FANDOM

ME2
CN
Основна стаття: Новини мережі «Цербер»

Новини за травеньРедагувати

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 1 травня 2185
Тема: Таетрас

Сьогодні вся галактика висловлює своє ставлення до терористичного акту на Таетрасі.

«Це - оголошення війни», - заявив Міністр сільського господарства Айдус Вален, який по праву наступності став Прімархом Таетраса.

«Це виступ проти всіх цивілізованих колоній галактики», - підкреслює Адра Нрон з Протекторату Віл, за чиїм наказом був оголошений національний траур за жертвами катастрофи.

Мільйони турианців в багатьох містах на Палавені вийшли на вулиці щоб висловити свої співчуття жертвам того, що входить в історію як Валлумській Вибух. Кількість жертв залишається невідомою, але за попередніми оцінками вона коливається від 150 тисяч до 1,1 мільйона, що може внести цю подію в списки найкривавіших днів туріанській історії, яка поступається лише 22 (по Земному стандарту) годинам Битви при Діджерісе.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 2 травня 2185
Тема: Валлум

Сьогодні в місті Валлум команди пожежників і медиків виконують сумний обов'язок, прибираючи тіла загиблих. Останки поміщаються в закриті навчальні полігони, на криті корти для гри в Хілал (гра в м'яч) - в усі будівлі, де тільки вистачить місця для того, щоб розмістити мертвих.

Вибух не пощадив навіть цивільних, які перебували під час інциденту поза приміщеннями: однією лише ударної хвилі виявилося достатньо для того, щоб їх внутрішні органи і барабанні перетинки були зруйновані феноменом, званим "зверх тиск".

«Це все одно, що кинути вибухівку в озеро», - пояснює лейтенант Разун Скартос. - «Багато вбитої риби вам забезпечено і без всякої шрапнелі».

У той же час шпиталі переповнені вцілілими: щонайменше 4500 туріанця змогли дістатися або були доставлені до найближчого медичного центру "Гаемона", який, втім, розрахований лише на 1500 пацієнтів.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 3 травня 2185
Тема: «Валлумській вибух»

Хвиля підтримки жертв «Валлумского вибуху» пройшла через весь Чумацький Шлях.

«Сьогодні вся галактика стікає синьою кров'ю», - каже прем'єр міністр Європейського Союзу Землі Хертц.

На планеті Тесія матріарх Тіала дала вказівку Серріціанській Республіканській Гвардії грати туріанській гімн «І зірки позаду мене» під час зміни варти. Останній раз така вказівка ​​була дана після втрати турианцями Учальди під час Кроґанськіх воєн.

Кваріанській Мігруючий Флот обійшовся без символічних жестів і вислав дві дюжини крейсерів, навантажених гуманітарною допомогою.

Саларіанський Союз, у свою чергу, направив важке обладнання: унікальні будівельні машини, що використовують поля ефекту маси для розбирання завалів.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 4 травня 2185
Тема: «Валлумскій вибух»

Кількість підозрюваних в організації Валлумского вибуху досі величезна, але слідчі - як призначені Туріанською Ієрархією і Радою Цитаделі, так і прибулі з колоній - звужують коло пошуків.

Тільки дві з двадцяти чотирьох груп, підозрюваних раніше, демонстрували хакерські навички, достатні для використання космічного судна в якості зброї. У минулому щось подібне вдалося здійснити лише угрупованню сепаратистів «Фацінус». Передбачається, що 22 лютого (по Земній календарем) «Фацінус» викрали приватний крейсер і на суборбітальній швидкості обрушили його в ненаселеній місцевості.

Мета, яку проголошує «Фацінус» - вивести Таетрас з-під впливу туріанського уряду, який, на їхню думку, зрадив віру свого народу. Саме в Таетрасе, в Диких Землях Ділувіана, розташованих на острівному континенті Елур, діє політичне ядро ​​«Фацінуса», хоча структура цієї організації передбачає розрізнені осередки.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 5 травня 2185
Тема: Пошуки вцілілих на Таетрасі

Пошуки вижили на Таетрасі тривають. Поки що з-під завалів вдалося врятувати лише шістнадцять потерпілих. Експерти вважають, що шанси виявити інших вцілілих дуже низькі.

Важка техніка розчищають завали з уламків з чотирьох головних шосе мегаполісу. Тільки повітряним станціям швидкої допомоги вдалося пробратися до самого епіцентру завалів.

Пожежник Екстан Реліус вважає, що у тих, хто опинився в центрі кратера, шанси залишитися в живих були незначні: «Імпульс не просто зруйнував будівлі. Він підняв і кинув їх». Останні розрахунки показують, що навіть поняття "масований удар" лише частково відображає подію - корабель, який уже почав набір надсвітлової швидкості, встиг розігнатися перед зіткненням лише трохи менше, ніж куля, випущена з прискорювача маси.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 6 травня 2185
Тема: Фільм, що ще не вийшов

«Некійській Прохід», який ще не встиг навіть вийти в прокат, може стати останньою жертвою Валлумського вибуху.

В одній з головних сцен фільму пілот, якого покинула кохана, здійснює самогубство, на надсвітловій швидкості обрушуючи свій корабель на місто. На питання про наявність цієї сцени у фінальному варіанті фільму режисер Морган Бірестер відповів: «Там видно буде». Однак він додав, що ідея картини спочатку зав'язана на темах смерті. Грецьке слово «некія» - кращий переклад для традиційного азарійського звернення до померлих за порадою і захистом.

«Ми не збираємося згортати проект через якийсь збіг. Це буде нерозумно і ще більше згустить атмосферу навколо тих, кого торкнулася ця трагедія». За цими словами послідувала презентація зйомок благодійного фільму «Прохід відновлення» (з тими ж акторами і командою, що і «Некійскій Прохід»), збори від якого підуть на допомогу сім'ям постраждалих від вибуху.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 7 травня 2185
Тема: Туріанська дитина

Промінь надії блиснув сьогодні ввечері на Таетрасі: рятувальники знайшли туріанську дитину, що вижила під завалами музею, відомого як Енраріум. Єдине, що на даний момент відомо про знайдену під зруйнованої сходами дев'ятирічну дівчинку, це її ім'я - Окта. Ніяких пошкоджень, окрім кількох подряпин на броні і часткової втрати слуху, у дівчинки немає. Вона знаходиться в повній свідомості і зараз проходить лікування від наслідків голодування і зневоднення. Лікарі поки що не допускають до неї журналістів.

Сарен Яхірікс, рятувальник, який знайшов дівчинку, сказав, що вона навіть не кликала на допомогу: «Ми нічого не чули. Ми просто розібрали стіну, а за нею сиділа вона».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 8 травня 2185
Тема: Сепаратистські угруповання

У мережу потрапило відео про те, як сепаратистське угрупування «Фацінус» святкує Валлумскій вибух. У знятому матеріалі відомий сепаратист Кіхілікс Танус вихваляє пілота Ваміра Скварона за успішне націлювання корабля і благополучне катапультування до набору кораблем смертоносної швидкості.

У розмові було згадано, що Скварон обійшов захисні протоколи за допомогою саморобного маршрутизатора надсвітлової швидкості, використавши якийсь застарілий пристрій, що давно вже не використовується у Просторі Цитаделі.

Відео також показує Тануса, який критикує туріанский Уряд за ігнорування гуманітарної кризи на планеті Белан. Потім він почав погрожувати Таетрасу щотижневим падінням судів на швидкості світла.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 9 травня 2185
Тема: Крадіжка органів

Огидний випадок стався сьогодні на Таетрасі: четверо туріанців були заарештовані за вилучення здорових органів у загиблих в переповненому медичному центрі «Гаемона».

Чоловіки одяглися як медпрацівники і змогли підробити ідентифікаційні карти для доступу до моргу. Двоє вартували, поки їх подільники, що мали хірургічні навички, витягували нирки, легені та печінка з найбільш свіжих трупів померлих через кілька днів після Валлумського вибуху. Злочинців виявив лаборант, який запідозрив, що відбувається щось дивне, коли його спробували не допустити до тіл.

«Не можу повірити, що я тієї ж раси, що і ці паразити, - сказав лаборант, Дахеракс Антівус. - Сорому у них немає».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 10 травня 2185
Тема: Наслідки

Після того, як останні пожежі в Валлуме були погашені, було підраховано кількість загиблих і зниклих без вісті в результаті Валлумского вибуху.

Чиновники пожежних служб підтвердили кількість знайдених тіл - їх виявилося 4 278. Ґрунтуючись на зверненнях про зникнення рідних і враховуючи рівень дорожнього руху в день катастрофи, поліція встановила кількість загиблих в 138 000.

Витрати на ремонт та відновлення будівель складе близько 338 мільярдів кредитів, не кажучи вже про те, що ВВП міста впаде до кінця четвертого кварталу 2185 з 4,8 мільярдів на рік до 1,3 мільярда.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 11 травня 2185
Тема: Церемонія Озеран

Знакова подія в справі реорганізації урядової структури Таетраса у зв'язку з Валлумскім вибухом відбулася сьогодні у Лаудатікс колонії (міністерства громадянства): була проведена перша після руйнування будівлі вибухом церемонія Озеран.

Озеран, церемонію підвищення туріанця до нового громадянського статусу, відкрив генерал Тімус Аурелос, що дав присягу новому прем'єру Анелі Санераксіс. Після цього Аурелос передав ведення церемонії їй, і Санераксіс офіційно підвищила 1238 туріанців до звання «Законодавець 23 ступеня». До цього ці молоді туріанці були призовниками другого ступеня.

У своїй заключній промові Санераксіс проголосила: «Ми знаємо, що перед нами стоїть важливе завдання і ми звертаємося до наших лідерів, щоб вони допомогли нам виконати наш обов'язок з гідністю і силою. Об'єднані, ми вистоїмо».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 12 травня 2185
Тема: Перехоплений корабель зі зброєю

Сьогодні на Гарвузі об'єднані сили корпорацій перехопили корабель, що віз повстанцям вибухівку і зброю. Зброя, включаючи ракети «земля-повітря», міномети та легке озброєння, нібито була отримана від клану Урднот з Тучанки.

«Ця операція має виняткове значення, - сказав лейтенант Ясон Риггс з «Байнері Хелікс». - Галактика повинна знати, що ми не дозволимо постачати зброю заколотникам, і не тільки в системах Термінус. Ми будемо притягувати до відповідальності всіх, хто буде діяти проти нас».

Урднот Джатта, що представляє фінансистів клану Урднот, відреагував на цю заяву дуже спокійно: «Що для нас «Байнері Хеликс»? Або «Сонакс Індастріз» і «Гуанг Солюшнс»? Вони практично не з'являються на Тучанці, не кажучи вже про якусь торгівлю з нами».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 13 травня 2185
Тема: Звернення до колоністів Таетраса

Прімарх Айдус Вален звернувся до колоністів Таетраса з сорокахвилинною (по земному стандарту) промовою, що закінчилася оголошенням війни групі сепаратистів «Фацінус». Він виступав зі ступенів меморіалу Шанхаю, перераховуючи всі злочини цієї раніше маловідомої угруповання, час від часу перериваючись через оплески - йому сім разів аплодували стоячи.

«Нашим ворогам не сховатися від довгих рук правосуддя, - сказав прімарх. - Їхні ілюзії про анархію і повну безвідповідальность привели до масових вбивств, що робить їх не опозицією, а бандитами. Ми ставимо їхнім посібникам ультиматум: видати їх нам або відправиться разом з ними в братську могилу».

Прімарх оголосив, що Туріанська Ієрархія виділить війська для відправки контингенту в Ділувіанскіе Пустищі -сільську заболочену місцевість, в якій «Фацінус» володіє найбільшим впливом.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 14 травня 2185
Тема: Шокуючі подробиці

Сьогодні з'явилися нові відеозаписи і дані про те, що відбувалося протягом перших хвилин після Валлумского вибуху. Агентство невідкладної допомоги «Коріфінум», завданням якого є допомога населенню Таетраса, призупинило обов'язкове приймання дзвінків на півгодини. Як запевняють правозахисники громадян, через цю серйозну помилку могли постраждати люди.

Сьогодні «Коріфінум» опублікував заяву в своє виправдання: «Через гуркіт і кількість пожеж ми вирішили, що можливий сценарій ядерного удару - це було досить ймовірно. Нашою першою дією через кілька хвилин після удару була відправка наших команд з лічильниками радіації, щоб упевнитися в тому, чи необхідні рятувальникам захисні костюми, щоб уникнути опромінення. Коли стало ясно, що зброя завдала виключно кінетичний шкоди, ми послали в зону удару всіх, кого тільки можливо. Якби весь наш персонал загинув через неправильну реакції на ситуацію, що склалася, то це була б безглузда смерть ».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 15 травня 2185
Тема: Віртуальний матч на підтримку вцілілих у Валлумському вибусі

Користувачі екстранет-гри «Галактика Фантазії» провели віртуальний матч на підтримку вцілілих у Валлумському вибусі. Більше одного мільйона гравців відвідало віртуальний Парк Радіатума, де розробниками гри був встановлений онлайн-магазин, який дозволяє здійснити пожертвування до фонду допомоги жертвам ударної хвилі.

«Гравці показали себе зі своєю кращого боку, - сказав ком'юніті-менеджер Енріке Шофге. - Гра заснована на туріанській міфології. Дізнавшись, що турианців атакували в реальному житті, орди гравців не стали сидіти склавши руки».

Відомий гравець Аліла Мінар погоджується: «Ми витратили сотні годин, захищаючи і будуючи цей світ, просочений туріанською культурою. Кожен з нас - вже трохи туріанець, і з цим не можна не рахуватися».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 16 травня 2185
Тема: Вимога сепаратистів

Сепаратист з Таетраса Кіхілікс Танус у своєму зверненні, викладеному в екстранет, вимагає у Туріанської Ієрархії визнати острівний континент Елур вільною і незалежною провінцією Партенікса, погрожуючи подальшими атаками своїх брандерів. Назвавши Валлумскій вибух «актом милосердя» і попередивши, що у нього є кораблі, «які можуть вдарити в сто разів сильніше», Танус похвалився, що навіть Палавен не варто вважати безпечним.

Прімарх Айдус Вален відреагував негайно: «Правосуддя не боїться і не біжить від зла. Ми виконаємо задумане навіть перед лицем загрози».

Екстранет відповів більш їдко: незважаючи на те, що відео було викладено всього пару годин тому, гра «Відповідь Радіатума» вже розійшлася по мережі. Ця гра дозволяє гравцям стріляти по особам туріанських сепаратистів кулями, екскрементами і тортами - залежно від кровожерливості гравця.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 17 травня 2185
Тема: План створення ще одного Валлумского вибуху

Два журналіста з мовної компанії "Сіреніум Скопулі" спробували скласти сценарій, необхідний для створення ще одного Валлумского вибуху.

Користуючись підробленими за допомогою високочастотних інструметронов ідентифікаторами особистості, їм вдалося зафрахтувати приватне судно «Зотера» і відправитися на орбіту. Там, як стверджує комп'ютерний експерт, вони встановили координати на місто Регеріс, але були зупинені складним кодом корабля.

«Навігатори сверхсветовой швидкості вкрай безпечні, і ви повинні володіти вузькоспеціальними навичками, що б обійти їх захист, - повідомив нам Серус Лілікс, що пілотував судно. - Це все одно, що шукати квантового фізика, який зміг би зібрати локомотив».

Прімарх Айдус Вален, якому розповіли про цей експеримент на прес-конференції, подякував журналістам за їхню роботу. Він відмовився коментувати специфічні відмінності між тактикою журналістів і невдалим викраденням корабля, що трапилося 23 лютого поточного року (за земним календарем), який пред'являвся "Фацінусу", сказавши лише: «Я б не став публікувати керівництво, за яким навчався "Фацінус"».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 18 травня 2185

Валлумскій вибух змусив уряд переглянути важливе питання: чи повинні зони метрополії бути обгороджені кінетичними бар'єрами?

Рівень технологій це дозволяє: існують генератори, спроектовані для захисту колоній, які перебувають під загрозою падіння астероїдів. Генератори можуть бути встановлені на повітряних кулях, і їх можна налаштувати для пропуску повільних літаків і суден, захищаючи від кораблів, що рухаються з небезпечної швидкістю. Щити вже стоять над деякими містами Палавена.

Але ціна значна: захист міста накшталт земного Лос-Анджелеса коштуватиме близько 848 млн кредитів, а моніторинг та догляд за генераторами обійдеться в 74 млн на рік. При цьому міста, які не зможуть дозволити собі такий захист, відразу виявляться потенційними цілями для атак.

Експерти вважають, що найпростішим рішенням було б поліпшення системи штучного інтелекту кораблів, ускладнивши таким чином злом захисних протоколів.

«Біда в тому, що будь хакер може перетворити корабель на зброю, - сказала таетріанський професор комп'ютерних наук Арайна Ханус. - На щастя, посилений код дає 99% гарантію припинення спроби злому».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 19 травня 2185
Тема: Захід сонця на Таетрасі

Минулого вечора, до полегшення колоністів, сонце Таетруса, нарешті, зайшло, чого ще не відбувалося після Валлумського вибуху. Останні два тижні розсіяний в атмосфері пил, що потрапив в частинки льоду на великій висоті, відбивав сонячне світло вдень і вночі. Все це вилилося в небесне явище, зване «світлом апокаліпсиса», світло від якого розповсюджувалося так далеко, що дозволяло навіть в Ділексі читати книжки на бумажній основі вночі.

Влада постійно переконувала людей, що це не є наслідком якихось радіоактивних опаді. І, хоча таетранці можуть, нарешті, поспати, не закриваючи жалюзі, наслідки від розповсюдження пилу протримаються ще деякий час: прозорість атмосфери по всій планеті упала на порядок, і цей серпанок не розсіється ще приблизно місяць.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 20 травня 2185
Тема: Відкриття галактичного саміту

Рада Цитаделі оголосила про відкриття галактичного саміту для обговорення проблем зайнятості, який триватиме 30 земних днів. Протягом цього часу буде обговорюватися спад на ринку праці галактики. Про цю подію було оголошено через кілька днів після отримання даних по безробіттю.

Колонії, як правило, є раєм для працевлаштування: середній рівень безробіття дорівнює 4.4%. В метрополіях же цей рівень складає 13.1%.

Деякі планетарні лідери, такі як Прімарх Палавена Ентеріус, стверджують, що зростаюча популяція ворча спотворює дані і, по факту, цифри мали б бути інші. Втім думка інших лідерів, таких як матріарх Тіала з Тесії, цілком зворотня.

«Облік ворча майже не ведеться, — сказала матріарх. — Якщо б всіх їх враховували, то ми б побачили справжній показник безробіття, який би виявив приголомшливий недооблік расових факторів в даних».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 21 травня 2185
Тема: Боротьба з сепаратистами на Таетрасі

Більше 60 тисяч солдат Туріанської Ієрархії прибули на орбіту Таетраса, щоб допомогти в боротьбі з сепаратистським групуванням «Фацінус». Поки війська проводять ще один день на орбіті перед висадкою в Ділувіанський Пустках, генерал Ієрархіє Партінакс зустрівся з Примархом Валеном та генералом Тімусом Аурелосом в космопорті Валлума.

Сотні мешканців з саморобними плакатами вийшли побажати удачі генералу, віддаючи честь та скандуючи його ім'я. 60 тисяч космопіхів приєднаються до гарнізону Таетраса, які повітрям та морем просуваються до ділувіанського кордону.

Тим часом Паван Сахіра, губернатор Ділувіанськіх Пусток, стверджує, що «Фацінус» вже залишив область, і будь-яка атака може бути сприйнята як акт агресії з боку Ієрархії та планетарного уряда. Губернатор попросив Партинакса бути милосердним і не "бруднити руки нашої галактичної армії кров'ю побратимів".

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 22 травня 2185
Тема: Легенда турианського кігтіболу приєднався до війск Ієрархії

Легенда туріанського кігтіболу Нено Раксіріан приєднавсі до військ Ієрархії, які направляються на Таетрас. Його вік (39 років) і 14-й громадянський ранг дозволяють йому служити в армії. Раксіріан каже, що він доброволець.

«Є час, коли можна грати в кігтібол, — сказав він в інтерв'ю GBC News. — А є час, коли потрібно з честю віддавати свій обов'язок».

В цьому у Нено вже є досвід — і юності, під час недовгої служби, йому була оголошена подяка після того, як його загін потрапив під обстріл. Але невже це лише спроба повернути колишню славу? Фанати «Раесирських Ракет» знають, що його останні результати підкачали: у команді лише 9 перемог в цьому сезоні, і їх помітно відтіняють 7 програних матчів. Раксіріан заперечує, що ігрова статистика вплинула на його рішення: «Не думаю, що хтось міг залишатися байдужим при

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 23 травня 2185
Тема: Шпигунство

Згідно доповідей з Таетраса, людський екіпаж земного судна «Атланта» був арештований за шпигунство. Команда, включаючи репортерів земного кабельного канала новин «Міррор», була звинувачена в спробі сфотографувати мертвих туріанців — негарний вчинок в мирний час та образа загиблих під час війни.

«Виникли проблеми з формулюванням звинувачення, але їх наміри були ясними: вони використовували сканери корабля для спостереженням за полем бою та вели репортаж. Ми не можемо допустити подібного, оскільки в підсумку може статися витік важливих розвідданних, до того ж це ображає пам'ять полеглих», — заявив представник флота Ієрархії командор Іустінікс Сільватус.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 24 травня 2185
Тема: Комедії

Комедії знову на вершинах хіт-парадів через те, що так званий "ефект Таетраса" неабияк зіпсував апетит публіки до бойовиків в просторі Цитаделі.

«Шах и Брак» — історія о проблемах дів-азарі на земному Світовому Чемпіонаті з шахів — посіла перше місце, зібравши 2.05 мільярда кредитів.

Друге місце дісталося саларіанській картині для сімейного перегляду «Ми знова зустрілися, Доктор Страх» (1.6 мільярда), яка розсмішила глядачів історією про полоненого секретного агента з вмонтованою у зап'ясть машиною часу, що дозволяє повертатися назад у часі лише не 15 хвилин.

Третє місце дісталося «Швидкісному експресу», який зібрав 160 мільйонів, що на 40% менше його каси за минулий тиждень.

Четвертим йде провальний фільм «СБЦ», який зібрав в прокаті всього 97 мільйонів. Більшу частину зборів забеспечила Тучанка, де через помилку на етикетці фільм визнали комедією.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 25 травня 2185
Тема: Прімарх Ідус Вален

Прімарх Ідус Вален провів прес-конференцію, щоб оголосити про початок повітряної кампанії проти ділувіанського уряду та сепаратистів «Фацінуса».

«Більше тижня тому я пред'явив чіткі та ясні вимогу сдати лідерів угруповання та відмінити режим сепаратизму, — сказав він. — Ці вимоги були проігноровані, тож ділувіанці тепер відповідатимуть за це».

Потім він сказав, що з поваги до загиблих війська Таетраса та Ієрархії не допустять проведення репортажів з місць бойових дій і будуть арештовувати або проганяти будь-яких порушників, включаючи тих, хто використовує супутники слідкування та сканери космічних кораблів. Присутні на коференції люди-репортери залишили захід на знак протесту проти цієї політики, яка в туріанських світах обумовлюється правами мертвих, однак з точки зору людей виглядає як прояв диктатури.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 26 травня 2185
Тема: Команда астрономів

Команда астрономів, яка запустила зонд TR-15 «Летус», звинувачується спільнотою у фальсифікації результатів, що стосуються нейтронної зірки Турікс.

«Їхні дані занадто гарні, щоб бути правдою, — заявила Аурана Т'мелес, яка розкритикувала їхню працю. — Коли вони оголосили про відправлення зонда через реле до Турікса, ми всі задалися питанням:як і нащо протеани збудували парний ретранслятор так близько до зірки, чия енергія така велика? Потім виникли сумніви стосовно ізоляції сигналів зонда від радіації, а наступні заяви про беспрецедентий контроль над темною енергією виявилося достатнім, щоб зрозуміти — це підробка».

Доктор Акіл Карінії, провідний вчений команди «Летуса», вибачився за, як він висловився, "неохайний запис показників", але продовжив наполягати, що його відкриття правдиві.

«Галактичне суспільство використовує лише малу дещицю всіх можливостей масс-реле, — заявив він, — і моя команда продовжить намагатися розгадати їхні таємниці».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 27 травня 2185
Тема: Масивний артобстріл

Масивний артобстріл сьогодні було проведено по Дилувіанським Пусткам на Таетрасі, руйнуючи міські центри регіона. Колоніальні війська називають це "безперервною пригнічуючою атакою". Хоча журналістам заборонили знімати відео та робити фотографії, отримані від очевидців аудіофайли свідчать про жорстоке бомбардування. Станції раннього виявлення та інші сканери були першочерговою цілю, за ними послідували бомбардування енергостанцій, верфей, мереж телекомунікацій та злітно-посадкових смуг. Поки невідомо, чи постраждали ділувіанські війська, однак зенитні батареї повинні були бути серед пріоритетних цілей; якщо врахувати величезну вогневу міць, задіяну в операції, то можна припустити, що війська Ділувіана все ж понесли втрати. Деякі донесення вказують на те, що на півночі були запущені протиповітряні ракети, які збили одне військове судно. Однак ці дані заперечуються колоніальними військами, а перевірити їх не представляється можливим.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 28 травня 2185
Тема: Колоніальні війська

Колоніальні війська на Таетрасі продовжують атакувати сепаратистський уряд Ділувіанських пусток. Неперервна пригнічуюча атака складалася більш ніж з 2.100 бойових вилазок, вчинених за [земні] 24 години, спрямованих на ділувіанські команді та комунікаційні центри. Десятки мостів в болотистій місцевості були зруйновані, відрізавши ділувіанським танковим та артилерійским підрозділам шляхи постачання. Донесення про повітряні бої припинилися.

«Всі аеродроми супротивника були визнані небоєздатними, — сказав він. — Штаб повітряних військ Ділувіана перетворився на кратер. Всі активні на даний момент ворожі винищувачі знаходилися в повітрі до початку нашої повітряної компанії, і тепер вони залишилися без палива, боєприпасів та місць для відпочинку пілотів».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 29 травня 2185
Тема: Боротьба за мир

Боротьба за мир — доля одинаків в той час, як повітряна компанія на Таетрасі набирає оберти. NCC News провели опитування: майже 93% опитаних всіх рас заявили, що колоніальна влада має повне право вести війну з сепаратистами, а 54% сказали, що для Туріанської Ієрархії було б логічно використовувати зброю масового враження, попре те, що це порушило б конвенції Цитаделі.

В той самий час туріанське посольство на Цитаделі оточено демонстрантами, які стверджують, що Ієрархія заходить занадто далеко.
«Фактично кожний туріанець — частина армії, такий їхній звичай, — говорить протестуюча від спільноти «Мирний Всесвіт» Сараї Брідей. — Вони не роблять різниці між військовими та цивільними об'єкрами. Школи, лікарні, релегійні приміщення — їх знищення буде в межах правил, от тільки записати подібне на плівку вони не дозволять».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 30 травня 2185
Тема: Полювання за агентами «Цербера»

Полювання за агентами «Цербера» було назване найбільшим сплеском в середовищі журналістики за останні десятиліття. Більш трьохсот земних журналістів, редакторів, техніків та інших робітників засобів масової інформації були звільнені за підозрою в роботі на радикальне про-земну угрупування.

«Викриття того, що один з осередків «Цербера» використовує стенографію, було приголомшуючим, — сказав колишній ведучій новин GBC Кйонг-Сун Пек. — Ми думали, що як вже терористи захочуть надіслати закодоване послання через всю галактику, вони зроблять це за допомогою сигналів військових або трансляції Галактичних Новин, щоб забезпечити високий пріоритет передачі через систему комунікаційних буїв. Але все, що ЗМІ отримали за своє розслідування, — це параноя, і репутація багатьох хороший людей постраждала».

Експерт в області антитероризму Луїс ван Граал погоджується: «"Цербер" добре фінансується. Вони, верогідно, використовують квантову мережу передавачів і зараз регочуть над всіма нами».

Емілі Вонг, яка зуміла не пасти жертвою звільнення 25 людей з «Future Content Corporation», має дещо іншу думку: «Навіть якщо раніше серед співробітників масової інформації не було оперативників «Цербера», то, використовуючи всі ці вакансії, що несподівано виникли зараз, вони, безумовно, зможуть до нас потрапити».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 31 травня 2185
Тема: Літній сезон блокбастерів

Земний літній сезон блокбастерів розпочався, і кількість переглядів просто зашкалює!

Переможцем до вікенду став супергерой "Мілк Шейк", що підживлюється молоком та бореться за здорове харчування — його збори досягли 4.15 мільярдів кредитів.

Чудовий візуальний ряд інтелектуальної картини "Темна Богиня" відхопив 3.87 мільярда, підкоривши всії своїм саспенсом.

На третьому місці — високобюджетний «Азарівуд» – шпигунський байопік-симулстім "Втіль у життя: Історія Лілі Т'Нігус", яка своїм співом, танцями, шпигунством та поцілунками набрала касу в 2.96 мільярдів. Огляди буквально світяться від всіляких похвал, а по всім куткам шушукається про можливу номінацію на Оскар, грунтуючись, мабуть, на невловимому сімулстімовському "факторі ТНПЩВЦОФ", що на екстранет-сленгу означає "Ти не повіриш, що в цьому [цензура] фільмі".

Новини мережі «Цербер»