FANDOM

ME2
CN
Основна стаття: Новини мережі «Цербер»

Новини за січеньРедагувати

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 1 січня 2186
Тема: Земний новий рік на Цитаделі

Ті, ​​хто вчорашньої ночі прийшов подивитися на святкування Земного Нового року на Цитаделі, вже охрестили його "золотим дощем", а його запис раз за разом транслюють ранкові новини.

Після крадіжки Кулі Часу організатори заходу скликали екстрену команду, щоб врятувати свято. Після того, як на допомогу були запрошені 350 біотиков, організатори розташували біля основи башти 400 кілограм блискіток і мішури. Під час фінального відліку біотики підняли їх в повітря і утримували там за допомогою сингулярностей, а коли одночасно з настанням Нового року спалахнули прожектори, вони створили цілий ураган з прикрас, які дощем обсипалися на голови відвідувачам.

«В мене вся голова була в цих штукенціях, а деякі потрапили в рот, - ділиться враженнями одна азарі, - Але опівночі я зробила своїй половинці пропозицію, так що можу сказати, що нічка вдалася!»

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 2 січня 2186
Тема: ПОЗАІГРОВАЯ ЗАМІТКА

ПОЗАІГРОВАЯ ЗАМІТКА: Щоденні Новини Цербера зупинять свій потік 24 січня, рівно через рік після запуску.

Однак у 2011 році мовлення Новин буде двічі відновлено: за тиждень до релізу завантажувального доповнення та ще за два тижні до релізу Mass Effect 3.

Команда Новин Цербера дякує фанатам за увагу і коментарі (як у дусі всесвіту, так і не дуже!). Нам шкода, що все закінчиться, але ми славно повеселилися - як, сподіваємося, і ви!

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 3 січня 2186
Тема: Бунти на колонізованій планеті Олора

Сьогодні на колонізованій планеті Олора спалахнули численні бунти - частина запеклої боротьби за права на використання води.

Демонстрація біля штаб-квартири місцевої водної компанії "АкваСтракчер" обернулася насильством, коли корпоративна поліція вжила заходів по розгону натовпу. Застосування запалювальних бомб і вогнепальної зброї призвело до смерті 13 людей і поранення 40.

Це лише одна з багатьох демонстрацій, що відбулися в ці дні, які привернули увагу до розколу між планетарними угрупованнями забезпечених саларіанців і бідних землян. Останньою краплею стала відмова корпорації провести труби в район землян Зі Ху, що, по суті, відняло в тамтешніх мешканців всяку надію на отримання води.

«Я раніше думав, що вся колонія так живе, - поділився з нами Чункай Жи, один з тутешніх землян. - А потім дізнався, що в районі саларіанців води хоч залийся. Це неправильно».

Представники "АкваСтракчер" ніяк не прокоментували сьогоднішню сутичку.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 4 січня 2186
Тема: Новий сорт винограду

Після презентації нового сорту винограду на планеті Сатур виникла несподівана проблема - цвіль.

«Бюро Безпеки їжі та медикаментів Альянсу підтверджує, що цей грибок, який утворює тонкий неотруйний шар порошку на деяких гронах оссілбіра, легко змивається, не залишаючи при цьому й сліду, - запевняє пресу губернатор Вієн Сухарто. - Всі партії оссілбіра, які відбувають з планети, ретельно промиті й оглянуті перед запаковування».

Хоча цвіль виявилася нетоксична для більшості лівоамінокіслотних розумних рас, з'явилося кілька повідомлень про покупців, які зазнали галюцинації після прийому всередину невеликих кількостей грибка, відомого в деяких підпільних закладах як "повзун". Належним чином очищений виноград і раніше може бути легально вивезений з Сатура, але більше 60 світів Простору Цитаделі відмовилися від партій продуктів, зроблених із застосуванням оссілбіра, вирощеного в цій колонії.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 5 січня 2186
Тема: Туріанські війська

Сьогодні земні і туріанські війська зібралися на планеті Крулжавен, щоб взяти участь у спільних навчаннях і тренуваннях з виживання.

«Альянс гордий при координації зусиль співпрацювати з Туріанською Ієрархією, - заявив адмірал Пет Форсайт. - Наші космопіхи змагатимуться зі своїми туріанськими колегами в серії тренувальних битв в жорстких природних умовах, щоб протестувати нашу готовність зіткнутися з екстремальною обстановкою».

Зовнішні спостерігачі називають вчення дипломатичним ходом, націленим на посилення співпраці між двома расами, оскільки сили Землі тепер відіграють значну роль в оборонних планах Цитаделі. Представники обох сторін заявили, що ці навчання не є відповіддю на зростаюче напруження на Хар'шані.

«Подібність між природними умовами планет - чиста випадковість, і офіційні коментарі щодо ситуації Хар'шана надходять безпосередньо з офісу Ради Цитаделі», - говорить Форсайт.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 6 січня 2186
Тема: Виставка робот кроґанів

Минулого вечора на Іліумі, в престижному Муніципальному Інституті Мистецтв відкрилася виставка робіт кроґанів, складена з творів різних областей мистецтва, під назвою "Один з Тисячі".

Найчастіше історію кроґанов розглядають як повну жорстокості і трагізму, і виставка закликає глядачів переосмислити свої усталені погляди на кроґанську культуру.

Доктор Алісса Бансер, координатор програми інституту, пояснює: «Ми хотіли дослідити різні аспекти народу кроґанів, від найтемніших до самих зачаровуючих. Ми сподіваємося сколихнути суперечки про саме визначення мистецтва як такого».

Деякі ранні огляди похвалили доктора Бансер за сміливість; інші називають виставку "експлуатаційною" і "позбавленою смаку", помічаючи, що на виставці представлено лише кілька робіт, створених безпосередньо кроґанами, якщо взагалі представлено.

Виставка буде відкрита для відвідувань до 21 лютого (за Земним стандартним календарем).

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 7 січня 2186
Тема: Туристичний центр року

Місяць Войя, схоже, збирається перетворитися на кращий туристичний центр року: на сьогоднішній день цілих 12 грандіозних видовищ будуть продемонстровані на стадіоні Войі, розрахованому на 600.000 глядачів, і відомому як "Партінад".

Квитки вже відлітають зі швидкістю гарячих пиріжків, адже серед виконавців заявлені Доміно Маск, Чатбак, MDGS і Лілі Т'Нігус. Цікаво, що організатори концерту будуть показувати лише записи вистав, що відбулися рік тому.

«Ці виступи - єдині у своєму роді, - говорить менеджер Партінада, що відповідає за розповсюдження квитків, Івіка Фолновік. - І тому наша електронна охоронна система споряджена блокаторами сторонніх знімальних пристроїв. Завдання Партінада - показувати таке, повірити у що можна, лише побачивши це своїми власними очима».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 8 січня 2186
Тема: Тренування пілотів

Чи готові ви до розгерметизації? Чи не прострочена реєстрація вашого корабля? Чи перевірили ви за ці півроку герметичність всіх ваших скафандрів?

Під час Тижня Космічної Безпеки кожен у Просторі Цитаделі може переконатися, що його знання в галузі безпеки відповідають галактичним стандартам.

«Це може врятувати ваше життя, - стверджує організатор Тижня Ке Танака. - Ми не хочемо, щоб люди підстрибували від страху кожен раз, як вони заводять двигун, але вони повинні реагувати на екстрені ситуації швидко і ефективно. Більшість компаній, що тренують пілотів, пропонують курси навігаторскої справи, техпідтримки, інопланетних льотних протоколів і екстреного реагування для бажаючих освіжити пам'ять. Чому б цим не скористатися?»

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 9 січня 2186
Тема: "Тонка Лінія"

"Тонка Лінія: Щоденник Тьми і Надії" на цьому тижні вийшла в продаж, і ця книга наробила багато галасу як серед критиків, так і серед простих читачів.

Книга - плід спільної праці колишніх військовополонених-азарі Джії Кінтану і Бели Анс - оповідає про 140 років кроґанскіх тортур і всіляких поневірянь в сумнозвісних таборах військовополонених планети Денсаак. Комунікація між ув'язненими здійснювалася складними серіями постукувань, ледь чутних крізь товщу стін, що розділяли камери.

Автори були звільнені азарійськими командос і вперше змогли подивитися одна одній в очі на борту військового човника, що вивіз їх із планети.

Кінтану наприкінці минулого року програла тривалу сутичку з хворобою азарі, Фасциїтом Ахока, але все ж дожила до того моменту, коли її історію відправили до друку, і померла, читаючи її передрелізні копію.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 10 січня 2186
Тема: Скандал на Марсі

Новий вечір - новий скандал: вчені на Марсі отримали доступ до вмісту досі закритої зони протеанських руїн. Екзоархеологи мріяли про це десятиліттями, але воно постійно відкладалося: знадобилося пройти довгий шлях, щоб відтворити кодові ключі протеан і зламати пароль.

За словами критиків, Фонд Чумацького Шляху, який надав суперкомп'ютери для криптоаналізу, може приховати будь-які новопридбані дані о протеанах. Доктор Уніря Т'Лам, представник Комітету Цитаделі по Палеотехнологіям, каже, що її до відома не ставили.

«Персонал Фонду встановив систему безпеки, яка не пропускає всередину нікого, крім обраної кліки, - обурюється вона. - Вони можуть взяти звідти все, що завгодно, і ми ніколи про це не дізнаємося».

Доктор Ільза Воррен, голова аналітичного відділу, відкидає звинувачення:

«Ми ясно дали зрозуміти, що всі технології залишаться всередині доти, доки не буде складено повний каталог знахідок і не буде зроблений їхній аналіз, що може зайняти роки, - пояснює вона. - Страхи доктора Т'Лам будуть більш доречні ближче до кінця десятиліття».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 11 січня 2186
Тема: Новий галюциноген

"Повзун" - новий потужний галюциноген - б'є всі рекорди вартості: на чорному ринку за грам речовини дають 9000 кредитів.

Кілька окраїнних сект стверджують, що він дарує особливо сильні бачення, а прості споживачі говорять, що він дає кілька годин снів наяву і практично без побічних ефектів. Але не всі такі оптимістичні.

«Поки що немає довгострокових медичних досліджень дії "повзуна" на організм, - попереджає доктор Дарла Рорі, фахівець з препаратів, що викликають залежність. - І, як завжди, люди, схильні до залежностей, піддаються більшій небезпеці. "Повзун" дає відчуття тимчасового втечі від реальності на психологічному, а не фізіологічному рівні. У цьому відношенні це дуже підступний наркотик».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 12 січня 2186
Тема: Подія на космічній станції Арктур

Штаб-квартира Альянсу Систем, розташована на космічній станції «Арктур», сьогодні стоїть на вухах через незвичайну пригоду.

Інформації як і раніше мало, але, судячи з усього, дослідники-азарі повідомили керівництво Альянсу про раніше невідому колонію землян в системі Альфа Центавра.

Азарі спостерігали за одним примітивним інопланетним видом на одній з планет, де група людей влаштувала на них засідку, взявши як мінімум одну з учених у полон. Замість того щоб взяти ситуацію в свої руки і, можливо, підлити масла у вогонь, азарі зв'язалися з главами Альянсу задля підтримання миру.

Але, як повідомляє один з наших джерел в Альянсі, простіше сказати, ніж зробити. Він пояснює: «Проблема в тому, що ми не можемо знайти записи про цих людей. Жодної. Так що ж вони там роблять?»

У міру розвитку подій очікуються нові подробиці.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 13 січня 2186
Тема: Несподівані подробиці

З'явилися несподівані подробиці про нещодавно виявлених в системі Альфа Центавра колоністів-землянан, що взяли в полон вчену-азарі.

Кораблі Альянсу здійснили розвідувальний політ над колонізованою планетою і зібрали відомості про тамтешнє поселення. Після її порівняння з даними з архіву Альянсу, картина прояснилася.

Наше джерело в Альянсі пояснює: «Ці люди-буквально загублена колонія у всіх сенсах. Ми на 95% упевнені, що вони -результат експедиції Мансвелла 2070-х років».

Віктор Мансвелл був мільярдером, який проспонсорував свою приватну космічну експедицію в 2075, коли розчарувався в темпах офіційних космічних програм. Ще до відкриття ретрансляторів маси 300 осіб стали учасниками цієї експедиції і на час подорожі були поміщені в кріосон. Після вдалого запуску про колоністів більше нічого не чули... до сьогоднішнього дня, якщо висновки Альянсу виявляться правдою.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 14 січня 2186
Тема: Контакт з загубленою колонією

Сьогодні фахівці Альянсу намагаються встановити контакт з загубленої колонією ранніх дослідників-землян, що взяли в заручники вчену-азарі на одній з планет системи Альфа Центавра. Очоливший місію командор Джон Хайес каже: «Судячи з усього, ці люди випали з життя. Коли зв'язок з їх кораблем, що відбув в 2075-му, був втрачений, їх визнали зниклими безвісти; вони, так би мовити, зникли з радара. З великою часткою ймовірності можна сказати: вони не мають ані найменшого уявлення про те, що трапилося в галактиці за останні 110 років. Так що ми використовуємо в даній ситуації протоколи першого контакту».

Військових будуть супроводжувати численні фахівці: соціологи, антропологи, лінгвісти, психологи, генетики і значна кількість медиків.

Один антрополог поділився з нами: «Це нагадує мені про дослідників XIX століття, які виявили в глибинах джунглів Амазонки первісні племена. Аборигени поняття не мали про існування решти світу».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 15 січня 2186
Тема: Контакт з загубленою колонією

Завдання по встановленню контакту з загубленою колонією землян з експедиції Мансвелла на цьому тижні неоднозначно вирішилася.

Судячи зі слів командора Джона Хайеса, кораблі Альянсу приземлилися на віддалі від поселення колоністів, щоб не посилювати і без того складну ситуацію: «Ми не хотіли налякати цих людей, спустивши з небес цілу армаду кораблів».

Тим не менш, колоністи хвилювалися за свою безпеку, навіть коли люди Альянсу підійшли пішки: «Вони організували шалений опір. Деякі з наших людей були поранені, і, на жаль, з їхнього боку теж є постраждалі».

Коли ситуацію вдалося взяти під контроль, почалися переговори: «Довелося повозитися, щоб переконати їх, що ми теж люди із Землі. Вони підозрювали змову прибульців».

В результаті один із представників Альянсу був пропущений в їх табір, щоб поговорити з лідером колоністів і перевірити стан полонянки-азарі. Ми будемо тримати вас у курсі.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 16 січня 2186
Тема: Новина з системи Альфа Центавр

Сьогодні прийшла чергова новина з системи Альфа Центавра, де Альянс намагається встановити контакт з загубленою колонією дослідників-землян з експедиції Мансвелла 2070-их років.

«Сказати, що ці люди в шоці, це не сказати нічого, - каже командер Джон Хайес. - Майже 120 років історії обійшли їх стороною. Коли вони покинули Землю, ніхто не знав, що інопланетяни взагалі існують».

Азарі, схоплена колоністами, відпущена на свободу і перебуває в доброму здоров'ї.

«Азарі їх, ясна річ, налякала. А хто б не злякався, вперше побачивши прибульця-біотика? Насправді, я хочу особливо подякувати цій азарі за її чуйність та витримку в даній ситуації. Вона могла б пробити собі дорогу до свободи, але, вникнувши в ситуацію поселенців, проявила терпіння і дозволила Альянсу вирішити це непорозуміння».

Зараз з колоністами працюють соціологи, щоб зрозуміти, що робити далі.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 17 січня 2186
Тема: Підсумок справи загублених колоністів

Справа загублених колоністів з експедиції Мансвелла сьогодні знайшла певну завершеність: після того, як їх ввели в курс галактичних справ, працівники Альянсу запитали їх, де б вони хотіли жити. Близько половини вирішили залишитися.

Один з них каже: «Все так змінилося, що я не впевнений, чи можу я повернутися. Ретранслятори маси? Цитадель? Війни роботів? Я не знаю, що з усім цим робити. Відчуваю себе неандертальцем, який вперше побачив Нью-Йорк».

Інші ж чекають-не дочекаються можливості влитися в галактичну життя: «Я тільки що дізнався, що один з моїх нащадків все ще живий, пояснив один з колоністів. Буде цікаво повернутися і поглянути на нього».

Соціологи Альянсу обіцяють допомогти колоністам пристосуватися до сучасного життя, якщо ті побажають повернутися на Землю. «Майбутні інтерв'ю та спостереження за тим, як ці люди будуть асимілюватися, обіцяють бути цікавими», сказала одна з них.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 18 січня 2186
Тема: Надання громадянств

Сатур - планета виноградних полів, на яких також виростає галюциноген, відомий як "повзун", відмовилася приймати усілякі запити на надання громадянства доти, «поки ми не навчимося відрізняти справжніх колоністів від всяких сторчків-опортуністів, - проголосив губернатор Вієн Сухарто. - Рік тому у нас була колонія з 4000 чоловік. А тепер ми на годину отримуємо стільки ж прохань про громадянство. Якби ми навіть хотіли схвалити кожен подібний запит, у нас просто не вистачає інфраструктури».

Губернатор Сухарто також заявив, що буде більш ретельно регулювати виробництво оссілбіра: минулого тижня в будинках фабричних робітників було знайдено кілька ящиків повзуна.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 19 січня 2186
Тема: Вибух на заводі з переробки нульового елемента

Для влади як і раніше залишається загадкою причина вибуху на заводі з переробки нульового елемента на планеті Урксон. Нагадаємо: минулого тижня цей вибух забрав життя шістьох.

«Завжди є вірогідність вибуху, якщо ви проводите тестування продукту, - стверджує інспектор безспеки Зіф Бетресс. - Якщо ваш НЕ неякісно очищений, або ви проганяєте через нього струм з невірною напругою — бум. Обладнання заводу, схоже, працює справно, але ми продовжуємо вивчати записи охорони».

Власниця зводу Ліяша Лузін підозрює, що це був не просто нещасний випадок.

«Мене не тішить, що інспектор Бетресс не розглядає можливість саботажу або інших зовнішніх причин. Наші системи безпеки повністю справні. Нульовий елемент сам собою нестабільним не стає!»

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 20 січня 2186
Тема: Залучення переселенців

Колонія землян Драста сподівається привабити поселенців своїми чистим повітрям, недоторканими річками та дружнім кліматом... ось тільки не везіть сюди свої кредити.

«В цілому, ми збираємося перші десять рокові притримуватися бартерної системи, - розповідає лідер колонії Лоран Еванко. - а потім вже почати використовувати кредити. Це позбавить нас від зайвої уваги рейдерів, дасть нам причину досліджувати тутешні землі та дозволить відсіяти романтиків».

Навіть відвідувачів Драсти просять привозити лише корисні товари або власні навички.

«Ми не тирани, - запевнює Еванко. - Колоністи можуть залишити собі свої банківські рахунки. Ми лише просимо будь-які грошові операції здійснювати поза планетою».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 21 січня 2186
Тема: Огляд кіно

Новий вікенд Нового року знаменує собою початок нового сезону нашого хіт-параду.

"Патріоти" — основана на реальних подіях історія землян, які служили пліч-о-пліч з саларіанським флотом, що базується на Джаето, заарканила симпатичні 2,3 мільярда кредитів, а слізлива біографічна картина "Доктор Кепраль" набрала лише трохи меньше — 2,24 мільярда, посівши другі місце.

"З травня по грудень" оповідає про дівчину-азарі, яка намагається дізнатися про життя свого батька-ворча, тим самим заробивши непогану суму в 1,88 мільярда.

Амбіційний ремейк картини "Повстання кожного", показуючий земну Четверту Гаїтянську революцію у всій її непривабливій красі, взяв на третьому тижні прокату 1,75 мільярда.

З більш світлого боку, грубувата комедія "Ми - Человці", яка осміяла ледь не кожного вагомого галактичного політика, забрала собі скромні 1,28 мільярда.

Описана продюсерами як "та ж норма сміху, яку можна отримати від орвеловської "Ферми животних" — тільки тепер вам не потрібно її читати" комедія нашкрябала на 600 мільйонів меньше, ніж під час свого першого тижня.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 22 січня 2186
Тема: Конфронтація Альянсу Систем і Батарианської Гегемонії

Всі погляди галактики проковані до космічних кораблів земного Альянсу Систем та Батаріанської Геремонії, які відмовилися відступитися від конфронтації в Скиліанській Межі.

Все почалося, коли фрегат, що відбув з батаріанської колонії Аратот, виявив крейсер Альянсу, ККА «Будапешт», чий патрульний маршрут пролягав через систему Бахак.

Альянс заявив, що «Будапешт» переслідував піратський флот, який здійснював набіги на колонії землян в Скиліанській Межі, і що він був вправі прокласти курс через простір Бахака. Батаріанська Гегемонія зажадала від Альянсу негайно відкликати корабель з колонізованої ними системи.

Три батаріанських крейсера, розташованих у Аратота, вже в дорозі, щоб приєднатися до конфронтації.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 23 січня 2186
Тема: Завершення конфронтації

Крейсер, який ініціював протистояння між земним Альнсом Систем та Батаріанською Гегемонією, відступив із системи Бахак. Представники Гегемонії стверджують, що не знайшли ані сліду піратського флоту, який, за заявою Альянсу, переслідував ККА «Будапешт» при входження в систему.

Альянс продовжує наполягати, що судно переслідувало піратів, які нападали на торгові кораблі землян, коли ввійшло в батаріанський простір, але відмовляється опублікувати які-небудь записи з судового журналу «Будапешта».

Попре це, спостерігачі з Цитаделі кажуть, що поступка Альянсу достатньо зменшила напругу.

«Гегемонія знає, що Альянс намагається зберегти обличчя, - заявив один анонімний дипломат з Цитаделі. - Відступ землян від Аратота [системи Бахак] перетворило цей складний збіг обставин з дипломатичної кризи в приниження, яке їм хочеться скоріше забути».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 24 січня 2186
Тема: Публікація нового дослідження доктора Кенсон

Як історики, так і астрономи сьогодні сполошилися через нове дослідження, опубліковане доктором Амандой Кенсон з Арктуріанського Університету.

Її команда заявлє, що, протестувавши, космічний пил, спійманий в гравітаційні колодязі навколо мас-реле, та порівнявши її склад зі складом космічного пилу тієї ж системи, вчені можуть дізнатися, коли ретранслятор пролетів через пилову хмару. Які ж висновки?

«Лише мала частина мас-реле була створена близько 50.000 років тому, - пише вона. - Більшість набагато, набагато давніші, і це доводить, що вони були створені расами, що жили задовго до протеан.

Доктор Аурана Т'Мелес з Університету Серріса з приводу нової інформації налаштована скептично: «Хоча методи доктора Кенсон наробили галасу, азарі випробовували ту ж методику століття тому та відкинули її. Яка цивілізація могла зв'язати галактику не на тисячі, а на мільйони років? Якщо така існувала, ми б знайшли гори свідоцтв їснування їхнього життя. То де ж зараз ця цивілізація?»

Новини мережі "Цербер"