FANDOM

ME2
CN

Основна стаття: Новини мережі «Цербер»

Новини за квітеньРедагувати

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 1 квітня 2185
Тема: Синтез ядра

Маленька планета-сад з кодовою назвою DC1938, яка оберталася навколо червоного надгіганта SM2183 «Руа», вибухнула сьогодні в результаті рідкісного феномена, званого "синтезом ядра". Уранове ядро ​​планети почало руйнуватися саме по собі, що призвело до термоядерного вибуху достатньої потужності, щоб розколоти планету на кілька частин. Ударна хвиля і втрата атмосфери вбили понад 5 мільярдів корінних мешканців. Нам відомо тільки про единого вцілілого - дитинку, запущену перед вибухом в космос у надсвітловій рятувальній капсулі, яку згодом підібрав крейсер землян МСВ «Кент». Жителі планети - раніше невідома в галактиці раса з доступом в космос, яка для обчислювальних потреб використовувала кристалічні матриці. Дитина була доставлена ​​в медичний заклад місцевого скупчення. Там його містять в спеціально обладнаному приміщенні, де вміст газів має таке ж співвідношення, як і в атмосфері його рідної планети: 65% азоту, 20% кисню і 15% криптону.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 2 квітня 2185
Тема: Судове засідання

Кореспондент GBC News Робін Ласки сьогодні була визнана невинною після судового засідання в кроґанський республіці Гарст. Після двогодинного розгляду і 40 хвилин, відведених на винесення вироку, рузад Драу Сорз ухвалив, що репортаж Ласкі не являв собою загрози національній безпеці. Ласкі, присутня на суді в кисневій масці через нещодавній напад на в'язницю, в якій вона містилася, в цей момент розплакалася, а батьки з продюсером, обнявши дівчину, вивезли її з будівлі суду. Неофіційні джерела повідомляють, що на рішення рузада неабиякий вплив справив «штраф за перегляд справи» розміром в 180 тисяч кредитів, який був виплачений компанією «GBC News», щоб віддячити суддю за витрачений час. По всій видимості, даний штраф з боку обвинувачення сплачений не був.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 3 квітня 2185
Тема: Демонстрація

Борці за мир сьогодні провели демонстрації біля штаб-квартир «Байнері Хелікс», «Гуанг Солюшнс» і «Сонакс Індастріз» - трьох компаній, чиї найманці є кістяком армії корпорацій на планеті Гарвуг. Вимагаючи від корпорацій зняття облоги столиці Дазіль, протестувальники спалювали логотипи компаній і опудала директорів та закликали бойкотувати продукцію трьох компаній по всій галактиці. Тим часом кроґани відреагували на конфлікт досить насмішкувато: «Корпорації, безсумнівно, переможуть у війні, - прокоментував подію Урднот Галем, медіа-директор клану з Тучанки. - Але невже вони настільки дурні, щоб розраховувати на встановлення миру?»

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 4 квітня 2185
Тема: Земний бейсбольний сезон-2185

Земний бейсбольний сезон-2185 сьогодні відкрила гра між «Детройтськими Тиграми» і «Ведмедями Владивостока». Росіяним показали жорстку, висококласну гру і розгромили Тигрів з рахунком 11-4. Чудовий удар у другій подачі дав «ведмідям» перевагу і деморалізував «тигрів».

«Ми наробили багато фатальних помилок на полі, і я в тому числі, - сказав пітчер «Тигрів» Дейв Мальборо. - Я використав усі кидки з мого арсеналу, але вони раз за разом відбивали їх. Ми грали набагато гірше, ніж на тренуваннях хоча б три тижні тому». Тепер «ведмедів» належить зустрітися c «Балтиморськими Іволгами» в Камден-Ярдс на наступному тижні, в той час як Тигри зіграють з «Кіотськими Катанами» у домашній грі.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 5 квітня 2185
Тема: Війська корпорацій

Війська корпорацій на Гарвуге сьогодні здобули значну перемогу: піхотні підрозділи компанії «Сонакс» оточили клан Хаілот в родовій фортеці і обстріляли її з ракетниць, генераторів сингулярностей і мас-прискорювачів. При кровопролитному штурмі, що забрав 12 життів, війська увірвалися в будівлю, знищуючи опір кроґанів. Бій завершилося зміною прапора клану на логотип корпорації. Офіційно не підтверджено, чи перебував глава клану Хаілот Ранд всередині будівлі під час нападу. Повсюдно в місті війська змушені прокладати собі шлях через заміновані електростанції, лікарні та водоочисні споруди.

«Це ще не кінець, - сказав один молодий офіцер, який вважав за краще залишитися невідомим. - Вони поки й не починали воювати».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 6 квітня 2185
Тема: Сура Нон

Комедійна актриса-волус Сура Нон струснула всю сферу розваг своїми висловлюваннями про війну на Гарвузі, викликавши при цьому люту реакцію газети «Простір Цитаделі Сьогодні» в особі журналіста Макса Пауера. Гостра на язик гумористка заявила, що спробувати завоювати планету, що належить кроґанам і ворча: «Це як купити вулик з написом "Попередньо струсити", сказавши при цьому: "Дорогий, але ж тут 20-відсоткова знижка!"».

Пауер різко відгукнувся про цей коментар, сказавши, що кроґанів Гарвуга гнобили з самого початку колонізації планети, і сміятися над їх стражданнями - як мінімум не етично.

Нон не забарилася відповісти: «Якщо Пауер не зрозумів, що я висміювала цих корпоративних орангутангів, які вирішили розпочати вторгнення, то я пропоную йому почати робити гімнастику і роздобути ліхтарик, щоб у підсумку він спробував з'ясувати, в якому місці знаходиться його голова».

Прихильники Нон виступили на її підтримку, відправивши Паверу більше 1500 запрошень на побачення з ліхтариками.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 7 квітня 2185
Тема: Гарвуг

У протистоянні сил на Гарвузі ще один удар сьогодні отримав кроґанский опір, коли свіжі підкріплення корпорацій взяли під контроль комунікаційні маяки системи. Після напруженого двогодинного бою клани були змушені відступити на надсвітловій швидкості відповідно до наказу уникнути повного знищення.

Через маяки корпорації зможуть спілкуватися безпосередньо з планетами, які можуть побажати направити підкріплення. На питання, чи буде введена цензура ЗМІ, які в даній ситуації можуть покладатися тільки на космічні кораблі, старший офіцер «Сонакс» Ліра Спейт відповіла: «Будь-які суди, запідозрені в передачі життєво важливою бойової інформації або передачі якого-небудь закодованого повідомлення, буде зупинено. Але в іншому ми розраховуємо на продуктивну співпрацю з пресою, щоб освітити очікувану нами швидку і відносно безболісну перемогу».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 8 квітня 2185
Тема: Вождь клану Хаілот

Всупереч заявам представників корпорацій, вождь клану Хаілот живий і перебуває в бігах на Гарвузі. Спочатку передбачалося, що він загинув при штурмі кланової фортеці, проте Хаілоту Ранду вдалося відступити в довколишні сільські угіддя.

У своєму радіозверненні він висміяв потуги корпорацій і закликав своїх прихильників битися з ними: «Ми клан, - гримнув він. - А вони всього лише товариші по службі. Якщо їх перемога обійдеться їм занадто дорого, вони заберуться з нашої планети!».

Старший офіцер «Сонакс» Ліра Спейт пізніше прокоментувала цей виступ на прес-конференції: «Я б хотіла подякувати граждпніна Хаілота: завдяки його виступу з радіобашти ми тепер точно знаємо, де він знаходиться, - уїдливо зауважила вона. - Якщо він думає, що виживе нас звідси, ведучи партизанську війну, то він явно не знає про цінність, якою володіє ця планета, і про довгострокові стратегічні плани консорціуму на неї».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 9 квітня 2185
Тема: Клани кроґанів

Суперечливі новини надходять сьогодні з Гарвуга, де сили корпорацій і клани кроґанів зіткнулися близько радіобашти.

Кроґани впевнено заявляють про перемогу, стверджуючи, що Хаілот Ранд організував засідку, в результаті якої було знищено два бронетранспортери і збитий бойовий корабель A-61 «Богомол».

Відео з місця подій підтверджує тільки знищення бойового корабля; воно також включає кадри, на яких показано, як кроґани справляють малу нужду на збиту техніку.

Війська консорціуму стверджують, що жодне з їхніх суден не було збито, і що це їх бомби знищили більше сотні піхотинців з числа кроґанів і ворча біля радиобашти CXN. Це повідомлення залишається непідтвердженим. На даний момент нам відомо, що вишка знаходиться під контролем корпорацій, а Хаілот Ранд як і раніше на волі.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 10 квітня 2185
Тема: Жителі систем Термінус

Жителі систем Термінус сьогодні були обурені після того, як стало відомо, що Рада Цитаделі закінчила 6-денну серію військових навчань, що моделюють вторгнення в їх простір.

Офіційно навчання носять оборонний характер, проте шість туріанських і три азарійсбкіх дредноута відпрацьовували тактики позиціонування і орбітальних бомбардувань.

«Це не просто брязкання зброєю, - сказав Дік Акерман, прем'єр-міністр колонії Арвуна. - Це була репетиція вторгнення, і Рада спеціально розрахувала так, щоб за часом вона збіглася з війною на Гарвузі. Мешканці Терміну тепер насторожі, і їх закликають вибрати, на чиєму вони боці, або бути затаврований як боягози».

Прес-секретар Ради Ірану Тінос запевнила системи Термінус, що виконання навчальних маневрів входить в обов'язки будь-яких збройних сил, і що цей захід було заплановано задовго до інциденту на Гарвузі.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 11 квітня 2185
Тема: «Демон і Кошмар»

У сьогоднішньому хіт-параді на першому місці стоїть несподівано голосно вистріливший трилер «Демон і Кошмар», який заробив 1.78 мільярда касових зборів.

В основі сюжету правдива історія про те, як пара молотників майже повністю знищила саларіанське поселення на планеті Дагнес. У фільмі задіяний один із прийомів старої школи - «ніколи не показуй чудовисько», що викликало бурхливе захоплення у фанатів.

На другому місці стоїть молодіжна комедія про дівчину-вампіра з назвою «Кривава Мері», що зібрала всього 955 млн кредитів.

Третє місце займає кроґанська військова комедія «Гора Горбов», чий грубий гумор для жителів простору Цитаделі перекладається не надто добре. Касовий збір трохи менше 430 мільйонів за три тижні - не найкращий результат для широко розрекламованого фільму.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 12 квітня 2185
Тема: Весілля Чао Су і Валері ЛеБар

Найзнаменитіша політична родина Землі сьогодні вітала нового члена - на Місяці відбулося весілля Чао Су і Валері ЛеБар.

Більше 2 мільйонів глядачів зібралися на мисі Канаверал, щоб побачити відбування нареченого і нареченої до місця проведення церемонії, де 1500 обраних гостей спостерігали, як пара приносить свої обітниці в п'ятистопному ямбі та обмінюється обручками з карбіду вольфраму. Кільце міс ЛеБар - це приголомшлива ювелірна робота: воно містить бездоганний 16-каратний діамант в оточенні рідкісних смарагдів і, за експертними оцінками, коштує більше 3 мільйонів кредитів.

Наречена витончено змішала традиції, по закінченні урочистої частини змінивши європейську білу весільну сукню на червоне китайське традиційне вбрання.

На прийомі щаслива пара танцювала під композицію «Вічний погляд» Шаста Майлз. Чудовий вечір завершився символічним відбуттям молодят у весільну подорож на білому коні, якого доставили на Місяць спеціально для цього випадку.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 13 квітня 2185
Тема: Еранскій Університет

Престижний Еранскій Університет, що на Тесії, опинився сьогодні в центрі гучного скандалу.

17 студентів були тимчасово відраховані через те, що вони влаштували костюмовану вечірку, тематично присвячену людської історії. Студенти кажуть, що ця затія не містила злого умислу, але адміністрація університету дотримується іншої думки.

Ректорат виступив з такою заявою: «Відео, відзняте на тій вечірці, спростовує твердження, що це не було актом расизму». При всьому різноманітті людських історичних діячів ці студенти вирішили одягнутися як Адольф Гітлер, Елізабет Баторі, Калігула і Пол Пот. Вони їли торт, виконаний у формі терориста-смертника. Студентів-землян, зрозуміло, не запросили на вечірку, що висміювала їхній народ.

Понад 100 студентів не з'явилися вранці на заняття в знак протесту проти відрахування їхніх товаришів, а інші в якості відплати готують аналогічну вечірку, але присвячену вже історії азарі.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 14 квітня 2185
Тема: Полювання корпорацій

Полювання корпорацій на вождя Хаілота Ранда на планеті Гарвуг сьогодні вступило в нову фазу.

Експерти з піймання втікачів прибувають з численних світів, відомих своєю поганою славою (таких, як Омега), щоб вистежити колишнього голаву держави. Косяки дронів і пошукова авіація прочісують горбисту місцевість в околицях Дазіля. «Байнері Хеликс» повідомляє, що були найняті два загони приборкувачів варренів, щоб ті в буквальному сенсі рознюхали місце розташування втікача.

Телефони всіх солдатів, журналістів і мирних жителів в даний час конфіскували, так що якщо Хаілот зробить дзвінок, частота його телефону може бути легко використана для тріангуляції його місцезнаходження.

«Коли він, нарешті, висунеться, щоб вступити з кимось у контакт, ми завдамо удару у відповідь, - обіцяє лейтенант Шері Шпіндльмейер. - Не думаю, що тепер хтось захоче бути на відстані радіуса кратера від нього».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 15 квітня 2185
Тема: «Форд проти Уерти»

Сьогодні на Землі завершився викликавший безліч суперечок судовий процес у справі «Форд проти Уерти».

Більшістю голосів (5 проти 4) присяжні винесли рішення про закінчення президентського терміну і, відповідно, його законності.

Голова Верховного суду Лінг зробив наступну заяву: «Це не перший випадок, коли людину, яка формально вважалася мертвою, вдалося повернути до життя завдяки досягненням медицини. Те, що тепер реанімація стала можлива на більшому відрізку часу, не дає приводу підтримувати нападки фанатиків на законність влади Президента. Ми повинні переглянути юридичне визначення смерті, включивши в нього не тільки смерть головного мозку, але і смерть клітин».

Через дане рішення піднялася хвиля протестів, що призвели до насильства; вони пройшли на Еспланаді Вашингтона, округ Колумбія, і в парку Чапультепек в Мехіко. Натовпи людей скандували гасло «Геть зомбі!». Втім штурмові загони швидко припинили безлади, розігнавши людей за допомогою надвисоких частот і приголомшуючої зброї. Повідомляється, що на вихідні запланована нова серія протестів.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 16 квітня 2185
Тема: «Форд проти Уерти»

Коміки з вечірніх телешоу не упустили можливості висловитися на адресу судової справи "Форд проти Уерти" -історії, в якій було замішано стільки кіборгів, президентів і різноманітних суперечок, що вистачило б на цілий голлівудський блокбастер.

Кел ДіКозімо сказав: «Нас повинно хвилювати, що після інсульту у президента помер мозок? Мене більше дивує ціла палата лікарів, які стверджують, що там було чому вмирати».

Наташа Лайонс вибрала своєю мішенню спікера Палати представників, заявивши: «Весь цей рік її єдиним аргументом було її ж бажання стати віце-президентом. Пробач, люба, від роботи так просто не відкрутишся».

Свій погляд на проблему висловив і Менні Зупо: «Цілий рік нашим президентом був зомбі-кіборг. Що спікеру не подобається? Будь-який дванадцятирічний пацан тепер може прийти в школу і сказати: "У мене кльовий президент, не гірше за азарі"».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 17 квітня 2185
Тема: Президентство Уерти

Сьогодні на Землі пройшли акції протесту проти рішення Альянсу Систем залишити в силі термін президента Гуерти.

Більше півтора мільйонів чоловік вийшли на демонстрацію у Вашингтоні, округ Колумбія, два мільйони - в Мехіко і 750 тисяч - в Оттаві. Багато хто з них принесли з собою факели та вила в якості символів політичного протесту минулого. Це привернуло увагу вашингтонської поліції. Під час сутички з поліцейськими протестанти кидали в них факели. П'ятнадцять демонстрантів і троє поліцейських були поранені.

«Сьогодні нам довелося нелегко, але хвилюватися нема про що, - каже сержант вашингтонської поліції Гетевей. - Ці люди, ймовірно, і на перестрілку б прийшли з вилами».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 18 квітня 2185
Тема: «Форд проти Уерти»

Рішення Альянсу Систем у справі «Форд проти Уерти» сьогодні розпалило ще десятки протестів на всій території Земних Північноамериканських Сполучених Штатів. Кількість протестантів, розлючених вчорашнім насильством, на вулицях найбільших північноамериканських міст збільшилася вдвічі. На демонстрацію в Мехіко прийшли чотири мільйони людей, і хвиля аналогічних протестів прокотилася по Лос-Анджелесу, Торонто і Нью-Йорку.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 19 квітня 2185
Тема: Акції протесту

Політики Землі закликали людей до припинення акцій протесту на території ПСШ, хоча деякі з них співчутливо віднеслися до бунтівного духу протестуючих.

Спікер Палати представників Ліза Форд прийняла участь в серії ранкових ток-шоу, пояснивши, що хоча вона не згодна з рішенням Альянсу Систем, в неї не залишається вибору, окрім як змиритися з ним.

«Я не збираюся відговорювати людей, що вийшли на волиці в мою підтримку, від продовження маршів, – говорить вона, – але насилля, до якого вдаються тиранти з Альянсу Систем, повинно бути для нас категорично неприпустимим».

Тепер, коли судовий процес дійшов кінця, Форд визнає, що більше тут нічого не вдіяти.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 20 квітня 2185
Тема: Розкриття осередку «Цербера»

Розкриття ячейку «Цербера» на планеті Бекенштейн виявило цікаві факти: з'ясувалося, що ця група радикальних прихильників людського домінування зв'язується зі своїми оперативниками за допомогою прихованого коду в щоденних екстранет-розсилках.

«Ми дізналися про це, коли знайшли в контакт-списках оперативників імена продюсерів ЗМІ, – розповідає експерт Альянсу по антитероризму Менг Цзяо. – Виявилось, що в них були спеціальні співробітники, які ховали накази про початок дій у повідомленнях новин. Наприклад, один з осередків наносить удар, якщо їх екстранет-фільтр виловив статтю про провини науки. Фінансисти надсилають гроші різним осередкам, спираючись на цифри в змінених повідомленнях про касові збори. Якщо слідчі конфіскують комп'ютер, то все, що вони зможуть знайти – купу заголовків та сміття з таблоїдів, які міг прочитати хто завгодно».

У відповідь на питання, чи відмовиться «Цербер» від даної практики після того, як ця таємниця була оприлюднена, Цзяо сказав: «Не виключено, але вони легко обійдуться і меншою кров'ю. Гадаю, вони продовжать користуватися цим методом, лишень змінять сигнали».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 21 квітня 2185
Тема: Вбитий лидер опору Хаілот Ранд

Війська корпорацій на планеті Гарвуг стверджують, що в ході так званого обезголовлюючого удару було вбито лідера супротиву Халіота Ранда.

Солдати спецназу зуміли вирахувати його супроводжуючих і прослідкувати за ним на ранчо, що знаходилося в в горбистій місцевості на північ від міста Ікрит. Потім вони позначили дом лазерним цілевказівником, що дало змогу дрону класа «Хижак» розстріляти вітальню із швидкострільного прискорювача маси прямим наведенням.

Тепер на тому місці залишився лише палаючий кратер. Знайдені в руїнах зразки ДНК були направлені в лабораторії «Байнері Хелікс» в місті Джундраг, де медики проаналізують їх та порівняють з інформацією з медичної карти Хаілота.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 22 квітня 2185
Тема: Новини спорту

Заррен «Варрен» Касіас – багатообіцяючий новачок в напівважкій ваговій категорії – вчора здобув нищівної перемоги над чемпіоном в напівважкій вазі Луїсом «Лазером» Рейєсом в двобої зі змішаних бойових мистецтв.

Вечірній поєдинок на Земному майданчику «Понтіак Сільвердом» довелося затримати через хуліганів на трибунах. Фанати, що належать до людської та туріанської раси, кидалися одне в одного напоями та стільцями. В підсумку більше тридцяти глядачів були видворені зі стадіону.

Із запланованих п'яти раундів відбулися лише два. На самому початку першого раунда Луїс отримав порізи над очима, що могло ускладнити його зір. Після того, як було дозволено продовжити бій, відчайдушне захоплення Рейєса звалило обох супротивників на землю, де вони продовжили боротьбу, ковзаючись на власній крові, і в підсумку Касіас завершив бій задушливим трикутником.

Касіас – другий туріанець, що став чемпіоном в напівважкій вазі, і з його перемогою серед володарів титулів у всіх дев'яти вагових категоріях не залишилося жодної людини.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 23 квітня 2185
Тема: Відеозапис

Відеозапис, на якому група офіцерів СБЦ, що належали до раси землян, б'є трьох саларіанців, вже зібрала мільйони переглядів в екстранеті.

На Цитаделі двоє офіцерів СБЦ зупинили саларіанця за неохайне вождіння і знайшли в багажнику його аеромобіля ще двох його побратимів. При спробі затримання трійці зав'язалася бійка, в ході якої офіцери застосували електрошокери і побили саларіанців. Коли в якості підкріплення прибули ще два офіцера СБЦ, побиття продовжилося до тих пір, доки водій не помер від отриманих каліцтв.

Досі не ясно, що двоє саларіанців робили в багажнику. Хоча в них обох є судимості, на даний момент єдиним їхнім злочином є порушення правил застосування ременів безпеки.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 24 квітня 2185
Тема: Відеозапис

Сьогодні з'ясувалися нові подробиці справи про побиття чотирма офіцерами-землянами трьох саларіанців. Наші репортери отримали матеріали поліцейських допитів, з яких слідує, що двоє з багажника є членами банди, що переховувалися від переслідування ворожого угрупування. Районний прокурор пред'явить чотирьом офіцерам звинувачення у перевищенні службових повноважень. Тим часом, родичі та друзі Харути Сайо, побитого до смерті саларіанця, провели панахиду на його честь.

«Він зв'язався з дурною компанією, – говорить його брат, Дундуб, – але сам він не зробив нічого поганого. Просто підвіз хлопців, в яких були неприємності. Цього не повинного було відбутися».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 25 квітня 2185
Тема: Хаілот Ранд

Хаілот Ранд, лідер армії опору Гавруга, випустив сьогодні відео, в якому висміяв спроби корпорацій заарештувати його.

«Я заощаджу вам трохи часу, – сказав він. – Ви аналізуєте ДНК іншого горбача».

Відео тривалістю в півгодини також закликає розрізнені державні сили об'єднатися в партизанській війні проти корпорацій.

«Вони оселилися у нас вдома, – каже він, – і тепер їм пора заплатити ренту».

Верховний головнокомандувач сил корпорації «Сонакс Індастриз» Ліра Спейт відповіла на це: «Хаілот Ранд – державний лідер. І йому слід було б знати, що взявши в руку гвинтівку, солдатом не станеш, а розмовляючи з відеокамерою – тим більше».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 26 квітня 2185
Тема: Коміки

Коміки з вечірніх телешоу нарешті зрозуміли, як можна посміятися над ситуацією на Гаврузі.

Сура Ном уїдливо зауважує: «Експерти корпорацій вважають, що Хаілот Ранд переховується в безлюдній місцевості, де нікого немає на кілометри навкруги. І тому вони обшукують кінотеатри, де показують “Тейза Паттерсона”».

Унара Т'зелі, в свою чергу, каже: «Хаілот Ранд добре справляється. Питаєте, на скільки добре? Поки його шукали, знайшли талант в Ейш Ешланд».

А Кел ДіКозімо згадав про політику: «Кажуть, що на цьому тижні мало не вбили Хаілота Ранда. Він був настілки близький до смерті, що Ліза Форд поцікавилася: "Чи можна мені отримати його посаду?"»

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 27 квітня 2185
Тема: «Некійський прохід»

Сьогодні завершилися зйомки багатостраждальної космічної епопеї Моргана Бірестера «Некійський прохід», яка офіційно досягла планки найбільш високобюджетного симулстіма за всю історію. Цілу годину на знімальному майданчику шампанське лилося рікою, після чого техніки відправилися демонтувати обладнання, а актори повернулися в студію звукозапису для наступного озвучування.

По прогнозам Бірестера, стадія постобробки займе чимало часу: «Нам належить виготовити більше трьох тисяч спецефектів, але я певен, що їхня якість буде гідна такої картини».

У відповідь на питання, чи зможуть нові невдачі пустити проект на дно, він відповів: «Зараз будь-які затримки можуть відбутися лише по волі Господа Бога, і якщо Він так зі мною вчинить, то я надеру Його священну дупу».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 28 квітня 2185
Тема: Теракт на Таетрасі

Головна новина на сьогодня – теракт на Таетрасі. В місті Валлум, столиці колонії, відбувся вибух, що повністю знищив центр міста і залишив кратер діаметром в п'ять кілометрів. Сили вибухової хвилі вистачило, щоб зруйнувати будівлі в радіусі одинадцяти кілометрів, кількість постраждалих невідома, але вже зараз ясно, що мова йде про величезні цифри.

Радіатум, будівля парламенту Таетраса, знаходилося в епіцентрі вибуху, і, ймовірно, є його головною ціллю. Ані на орбіті, ані в повітряному просторі на Валлумом не було помічено озброєних кораблів, і влада припускає, що причиною вибуху стало використання в якості найпотужнішої зброї корабля, направленого на Радіатум та розігнаного до швидкості, наближеній до надсвітлової. На надий момент відповідальність за теракт взяли на себе чотирнадцять сепаратистсьих угрупувань.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 29 квітня 2185
Тема: Таетрас

Списки загиблих та зниклих без вісті на планеті Таетрас продовжують зростати.

На момент вибуху Прімарх планети знаходився в Сігнисі, своїй резиденціх, яку тепер не розрізнити на тлі інших уламків. Його заступник, начальник штабу, і численні працівники також мертві – загинули живцем або були випарувані велетенською вибуховою силою, яку викликав корабель, розігнаний до колосальної швидкості.

Здається, що смерті та руйнуванням нема кінця – окрім Сігниса та Радіатума три музеї, чотири національних пам'ятника та монетний двір «Езарус» також були знищені разом з численними людьми всередині.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 30 квітня 2185
Тема: Таетрас

Сьогодні генерал Тімус Аурелос відвідав місце Валлумсього Вибуху, де віддав честь кігтями і спробував підняти дух рятівників, працюючих на так званій лінії обвалу.

«Весь туріанський народ зараз молиться про загиблих, про скорботних сім'ях і працюючих тут рятувальників, – заявив він. – Я гарантую, що боягузи, які це зробили, не зможуть сховатися ніде в цій галактиці. Ми їх знайдемо, ми їх знищимо, і всі їхні мерзенні плани підуть прахом. Вони не зломили наш народ – тепер він згуртувався ще міцніше, ніж вони коли-небудь могли собі уявити».

У відповідь на це рятувальники проскандували «Таетрас! Таетрас!» і вручили витягнутий з-під уламків генералу прапор Ієрархії.

Новини мережі «Цербер»