану зупинку на нині агресивній космічній станції Омега, коли бортові системи раптом дали збій під час звичайного туристичного круїза. Екіпаж швидко убезпечив пасажирів перш, ніж розпочати спішний ремонт.

Представник Омеги, відома як Аріа Т'Лоак, закликала пасажирів приємно провести час та запевнила, всіх, хто бажає "ознайомитися з екзотичними видами", що Омега цілком безпечна. Як повідомляється, на борту "Гранде Мар" не виникло жодного інцеденту, попре те, що по всій станції продовжуються важкі бої.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 27 жовтня 2185
Тема: Іден Прайм — "місц культурної значущості"

Земна Рада по Збереженню Історії та Культури Людства офіційно признала колонію Іден Прайм "місцем культурної значущості".

Іден Прайм був гордістю людей, демонструючи їхню здатність процвітати на галактичній арені, перш ніж постраждав від спустошуючого нападу ґетів на чолі з колишнім СПЕКТРом Сареном Артеріусом.

Громадський меморіальний пам'ятник та музей були відкриті на місці зруйнованої колонії. Церемонію відкриття, яка відбудеться на наступньому тижні, відвідає Прем'єр-міністр Альянсу Систем Амул Шастрі.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 28 жовтня 2185
Тема: Життя на місяці Юпітера

Сонячна Система стоїть на вухах: дослідницький пост "Байнері Хелікс" виявив життя на місяці Юпітера, Європі. Вчені станції "Наутілус", збудованої під гігантськими пластами криги Європи, виявили мікроорганізми у зразку породи, добутої із дна місячного океану.

«Життя завжди знає шлях, - каже голова дослідників Зуза Гол. - Вчені десятиріччями будували теорії про здатність Європи підтримувати підводну екосистему. Це неймовірне відчуття: мати на руках докази виправданих надій перших ксенобіологів!»

Доктор Гол сподівається знайти ще більш складні форми життя: її команда відправляє допоміжні зонди, щоб дослідити майданчик, де були знайдені мікроорганізми.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 29 жовтня 2185
Тема: Виявлені зразки мікроорганізмів

Альянс Систем затіяв суперечку з "Байнері Хелікс" відного того, кому належать права на нещодавно виявлені зразки мікроорганізмів на місяці Юпітера, Європі.

«Європа знаходиться під юрисдикцією Альянса, - стверджує командор Лорі, голова Департаменту по Вивченню Сонячної Системи. - Ми дали "Байнері Хелікс" дозвіл на побудову станції, а не патент на одну з форм життя нашої системи».

Представник "Байнері Хелікс" Джемі Чо відповів: «В паперах, підписаних Альянсом, чітко сказано: "Байнері Хелікс" має першочергове право претендувати на володіння будь-якою новою формою життя, створеною, зміненою або виявеною на Європі. І, оскільки правові прецеденти говорять в наш бік, АЛьянс намагається причепитися до незначних деталей».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 30 жовтня 2185
Тема: "Інверсія"

Процес буквально ставить шлунок догори дригом, але все ж гурмани по всій галактиці вишиковуються в чергу, щоб випробувати "Інверсію" — нове шлунково-кишкове лікування, пригнічуюче імунітет, яке дозволяє видам з декстеро/лівоамінокіслотами без небезпеки для життя долучатися до кухонь одне одного.

Воно не з дешевих, ефект триває не більше 24 годин [Земний стандарт], і їжа не забезпечує насичення, проте ресторани вже просто завалені замовленнями на вечірки в стилі змішаних амінокислот.

«Це пригода, - говорить ресторанний критик та "інверсійний" ентузіаст Лівіан Мессаліна. - Різні види відкривають для себе нові грані смаку та аромату. Смаки все ще різняться від виду до виду, але це також частина веселощів».

Лікарі попереджають відважних авантюристів утриматися від переїдання — їжа повинна бути з'їденою якомога швидше, а користувачам слід очистити свій шлунково-кишковий тракт перш ніж ефект вивітриться.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 31 жовтня 2185
Тема: Хеллоуїн

Не дивуйтеся, заставши своїх друзів-землян в костюмах, оскільки більша частина населення Землі та її колоній сьогодні святкує Хелоуїн.

Спершу це був "день мертвих", в який одягалися маски, щоб відлякати злих духів, зараз Хелоуїн перетворився просто на свято без домішок містики, який відмічають доволі весело: вирізають на плодах, одягають костюми, а у дітей спостерігається цікавий звичай ходити від дома до дому та просити їжу.

Це найбільш грошова ніч в році для виробників солодощів — 25% від річних продажів в основному припадають на Хеллоуїн. Найбільш затребувані костюми в цьому році включають "Зомбі Уерта", "Лілі Т'Нігус" та "Мисливець на ґетів".

Новини мережі "Цербер"