FANDOM

ME2
CN
Основна стаття: Новини мережі «Цербер»

Новини за серпеньРедагувати

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 1 серпня 2185
Тема: Незвичайна зброя

Заява представників "Байнері Хелікс" щодо незвичайної зброї, використаної на Гарвузі, кажуть насамперед про розлад всередині альянсу корпорацій.

«Наша компанія дістає прибуток з непошкоджених інопланетних екосистем, - сказав заступник директора Григорій Петренко, критикуючи "Сонакс Індастріз" за використання зброї, як, можливо, містить хімічні боєголовки. - Поширення нервовопаралітичного газу не тільки марне, але й непродуктивне. Концентрація цієї речовини, необхідна для знищення кроґанів або ворча, вб'є і все інше життя в зоні ураження».

Головнокомандувач силами "Сонакс" Ліра Спейт відреагувала буквально через кілька хвилин, заперечуючи, що дана критика заснована на реальних фактах.

«Петренко міркував гіпотетично, видираючи цитати з контексту. Хімічна зброя неприйнятна ні у військовому, ні в політичному сенсі, і тому ми не використовуємо її в наших операціях, - сказала вона. - Зараз не ХХ століття».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 2 серпня 2185
Тема: Битви корпорацій

Суперечливе відео сьогодні пронеслося по екстранету, викликавши ряд збурень з корпоративним авторитетом у компаній, чиї сили беруть участь в конфлікті на Гарвузі.

На відео видно, як солдати "Сонакс Індастріз" страчують близько дюжини кроґанів, які симпатизують повстанцям і чинили опір загарбникам в буквальному сенсі до останнього подиху, перш ніж їх тіла скинули у братську могилу.

Вчора, коли відео тільки потрапило в екстранет, акції "Сонакс" сильно впали в ціні, але сьогодні вони вже повернулися на колишні позиції і навіть подорожчали на 0.4 кредиту за штуку.

«Це відео демонструє дуже неприємну тенденцію, - зауважив старший новинний аналітик Ганнібал Браун. - Якби на цьому відео кроґани вбивали людей, політики Альянсу відразу ж підняли б галас. Але, оскільки кроґанів повсюдно вважають воїнами або, принаймні, здатними постояти за себе, то їх вбивство розглядається лише як ціна на сплату можливості робити бізнес на Гарвузі».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 3 серпня 2185
Тема: Герой екстранету

Запис неймовірного протистояння корпорацій потрапила в екстранет і за ніч набрала більше 225 мільйонів переглядів.

Мимовільний герой нового відео, ветеран СБЦ офіцер Тарміель Іст, знятий на приховану камеру з підозрюваним у поширенні наркотиків кроґаном на ім'я Ханджон Сард. Звичайна перевірка швидко переросла в видовищну бійку не на життя, а на смерть, в якій Істу вдалося здолати кроґана голіруч.

Подробиць поки що небагато, в тому числі невідомо і те, як це відео потрапило в екстранет, але комісар СБЦ Серджек Ханкілоран відмовився давати будь-які коментарі, лише заявивши, що це справа поки що розслідується.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 4 серпня 2185
Тема: Благословення

"Материнська зірка" - найбільший дорогоцінний камінь природного походження в галактики, сьогодні отримав благословення земного Папи Римського Лева XIV.

"Зірка" вагою в 2105 каратів була виявлена ​​на колонізованої азарі планеті Санвес. Тепер цей діамант подорожує по всій галактиці, щоб отримати благословення найбільших релігійних лідерів рас Простору Цитаделі. Завтра він повернеться на Тесію, щоб зробити останній етап своєї подорожі. Після благословення азарійськой Атаме (зборами вищих жриць) камінь займе своє місце в колекції коштовностей Республіки Улі.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 5 серпня 2185
Тема: Неймовірний улов

На Арвуні, одному з місяців, розташованих в системі Терміну, група морських біологів і рибалок зловила дейнорострума - м'ясоїдну морську істоту довжиною близько 35 метрів. Своєю броньованої головою і гострим клювоподібним ротом він нагадує доісторичну земну рибу Dunkleosteus terrelli, але шкурою більше нагадує блакитного кита.

Його транспортували до спеціального загону, що знаходиться неподалік від берега, за допомогою звукових випромінювачів, які є єдиним способом утримати істота (мало яка клітина здатна витримати його силу).

"Дейн" - найбільший морський хижак, коли-небудь спійманий на Арвуні, і він вважається п'ятим за величиною у всій галактиці.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 6 серпня 2185
Тема: Удар по корпораціях

Сьогодні силам корпорацій на Гарвузі було завдано болючого удару, який втім не відноситься до бойових дій: одна з частин протидіючого партизанам тріумвірату, "Байнері Хеликс", відкликає свої сили.

«На зборах акціонерів ми розглянули два можливих шляхи, і голосування не залишило жодних сумнівів у тому, якого з них ми будемо дотримуватися, - заявив представник компанії Отелло Неш. - Настав час покласти край співпраці з партнерами, які використовують нечисті методи, і інвестувати наші кошти в більш динамічні ринки галактики».

Коли головнокомандувача силами "Сонакс Індастріз" Ліру Спейт попросили прокоментувати цю подію, вона відповіла наступне: «Рішучість "Сонакс" непохитна. Ми вже витягаємо прибуток з цієї планети. Якщо "Байнері Хеликс" вважає, що це відбувається занадто повільно, то "Гуанг Солюшнс", напевно, зрадіє зростанню своєї долі ринку».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 7 серпня 2185
Тема: Новомодне протягом

Псіотика - новомодна течія, пов'язана з модифікаціями тіла, набирає популярність вже за межами клубів Іліума, де вона зародилася.

Полягає вона в тому, що шукачі гострих відчуттів вводять собі під шкіру спеціальні капсули, які під впливом певних аудіо частот починають світитися. Незважаючи на те, що колір може бути будь-яким, наймодніший - глибокий фіолетовий, який імітує свічення від дії біотичних здібностей. Однієї ін'єкції зазвичай вистачає на вечір, після чого капсули розсмоктуються.

Доктор Фракус Міджер з Медичної академії Нос Астри попереджає гуляв про можливу шкоду псіотікі.

«Будь-який неперевірений препарат, введений в кровоносну систему, може викликати побічні ефекти, в тому числі і досить небезпечні, - попереджає він. - Жодних стандартів для псіотикі поки не встановлено, тож ті капсули, які ви купуєте на вулицях, можуть бути зроблені з чого завгодно».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 8 серпня 2185
Тема: Завершення реконструкції Сігніса

Сьогодні Туріанським Інженерним Корпусом була закінчена реконструкція Сігніса - головного адміністративного будинку Таетраса, знищеного Валлумським вибухом.

Пожертви у вигляді дерева, мармуру та інших будівельних матеріалів надходили з усієї галактики для того, щоб знаменита споруда знову розкрила свої двері. Нова будівля є точною копією попередника, що, за словами головного інженера Наксус Урсінус, було доцільним і важливим у своєму символізмі політичним рішенням.

«З практичної точки зору ми хотіли, щоб у Прімарха було місце для роботи, відмінне від номера в якійсь там готелі, - сказала вона. - Але, що більш важливо, ми хотіли показати нашим ворогам, що їм нас не змінити».

На питання, чи було будівлю посилено на випадок нового мегатонного удару, вона відповіла: «Судно, розігнане до надсвітлової швидкості, не зупиниш укріпленням даху. Наша основна лінія захисту полягає в тому, щоб громадяни придивлялися до того, чим займаються їхні сусіди».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 9 серпня 2185
Тема: Тріумф кваріанських дизайнерів

Сьогодні на Іліумі розпочався Тиждень Моди, який відкрила запаморочлива презентація законодавиці мод Скарлет Джейн, що вразила публіку колекцією нижньої білизни і повсякденного одягу, навіяну кваріанськими дизайнами.

«Вони так мене надихають, - сказала Джейн. - Вони можуть взяти все, що завгодно, і надати цьому свій особливий шарм. Вони - народ інноваторів. Я їх обожнюю!»

Тиждень Моди, який зібрав рекордну кількість глядачів, завершиться гала-концертом, спонсованим щотижневою програмою "Хто є хто". Цього року захід буде вести Карсон Нобл, власник модного журналу "Нобл".

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 10 серпня 2185
Тема: Місяць Рамадан

Сьогоднішній захід знаменує початок священного місяця Рамадан на Землі. До наступного молодика більше 2.7 мільярда людей на Землі і 2 мільйони в колоніях будуть утримуватися від їжі, пиття і сексу в денні години. Вітається робити пожертвування бідним або пропонувати їм їжу у вечірні години, а також молитися та читати священні тексти.

Люди, що проживають в колоніях, будуть орієнтуватися по найбільшій місяці інопланетного неба, а там, де місяць відсутній або де періоди зміни дня і ночі занадто великі, будуть жити за Земним часом.

Ті, хто подорожує на відстані більше 64 км, можуть не голодувати під час подорожі, але згодом повинні будуть надолужити ці дні, постуючи або жертвуючи вечірню їжу бідним. Люди, що знаходяться на НЕ геосинхронних орбітах, прирівнюються до подорожуючих.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 11 серпня 2185
Тема: Сигнал тривоги

Вчора в саларіанській системі Антілін пролунав сигнал тривоги: непізнаний корабель з ознаками штучного інтелекту на борту породив побоювання з приводу чергової атаки ґетів.

Директор Служби навколоорбітальної безпеки Ренк Турвін пояснює: «Нами була виявлена ​​активна евристична діяльність ШІ, і служба безпеки негайно запідозрила початок вторгнення ґетів. Однак ми проконсультувалися з кваріанськими радниками з науки, і вони повідомили нам, що ці сигнали не схожі на жодні відомі їм позивні ґетів».

Але, за словами Турвіна, найбільшим сюрпризом стало те, що «інтелект корабля зв'язався з нами. Він попросив нас прорахувати число Пі до квадрильйона знаків після коми. Після цього він задав ще близько двадцяти питань, ні на один з яких нам не вистачило знань відповісти. Зараз ми чекаємо ради від консультантів з інших систем, і тільки після цього ми що-небудь зробимо. І досі нам так і не вдалося встановити приналежність корабля до жодної відомої нам раси».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 12 серпня 2185
Тема: Скандал на вищому рівні

Скандал на вищому рівні між зіркою моди Карсоном Нобл і всіма улюбленою дизайнеркою Скарлет Джейн закінчився тим, що Джейн так і не з'явилася на гала-концерті, що відбувся минулої ночі.

Нобла зняв на відео один з глядачів, коли той прокоментував нову колекцію Джейн: «З яких це пір ми запозичуємо ідеї у всяких бродяжок? Що далі, кухня ворча, як останній писк кулінарної моди?»

Нобл запевняє, що він такого не говорив, і відмовляється вибачатися. У той же самий час невелика група кваріанців влаштувала марш протесту перед будівлею, де проходив гала-концерт.

Скарлет Джейн опинилася недоступна для журналістів, але її прес-секретар зробила заяву, де вказала, що її клієнт "просто не змогла відвідати захід".

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 13 серпня 2185
Тема: Довгоочікуваний аерокар

Компанія "Неша Стеллар Дайнамікс" нарешті випустила в продаж свою нову модель «Кнут-2186» - довгоочікуваний аерокар, що знаменує вихід відомих розробників космічних кораблів на дану область ринку.

В опублікованому "Неша" прес-релізі «Кнут», розробка якого тривала майже 5 років, названий "найбільш проробленим аерокаром, що коли-небудь випускався на ринку". В його комплектацію входять пом'якшуючі удар фазні кінетичні бар'єри, вогнегасники, зручні крісла, герметична кабіна і ущільнений двигун для підводних переміщень. Ціна кусається не так вже й сильно: 29599 кредитів забезпечать вам «Кнут» в повній комплектації.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 14 серпня 2185
Тема: Одкровення мультимільярдера

Сьогодні в рубриці "Зірки": бездомна бродяжка, шукачка пригод, найманка, актриса, глава мультімільярдного медіа-гіганта і т.д., і т.п. - Міка Енві перепробувала все. Відома своїми відвертими інтерв'ю, нестандартним стилем і неперевершеною діловою хваткою, вона продовжує бути однією з самих-самих.

Сьогодні ввечері Міка розповість про свою благодійну роботі на планеті Белан, про те, яке воно в 63 роки вперше стати матір'ю, і як зробити теплову клітинку, використовуючи лише омні-інструмент і деталі зламаного робота. Гарненько розігрійтеся для сьогоднішнього вечора в компанії найяскравішої "Зірки" Іліума!

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 15 серпня 2185
Тема: Корабель-привид

Сьогодні в історії про загадковий "корабель-привид", який з'явився у системі Антілін, стався прорив: знаменитий екзо-біолог Джордан Детвейлер з Групи Вивчення Позаземних Цивілізацій Массачусетського Технічного Університету відправився на корабель, який в даний час знаходиться в карантинній зоні.

Детвейлер встановив контакт з штучним інтелектом корабля, який пілотував судно протягом невідомого поки терміну і, судячи з усього, є єдиною розумною формою життя на борту. Враховуючи попередні провальні спроби встановлення контакту, Детвейлер так пояснив свій успіх: «Говорячи простою мовою, це було щось на кшталт тесту на інтелект. ШІ корабля з'ясовував, чи не є ми просто купкою тупих космічних піратів і що ми розуміємо такі речі як квантова теорія, послідовність систем та інші передові концепції. Мені вдалося задовольнити його вимогам і отримати доступ до внутрішніх приміщень. Мені потрібно провести ще деякі дослідження, але я думаю, що цей корабель є екзо-археологічною знахідкою століття. На мою думку, цьому кораблі не менше 8000 років».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 16 серпня 2185
Тема: Помер генерал Ной Вардос

Сьогодні на Гарвузі помер генерал об'єднаних сил корпорацій, і влада вважає обставини його смерті підозрілими.

Ной Вардос, 61-річний бригадний генерал, був убитий пострілом в голову на військовій базі "Ханарш" в Дазіле. У момент виявлення тіла генерала по всій базі була оголошена тривога, але досить скоро її скасували. Вардос служив в армії "Сонакс Індастріз" і вважався близьким другом головнокомандувача Ліри Спейт. Сама Спейт відповіла всього на пару питань, що стосуються інциденту, згадавши лише, що його посада займе полковник Олег Хорват. У генерала Вардоса залишилося троє дітей.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 17 серпня 2185
Тема: Нові подробиці у смерті генерала Ноя Вардоса

Нова інформація щодо загибелі генерала Ноя Вардоса породила більше запитань, ніж відповідей.

Полковник Річард Хоук, що відповідав за безпеку на базі "Ханарш", де помер генерал, сказав, що ніякого розслідування щодо процедур безпеки не планується. Не було оголошено про жодних підозрюваних, а в руки "GBC News" потрапила службова записка, розіслана всім старшим офіцерам бази та попереджає їх про суворі наслідки у разі, якщо хтось із них буде спілкуватися з пресою.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 18 серпня 2185
Тема: Передсмертна записка генерала Ноя Вардоса

В руки "GBC News" потрапила передсмертна записка генерала Ноя Вардоса, який на цьому тижні, як це стало тепер зрозуміло, застрелився.

Думки в цидулці, що займає три сторінки, перескакують з однієї теми на іншу. В ній генерал звинувачує себе в тому, що не зміг зловити трьох кроґанів, яким вдалося полетіти з планети, і тепер вони підозрюються в підготовці недавньої атаки на корабель командування "Сонакса". Вардос охарактеризував погіршення ситуації на планеті як "Чарлі Фокстрот" і взяв на себе відповідальність за смерть тих чоловіків і жінок, яким він "дозволить загинути через жалюгідних півкредита за акцію". Коментарів з боку "Сонакс" не послідувало.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 19 серпня 2185
Тема: Віртуальна цивілізація

Сьогодні все наукове співтовариство схвильоване результатами звіту, відправленого нині вночі з системи Антілін екзобіологія Массачусетського Технічного Університету Джорданом Детвейлером. Нагадаємо, що він знаходиться там з метою дослідження загадкового "корабля-примари".

У своєму несподіваному звіті Детвейлер пише: «Те, що я дізнався, абсолютно приголомшливо: цей так званий "покинутий корабель" зовсім не покинутий! Судячи з усього, якась інопланетна раса завантажила всі свої свідомості на величезний квантовий сервер, що знаходиться на борту корабля. Я підозрюю, що ці інопланетяни вже протягом восьми тисяч років повністю живуть у віртуальному світі».

Детвейлер припускає, що населення віртуального світу близько до одного мільярду. Він пояснює: «Штучний інтелект корабля є своєрідним хранителем цих істот, а може бути, навіть богом, залежно від того, як на це подивитися. Але, що ще важливіше, зараз цей ШІ просить нас про допомогу. Він повідомляє про неминучість помилки в системі живлення, що спричинить за собою загибель цілої віртуальної цивілізації».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 20 серпня 2185
Тема: Заява генерала Партінакса про завершення бойових дій в Ділувіанських пустках

Сьогодні на Таетрасі пролунало догоочікуване повідомлення: генерал Партінакс проголосив завершення бойових дій в Ділувіанських пустках.

«Ми вдячні хоробрим чоловікам і жінкам, завдяки яким ми змогли добитися таких успіхів, - сказав він, - І тепер ми закликаємо всіх допомогти нам у виконанні величезної задачі, яку ще тільки належить втілити в життя».

Громадські проекти, що включають в себе залучення тих, хто опинився заручником військових дій, почнуть реалізовуватися наприкінці місяця, і є надія, що вони покриють витрати бойових операцій. Проте це не означає, що озброєний контингент буде відізвано — більше 90% колоніальних збройних сил залишиться на планеті до кінця року для забезпечення безпеки, а решта 10% будуть підміняти їх на службі на час чергових відпусток.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 21 серпня 2185
Тема: Думки про "корабель-привид"

На цьому тижні багато хто висловив власні думки після того, як Джордан Детвейлер з МТУ приголомшив науковий світ відкриттям цілою віртуальної цивілізації прибульців на "кораблі-привиді".

Ніран Паталунг, вчений-буддист з Центру Вивчення Релігій Бангкока, сказав: «Не можу не провести паралель з нашою давньою вірою в реінкарнацію. Очевидно, що для цих прибульчів життя не закінчить, коли вони "помруть". Іх, якщо дозволите, душі просто переселяться в інші віртуальні особистості і продовжать жити».

Томас Коупланд, представник групи атеїстів, що базуються на Землі, заперечив: «Це вірно рівно до тих пір, доки ви не висмикнете штепсель з розетки. І що тоді? Всі ці "душі" просто випаряться, ось що. Ті, хто чіпляються за даний прецедент, як доказ існування деякого вищого рівня існування, всього-лише проектують власні бажання на цифрову какофонію».

Пан Паталунг відповів: «Що для одного какофонія, для іншого — музика. Можливо, в наступному житті ведмідь не буде так старанно топтатися по вуху містера Коупланда».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 22 серпня 2185
Тема: Арешт пластичного хірурга Ерзебет Відмар

Поліція Землі заарештувала пластичного хірурга Ерзебет Відмар за жорстоке вбивство більш ніж 30 азарі, що були частими відвідувачами її клініки.

Охрещена пресою "Відмар-Кровопивця" хірург, як повідомляється, вбила своїх жерт через їхні теломераса — субстанції, які сповільнюють процес старіння. Відмар, судячи з усього, одержима тривалістю життя азарі, і в минулому намагалася купити теломерас для того, щоб вдосконалити власні тканини. Спеціалісти поспішили повідомити, що наукове обгрунтування даної методики вкрай хитке.

«Ви не можете просто ввести собі теломерас і очікувати ефекту як від молодильних яблук, - заявив доктор Антонін Еспозито, який проводив експертизу праці Видмар для поліції. - Якщо б все було так просто, доктор Відмар виглядала б набагато краще, ніж зараз».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 23 серпня 2185
Тема: Наслідки скандалу

Обкладеного зусібіч редактора Карсона Нобла продовжуть наздоганяти наслідки його висловлювання щодо нарядів за мотивами кваріанської культури, зроблені на Тижні Моди Іліума.

Ціла серія видеозаписів, зроблених на публічних заходах 6 років тому, нарешті, стала надбанням громадськості. На відео відображено, як Нобл робить безліч расистських заяв. Це призвело до внесення пропозиції щодо його відставки з посади почесного члена Модного Медіа Колетива (ММК) як у зв'язку з його протиправними діями, так і зі звертанням всіх
заходів прямо посеред Тижня Моди через спекотне обговорення його дій суспільством.

Адвокати містера Нообла не повідомили нічного, окрім того, шо він "у відпустці разом з родиною, і до нього зараз неможна додзвонитися". Сам же Нобл не давав інтерв'ю з самого початку цих подій кілька тижнів тому.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 24 серпня 2185
Тема: Нові подробиці про "корабель-привид"

Погляди галактики все ще приковані до триваючої саги про керований штучним інтелектом "корабель-привид", який знаходиться в небезпеці через скорочення енерґетичних запасів.

Еволюційні біологи сперечаються не на жарт: один з них стверджує, що вимирання віртуальної раси прибульців — це природний порядок речей.

«Визнайте це, - наводить доводи туріанський вчений Елгус Парамон, - ці чужинці були розумні, але не на стільки, щоб зробити кращу батарею. Їх неповний аналіз верогідностей — це невдача в адаптації до змінюваних умов. Їх вид являє собою тупик еволюції, і ми повинні дозволити їхній цивілізації загинути».

У відповідь головний екзо-біолог, досліджуючий корабель, Джордан Детвейлер сказав: «Містер Парамон хоче, щоб ми, закривши очі на ситуацію, вчинили геноцид. Ми можемо врятувати цей народ. Ми спроможні надати їм достатньо енергії, щоб підтримувати їхній віртуальний світ».

Всі матеріали були надані для подальшого розгляду Раді Цитаделі.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 25 серпня 2185
Тема: Хакери отримали прямий доступ до "корабля-привида"

Час повільно, але вірно закінчується, але в справі "корабля-привида", знайденого дрейфуючим в космічному просторі саларіанців, так і не було прийнято жодного рішення.

Екзо-біолог Джордан Детвейлер заявив, що рівень енергії, безпосередньо живлячий віртуальний світ прибульців, впав на 4% і незабаром впаде знову.

Тим часом декілька авантюристів минулої ночі зістикувалися з кораблем та отримали прямий доступ до віртуальної цивілізації. Перш ніж їх виявили, хакери провели 6 годин в єдності з системами корабля. За такий короткий часовий проміжок у віртуальному світі, схоже, пройшло близько 180 років. Обидва зломщика зараз знаходяться в глибокій комі, і лікарі не певні, чи прийдуть вони до тями коли-небудь.

«Їхній розум виявився нездатним впоратися з міццю корабельних систем. Коли вони спробували воз'єднатися зі своїми тілами після настільки довгої ментальної відсутності, то зазнали колосального шоку. Фізично вони в нормі, але, б'юся об заклад, збите яйце і то має більшу свідомість, ніж ці двоє».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 26 серпня 2185
Тема: Таємна церемонія вінчання

До того часу, як ми почули дзвони, все практично скінчилося: світська левиця АйшвАріа Ешленд та співак Дженеллен Лепп одружилися вчора опівночі під час таємної церемоніх в Нос Астра.

«Ми з Джелом познайомилися всього 3 місяці тому, - сказала АйшвАріа - Але, коли він зробив пропозицію, я вирішила, що потрібно не відкладати, щоб провести медовий місяць на Іліумі. Звідси наші гороскопи повністю співпадають! Церемонія в родинному колі відбудеться, як тільки Джел позбавиться ломки через "червоний пісок"».

Офіцер-наглядач Айшварії з цього приводу сказав лише одне: «Вона виїхала за межі держави. В неї великі неприємності».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 27 серпня 2185
Тема: Дипломатичний контакт з "кораблем-привидом"

Сага про ішопланетний "корабель-привид" підійшла до несподіваного кінця.

Трохи раніше сьогодні повідомлялось, що Рада Цитаделі готова відмовити кораблю в допомозі, побоюючись, що ШІ корабля достатньо складний, щоб являти "загрозу безпеці невідомого масштабу".

Тому головний дослідник Джордан Дтвейлер переніс свою свідомість у віртуальний світ прибульців, щоб попередити його мешканців. Він повернувся звідти хвилину потому (що в прискореному віртуальному часі дорівнює 6 місяцям) з мирним договором. Після цього деталі стають уривчастими.

Одне внутрішнє джерело стверджує, що в обмін на допомогу віртуальні прибульці запропонували наукові досягнення, "які набагато кращі за все, що є в нас".

В одну мить стіна секретності зросла до небес, а розвідстрктури Цитаделі класифікували справу як "цілком таємно".

За чутками, Джордан Детвейлер відправляється у віртуальний світ на санкціоновану Радою місію по встановленню дипломатичного контакту.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 28 серпня 2185
Тема: Свято Н'яхір

Сьогодні перший день свята Н'яхір, або Першоцветіння, на батьківщині ганарів, Каг'є. Свята тривають 13 днів, славлячи дар мови, отриманий, на думку багатьох ганарів, від протеан, відомих на Каг'є як "Натхненники".

Свято являє собою щось середні між медитацією та змаганням: віряни будуть проводити стилізовані дебати, поетичні дуелі та інші традиційні змагання, пов'язані з ганарським мистецтвом. Імена переможців протягом цілого року будуть біолюмінісцентно сяяти на схилах гори Вассла — підводного вулкана, розташованого в центрі надавніших протеанських руїн планети.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 29 серпня 2185
Тема: Фальшивка

Він зосновав одну з найвідоміших компаній Нос Астри. Провидницький дар привів його на обкладинки журналів. Про його вечірки ходили легенди... і він був фальшивкою.

Президент компаніх "Делумкор Системз" Джаксум Борлін — насправді Ролан Кварн, туріанець з планети Ерінле, який познайомився з Борліном на відпочинку. Не відпочивши і тижня, Борлін помер від інфаркту, а Кварн взяв його паспорт, зібрав необхідний генетичний матеріал і видав себе за нього, просто трохи засмаглого. Навіть найближчі друзі подумали, що Борлін просто "зарядився енергією" і "жадав повернутися до роботи".

Попре відсутність досвіду, Кварн вдало керував "Делумкор" протягом двох років, доки під час рутинної перевірки його не зупинили на дорозі і не взяли свіжу пробу тканин. Тут-то підлог і було викрито.

Кварн звинувачується в шахрайстві та привласненні чужої особистості та очікує суду, який відбудеться завтра.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 30 серпня 2185
Тема: Сенсаційні подробиці

Нові сенсаційні подробиці відкриваються на суді над туріанцем Ролано Кварном, який видавав себе за президента компанії "Делумкор Системс": виявляється, Джаксум Борлін — не перша його роль на на терені влізання в чужі життя. Кварн видавав себе за десятки інших осіб, включаючи водія таксі, шеф-повара, інструктора з єдиноборств, посла, дресирувальника варренів, диктора новин та коміка.

Шеф поліції Нос Астри Соня Трім повідомила, що Кварн "охоче співпрацює" і що "він жив на те, що заробив після початку роботи в "Делумкор". Він не зачепив жодного кредита з особистих збережень Борліна".

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 31 серпня 2185
Тема: Втеча Ролана Кварна

Сьогодні ввечері поліція Нос Астри розшукує сліди Ролана Кварна, який якось позбавився свого браслета з маяком-локатором та змусив поліцію побігати за ним протягом двох годин, після чого все ж зник.

Перед зникненням туріанець написав повідомлення для співробітників компанії "Делумкор Системз", в якому багатьом подякував поіменно і дав деякі поради відносно майбутнього компанії. Кварн закінчив своє повідомлення наступними словами: "Жалкую про фальсифікацію. Бажаю всім вам лише найкращого. Вами я пишаюся більше всіх інших, з ким я працював раніше, і це дечого варте".

Влада певна, що Кварн спробує купити білет на один з рейсів, прямуючих за межі системи.

Новини мережі «Цербер»