FANDOM

ME2
CN
Основна стаття: Новини мережі «Цербер»

Новини за червеньРедагувати

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 1 червня 2185
Тема: Валлум

Валлум, столиця планети Таетрас, сьогодні знову піддалася нападу. Чоловік-туріанець на замінованому Аерокарі врізався в кінетичний бар'єр, оточуючий будівлю «Севніс», що служить екстреним штабом уряду. Начинений вибухівкою аерокар вибухнув при зіткненні з бар'єром. Загиблий при вибусі водій був пізнаний як Алсадрус Тертіус, колишній сміттяр, що мав зв'язки з радикальною сепаратистським угрупуванням «Фацінус».

Один з охоронців атакованого будівлі, Тітрінус Макаера, називає себе щасливчиком: «Тертіус, очевидно, не знав про бар'єри. Якби було навпаки, він би націлився на ворота, і тим самим цілком міг убити когось із нас, охоронців, або перехожих».

Військовий міністр Увалум Септімакс не став применшувати значення інциденту: «Ми зіткнулися з певним ворогом, - сказав він, - і не можемо дозволити собі послабити нашу пильність».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 2 червня 2185
Тема: Сепаратистське угруповання

Сепаратистське угруповання «Фацінус» сьогодні опублікувала відео, в якому виступило проти повітряної кампанії колонізаторів, спрямованої на знищення цілей в Ділувіанськіх пустках.

«Боягузи з Ієрархії зрадили туріанській народ, потураючи людям, - це по-перше; по-друге, встановлюючи непосильні податки заради втілення своїх таємних планів щодо ослаблення нашої імперії; і в третіх, піддаючи бомбардуванню своїх власних родичів в ім'я підтримки своїх архаїчних інститутів, - заявив Кіхілікс Танус, номінальний лідер сепаратистів. - Цей їх генерал Партінакс - боягуз і вбивця. Всього цього кровопролиття можна уникнути шляхом простої дуелі між ним і мною, і все одно він продовжує ховатися, прикриваючись своїми новобранцями».

Генерал Партінакс у відповідь лише сказав: «Я не ховаюся».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 3 червня 2185
Тема: Виклик на дуель

Простір Цитаделі було схвильована надійшла нещодавно новиною: генерал Партінакс, що користується великою повагою, прийняв виклик на дуель від лідера сепаратистів Кіхілікса Тануса.

Генерал пережив сім поєдинків, п'ять з яких велися до першої крові, а два - до смерті; успіхи Тануса на цьому терені невідомі.

Переговори ведуться прямо зараз, в той час як підлеглі генерала ретельно розглядають список можливого озброєння. Сам генерал віддає перевагу туріанському мечу, званому "мекста", кажучи, що в сутичці на мечах набагато складніше зшахраювати, аніж в поєдинку з вогнепальною зброєю. Танус, навпаки, воліє стрілецький тип дуелі, відомий як кімнатна битва з використанням бар'єрів.

Незважаючи на ажіотаж, результат дуелі зможе вплинути на військову стратегію тільки в самій малій мірі. Генерал Партінакс заявив, що повітряна кампанія триватиме під час дуелі: «Тут на кону твоє життя або життя твого ворога, а аж ніяк не весь військовий курс». Можливо, це немилосердно, але генерал сказав, що тільки за такої умови Ієрархія дозволила йому ризикувати своїм життям.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 4 червня 2185
Тема: Бомбардування міських центрів Ділувіанськіх пусток

До нас продовжують надходити повідомлення про те, що бріючі польоти і бомбардування міських центрів Ділувіанськіх пусток тривають, однак всі погляди прикуті до генерала Партінакса.

Переговори закінчилися прийняттям кімнатної битви з використанням бар'єрів як форми врегулювання конфлікту між генералом і Кіхіліксом Танусом. Вона повинна відбутися в найближчі два дні. У дуелі подібного типу супротивники, озброєні пістолетами, запускаються в кімнату з непрозорою висувною стіною, що розділяє їх. Коли стіну прибирають, починається дуель. Представники обох сторін будуть спостерігати за перебігом бою, який буде записаний на камери. Згідно туріанському звичаю, ці записи не будуть доступні для публічного розповсюдження.

Тепер підлеглим генерала необхідно знайти нейтральну зону, яка не зможе стати місцем розташування засідки на жодну із сторін - в цьому конфлікті взаємна довіра суперникам дається дуже непросто.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 5 червня 2185
Тема: Атака на місто Іратіана

Через атаки на місто Іратіана планети Таетрас новини про втрати серед цивільного населення зараз надходять дуже часто. Прискорювачі маси вже знищили безліч житлових блоків, лікарень, залізничних станцій і магазинів. Кожен постріл забрав життя десятків і навіть сотень городян. Командування колоніалістів, як і раніше непохитно.

«Військові споруди на континенті Елур були побудовані в щільно заселених центрах, які було просто захищати під час громадянської війни, що сталася кілька десятиліть тому, - пояснив міністр війни Септімакс. - Саме тому бомбардування призводять до таких численних втрат. Можу дати пораду жителям Пусток: вирушайте в бомбосховища, які розташовані якомога далі від військових об'єктів».

Реакція генерала Партінакса була більш прямолінійною: «У нас є прислів'я, яке, сподіваюся, буде переведено коректно, - сказав він. - Такої речі, як цивільний туріанець, не існує».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 6 червня 2185
Тема: Дуель сторіччя відкладена

"Дуель сторіччя" була сьогодні відкладена, оскільки високопоставлені представники «Фацінуса» відмовилися пройти за силами колонізаторів до обраного місця проведення поєдинку, запідозривши пастку.

«Там не було ані журналістів, ані свідків, а над головою проносилися літаки, - сказав один з сепаратистів Янус Пагасі. - Поблизу стояли ворожі танки і броньовані підрозділу; очевидно, що вони хотіли схопити нас».

Генерал Партінакс, зі свого боку, на своїй щоденній прес-конференції заявив: «Не в наших інтересах зустрічати ворога непідготовленими. Тим не менш, ми визнаємо брак довіри між нами, так що ми повинні гарантувати, що з делегацією «Фацінуса» не трапиться ніякої прикрої випадковості. Представники ЗМІ були присутні сьогодні в призначеному місці; завтра вони будуть більш помітні для очей, і ми, нарешті, покінчимо з цим».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 7 червня 2185
Тема: Дуель сторіччя

Дуель між генералом Партінаксом і главою угрупування «Фацінус» Кіхіліксом Танусом закінчена.

Після того, як колоніалісти підібрали сепаратистів і відвезли їх до місця зустрічі, яке залишилося невідомим, суперники витратили деякий час, перевіряючи свою зброю, після чого увійшли в кімнату з бар'єром.

Запис, знятий з шести різних кутів високотехнологічними камерами з функцією захоплення зображення, чітко показує, що ніхто з дуелянтів не використав кінетичні щити. Танус вистрілив раніше приблизно на одну п'яту секунди, але промахнувся. Постріл генерала був точний і збив Тануса з ніг. Закріплюючи успіх, Партінакс стріляв до тих пір, поки зброя не перегрілися. До того часу Танус вже був мертвий.

Як повідомляється, найближчих соратників і охоронців Тануса довелося втихомирити і затримати після бою, однак при цьому не було пролито жодної краплини крові. Після вимкнення камер сепаратистів та тіло Тануса повернули до місця зустрічі цілими і неушкодженими.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 8 червня 2185
Тема: Дуель сторіччя

Піратську версію відеозапису дуелі генерала Партінакса і Кіхілікса Тануса вже подивилися більше 710 мільйонів користувачів екстранету. Уже з'явилися численні пародії, найпопулярніша з яких покладена на пісню Леді Світ "My B * tch Now".

На сьогоднішній прес-конференції Партінакс відмовився відповідати на питання, що стосуються дуелі з почуття поваги до загиблого суперника і тільки зазначив, що засмучений, але не здивований тим, що смерть Тануса транслюють по всій галактиці.

Незважаючи на туріанське табу, що забороняє показувати смерть під час військових дій, схоже, їм дуже подобається дивитися на це приховано: за кількістю завантажених копій запису дуелі туріанський простір поступається тільки простору землян.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 9 червня 2185
Тема: Дуель сторіччя

Сепаратисти Таетраса опублікували відео, яке вони називають "реальним записом" дуелі генерала Партінакса і Кіхілікса Тануса. У цьому відео перша куля Кіхілікса нібито потрапляє в кінетичний бар'єр, навколишній Партінакса, що є жорстоким порушенням умов поєдинку.

Колоніалісти зреагували оперативно, вказавши на свідоцтва фальсифікації запису, а також виклавши відео з виразним зображенням діри в стіні, що залишилася від пострілу Тануса, який не влучив у ціль.

Ми запитали в генерала про його реакцію на це, і ось що він відповів: «Те, що вони включили пропаганду в список своїх засобів ведення війни, було передбачувано. Можу сказати, що бути в центрі цієї пропаганди не дуже приємно, але за даних обставин все могло б бути набагато гірше».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 10 червня 2185
Тема: Наземна кампанія в Ділувіанських пустках

Після декількох днів безперервних бомбардувань наземна кампанія в Ділувіанськіх пустках на Таетрасі, нарешті, почалася.

Через болотисту місцевость колоніальні сили змушені цілком покладатися на БМП моделі "Джіріс" - судно на повітряній подушці, здатне з легкістю переміщатися по трясовині. На даний момент жорстокий бій протікає на берегах річки Талае, де сепаратисти, сховавшись в підліску, ведуть обстріл бронебійними ракетами як по наземним силам противника, так і повітряній підтримці, яка прагне змусити їх покинути укриття.

Раніше група біотиків спробувала втримати позицію, але вони були швидко знищені бойовими машинами, які зашли з флангу та обстріляли область протипіхотними снарядами.

На питання, чи очікується, що наземна кампанія пройде з меншими втратами серед цивільних, ніж повітряні маневри, генерал Партінакс відповів просто: «Ні».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 11 червня 2185
Тема: Різка критика

Колоніальні війська сьогодні піддалися різкій критиці за те, що вони дозволили померти журналісту, який перебував під їхньою опікою.

Землянин Грант Кейес, що працював на "Future Content Corporation", був затриманий солдатами Ієрархії за зйомку жертв бойових дій в місті Іратіана. Командер Лахірі Діанікс, керуючий руйнівником, на якому містився Кейес, пояснив, що вони були не готові до арешту людини: "У нас не було абсолютно ніякої їжі з лівоамінокіслотами, - стверджує він. - Він відмовлявся навіть від води і помер від зневоднення".

Втім окремі частини цієї історії викликають настирливі запитання: смерть від зневоднення наступила б не раніше, ніж через тиждень, і будь-який лікар, який спостерігав за станом журналіста, міг би вводити йому внутрішньовенно соляний розчин без остраху отруїти ув'язненого.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 12 червня 2185
Тема: Наземна кампанія на Таетрасі

Наземна кампанія на Таетрасі продовжує розвиватися з жахаючою своєю жорстокістю швидкістю - обидві сторони намагаються перетягнути на себе ковдру стратегічної переваги.

Для ділувіанцев це полягає в їх відремонтованих позиціях - укріплених бліндажах розміром 2,5 м, які розташовуються за межами міських зон. Броньовані загони колоніалістів уникають цих вогневих точок, з легкістю пробираючись по болотах і відрізаючи лінії поставок ділувіанців в надії заморити їх голодом.

Бойові машини колоніалістів моделі "Джіріс" мають вирішальну перевагу в дальнобійності на відкритих просторах - їх снаряди здатні вразити ціль на відстані 20 км перш, ніж противник хоча б встигне помітити їх. Знаючи це, сепаратисти зайняли позиції в джунглях і на міських вулицях, використовуючи особливості місцевості, щоб заманити ворога до себе. Як сказав один з сепаратистських танкових командирів, "для них це буде непросто. Ми не на Гарвузі".

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 13 червня 2185
Тема: Питання щодо смерті журналіста-людини

Цим вечором смерть журналіста Гранта Кейеса викликала ще більше питань. Туріанські колоніальні війська на Таетрасі зараз заявляють, що Кейес був під їхньою опікою 8 днів, протягом яких він невпинно відмовлявся від води. Продюсер Кейеса з FCC спростував цю заяву, вказавши, що виходив на зв'язок з журналістом всього 4 дні тому.

Фотограф Кейеса, Літа Марагос, також зникла; Аерокар репортерів був знайдений покинутим на іратіанской вулиці з ушкодженнями на даху і боках, що вказують, що машину могли силою змусити сісти.

Командер Лахірі Діанікс пообіцяв провести повне розслідування, заявивши: "Дії моїх підлеглих - це моя відповідальність. Якщо до ув'язненому застосовувалося насильство, ми це з'ясуємо".

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 14 червня 2185
Тема: Оточення міста Спаедар

Колоніальні війська на Таетрасі оточили місто Спаедар, де зустріли сильний опір з боку броньованих і артилерійських підрозділів. Боротьба ведеться за спаедарскій космопорт - сутичка досить швидко отримала назву "морська битва" через суворі погодні умови (за час бою на місто випало більше 25 см опадів), під час бою була сильна злива.

Тіснота спаедарськіх вулиць звела нанівець багато з технологічних переваг колоніалістів. Танки, дрони та інші бойові апарати ганяються один за одним по затоплених вулицях, а наводчики вогню, що засіли в будівлях, викликають ракетні удари по підкріпленням колоніалістів.

У відповідь колоніальні кораблі, що стоять в деякому віддаленні від берега, за допомогою крилатих ракет пригнічують артилерію сепаратистів та заглушають всі радіопередачі противника в місті.

Очікується, що битва буде продовжуватися і вночі, так як колоніальні війська явно намірилися взяти перевагу у свої руки.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 15 червня 2185
Тема: Наземна війна на Таетрасі вступила в нову фазу

Сьогодні війна на Таетрасі вступила в нову фазу.

Військова служба - це туріанський показник громадянства, тому наступаючі сили очікують опору від більшості туріанців. Середньостатистична туріанськая сім'я тримає в будинку невеликий арсенал військового зразка, а на бойових навчаннях цивільних вчать, як створювати саморобні запалювальні гранати, які можуть засліпити датчики танка або змусити екіпаж покинути його.

Трохи раніше генерал Партінакс розкрив колоніальну стратегію з придушення громадянського опору: спершу в містах будуть встановлені так звані "безпечні табори" - традиційна туріанська тактика, здатна надихнути тих, хто вагається здаватися; потім загарбники оглянуть будинок за будинком і пристрелять практично кожного, хто залишився там в якості бійця.

«Такі наші умови, заявив Партінакс на прес-конференції. - Ми не станемо коливатися».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 16 червня 2185
Тема: Війна на Таетрасі

Після кількох днів запеклих битв колоніальні війська захопили місто Спаедар.

Цивільні, що здалися, біжать в безпечні місця - житлові центри, побудовані для подібних випадків. Надійшли гуманітарна допомога, антибіотики, їжа, а також медичний персонал.

У той же самий час на вулицях міста не вщухають постріли. Снайпери намагалися зупинити заплановану зачистку будинків, вироблену хастатімами - солдатами, чиє найменування можна приблизно перекласти як "загони катів".

Війська зберігають мовчання про кількість жертв, а підпільні екстранет сайти говорять про те, що від 1000 до 3000 бійців були вбиті сьогодні в одному лише Спаедарі. Навіть ті, хто співчуває "Фацінусу", важко назвати опір успішним, але в той же час вони стверджують, що колоніальні війська теж зазнали втрат, що склали від 200 до 500 солдатів.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 17 червня 2185
Тема: Смерть журналіста Гранта Кейеса

Командер Лахірі Діанікс сьогодні скликав прес-конференцію для обговорення обставин смерті на Таетрасі журналіста з Землі Гранта Кейеса.

На ній він повідав, що чотири солдати з десятого підрозділи механізованої піхоти змусили аерокар журналістів сісти, після чого допитали Кейеса і спробували заарештувати його. Зав'язалася бійка, протягом якої туріанці своїми кігтями роздерли сонну артерію фотографа Літи Марагос, намагаючись затримати і її. Після цього Кейес спробував чинити опір, і йому прострелили ногу.

Обидві людини, зрештою, були поміщені під варту, де спершу Марагос, а потім і Кейес померли. У туріанців не було ані потрібних припасів, ані людської крові або гідного кровозамінника, і вони не змогли здійснити переливання.

Коли пролунало питання про те, чи будуть висунуті звинувачення проти патруля, Діанікс відповів: «Турианці не люди - ми не любимо довгих судових тяжб. Дана справа буде розглянута в найближчі терміни».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 18 червня 2185
Тема: Нові обставини смерті журналіста Гранта Кейеса

Нові обставини в справі про загибель журналіста Гранта Кейеса продемонстрували відмінності між туріанською та людською культурами.

Сержант Санус Іхерас — командуючий офіцер тієї четвірки, що зупинила аерокар журналістів, і начебто відповідально за їхню смерть — скоїв самогубство. Цим ранком його знайшли з пробитою кулею головою; вважається, що постріл він вчинив самостійно. Подібні самогубства є поширеним в туріанській культурі актом: їх здійснюють в спокутування значних проступків, що позбавити від ганьби родину та загін. Частіше за все такі дію призводять до завершення юридичних розглядів або розслідувань, що проводилися щодо загиблого та його дій.

На питання, чи призведе це до закриття справи, вдова Кейеса Лара відповіла: «Звичайно ж, ні. Я ніколи не хотіла, що ще комусь через це було заподіяно шкоди. Це ж безглуздо».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 19 червня 2185
Тема: Хвиля отруєнь на Таетрасі

Хвиля отруєнь на Таетрасі піднімає питання, яке варто задати окупаційним військам: а чи так вже безпечні для громадян так звані "безпечні табори"? Приховані камери, встановлені на Дедарісському стадіоні, який служить притулком для жертв війни, показують високу напруженість серед цивільних, яка виливається в крадіжки, вживання наркотиків та зґвалтування.

Полковник Партейніс, старший офіцер табору, всерйоз сприйняв питання ЗМІ: «Ми вважаємо, що інцидент з отруєнням був насправді відчайдушною спробою помститися. Ми захопили нове джерело їжі — бойню лоуз [домашній птах] — про всяк випадок. Що до індивідуальних злочинів, то ми тут не заради того, щоб проводити виховні роботи. Ми забезпечуємо зону, яка безпечніше за театр бойових дій, і тільки».

Один з цивільних, який попросив не називати його ім'я, розповів, що від воліє жити тут.

«Тутешній суп, звичайно, жахливий, та й мало його дають, але в мене стільки всіляких проблем зі здоров'ям... Я б і години ззовні не протримався. Це не робить з мене зрадника».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 20 червня 2185
Тема: Прес-конференція з генералом Партінаксом на Таетрасі

Сьогодні на Таетрасі генерал Пртінакс на нетривалий час перервав свою чергову прес-конференцію, щоб розвіяти "нерозуміння", як це називають колоніалісти, ролі Ієрархії на планеті.

«Ходять вперті чутки, що ми націоналізуємо підприємства загиблих, щоб відшкодувати витрати на війну, - заявив він. - Це в корені невірно. Все, що нам потрубно — це щоб населення зібралося в безпечних таборах, перечекало там війну, займалося своїми звичайними справами та сплачувало податки. Вмирають лише ті, хто надає нам збройного опору».

На питання, чи знав він про поклади іридію, які мають Ділувіанські пустки, він відповів: «У всіх колоніях є природні ресурси, проте економіка — це лише один з елементів війни, а не її першочергова причина. Ми тут тому, що на нас скоїли напад. Крапка».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 21 червня 2185
Тема: Кінопрокат

Кількість зібраних коштів з прокату фільмів на цьому тижні впала на 17% в порівнянні з тим же періодом минулого року — інсайдери індустрії звинувачують в цьому освітлення війни на Таетрасі, яке постійно переманює увагу глядача.

Незважаючи на це бойовик, заснований на грецькій міфології, "Діомедес" зібрав 1,52 мільярда кредитів, не надто відстаючи від свого попереднього результату у 1,62 мільярда.

"Клич мене Саллі" відкрилася з сумою в 1,33 мільярда, довівши, що нанесення на СПЕКТРа-азарі під прикриттям людського макіюжу — це все ще непоганий заділ для комедії з перевтіленням.

Історична драма "Фаріксен" на третьому місці з 928 мільйонами, що є розумним прибутком для малобюджетного фільму.

Піднявшись з самісінького дна чартів артхаусний зубодробильний фільм "Родін проти Метаґодзілли" зібрав в прокаті 751 мільйон.

"Мілк Шейк" та "Втіль у життя" стійко тримаються в чартах вже четвертий тиждень з 748 и 655 мільйонами кредитів відповідно. Мабудь, це гідно поваги.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 22 червня 2185
Тема: Новини з Таетраса

В сьогоднішньому випуску: чи дійсна стратегія колоніалістів на Таетрасі? Вбивства цивільних в Земних війнах зазвичай лише підстьобували народний опір, але в цих війнах рідко простежувався такий яскравий контраст між захопленням полонених та смертю.

«Даний подвійний підхід необхідий, - каже підполковник Саторім з третього піхотного взвода. - Не влаштуй ми таборів, ніхто б ніколи не здався. А без загонів хастатімов ми б застрягли тут на кілька років, постійно ловлячи при цьому ворожі кулі».

Деякі громадяни, що здалися, навіть стали співпрацювати зі своїми загарбниками.

«Наші найбільш цінні розвіддані надходять від співчуваючих нашій справі, - заявив Саторім. - Після Валлумського вибуху вони зрозуміли, що потрібно сепаратистам, і сприйняли це з огибдою. Вони воліють, аби їх вважали патріотами».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 23 червня 2185
Тема: Майстерня надсвітлових плоттерів на Таетрасі

Знахідка на Таетрасі нагадала колоніалістам про наслідки невдачі. Солдати захопили дім в ділувіанському місті Мадра; обшукуючи майстерню, вони знайшли два саморобні надсвітлові плоттери на підний стадії спорядження.

Майстерня належила Улріксену Раідусу, якого підозрюють в підтримці "Фацінуса". Змальований як "володар деяких астрофізичних навичок", Равідус, на думку влади, міг приховувати Вамайра Скварона, пілота, який незаконно запустив судно, яке розвинуло величезну швидкість і спричинило Валлумський вибух.

Інші знайдені в помешканні Равідуса докази вказують на те, що "Фацінус" намагався використатаи корабель в якості зброї для знищення військових цілей на ранній стадії вторгнення в Пустки, але корабель було збито колоніалістами, коли ті почали встановлювати повітряну та космічну перевагу.

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 24 червня 2185
Тема: "Унсунг Холдингз" завершує купівлю "Сонакс Індастріз"

Компанія "Унсунг Холдингз" (CSE:UMH) сьогодні оголосила про купівлю контрольного пакету акцій "Сонакс Індастріз" заради подальшого злиття на взаємовигідних умовах. "Унсунг" переведе на рахунки "Сонакс" приблизно 119 мільярдів кредитів для погашення боргів останньої, а токож забезпечить купленій компанії гідне фінансування та зобовязується робити це і надалі. Це повинно значно збільшими на бірах ціну акцій "Сонакс", які втратили минулі позиції після відчутних помилок, припущених у війні на Гарвузі.

На питання, як вплине нове керівництво на розвиток конфлікту на цій планеті, генеральний директор Ізеул Рі відповів: «Ми обговорили дане питання з адміралом Спейт і побачили в Гаврузі величезний потенціал. Інфраструктура окупованих територій знаходиться в неушкодженому стані і вже почала приносити прибутки. Вірним рішення буде не відступати, а кинути всі сили на встановлення постійного мирної зони на планеті».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 25 червня 2185
Тема: Прем'єра фільму "Некійський прохід"

Сьогоднішня ніч в Нью-Йорку видалася вкрай зірковою: в "Ройал СімулСінема 189", що в Іст Вілледж, відбулася прим'єра довгоочікуваного космічного епіка "Некійський прохід".

"Light & Shadow Pictures" не пожаліли грошей: наряди від кутюр прикрашали всіх, хто пройшовся по червоній доріжці, а один з декоративних мостів, що складається з углеродистих нанотрубок, розташувався над страхітливою ямою з голографічними привидами.

Вечір буквально іскрився від великої кількості іменитих гостей, починаючи від Ейс Скідмур і закінчуючи Симоном Ельдфелем. Навіть Ліза Форд заглянула на вогник: у виборчому окрузі Спікера розташувалися 11 студій звукозапису, задіяних при створенні фільму.

Виконавиця головної ролі актриса Кейт Фьорст прийшла на вечір в супроводі своєї супутниці життя Еліни Ренезії; улюбленець блискавок та провідний актор картини Натан Голд зміг бути присутнім лише у вигляді голограми — він знаходиться на Тесії, на синхронній прем'єрі в місті Узару.

Режисер Морган Бірестер сказав: «Ми схвильовані та виснажені. Сім викликав жваве обговорення в піратському співтоваристві, і я щасливий бути тут і передати естафетну паличку перегляду від них еліті. Попереду в нас 4 години перегляду, після якого ми, нарешті, дізнаємося, чи варто мені відтяти собі руки або ж ні».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 26 червня 2185
Тема: Ескадрони смерті

Туріанські солдати хастатім, які займається пригнічення громадянського опору на Таетрасі, завзято спростовують думку про те, що вони виконують функцію ескадронів смерті.

«Наша мета — супроводжувати населення в безпечні табори, - наполягає сержант, який попросив не називати його імені. - Це не ми вирішили розпочати бійку, а вони».

Для полегшення даної задачі членів хастатім навчають іноземним мовам до розмовного рівня, а також натасують в польовій медицині, щоб допомогти пересуватися тим, хто сам цього робити не в змозі. Але ці солдати також згодні визнати, що у навколишніх склався доволі негативний образ їхнього підрозділа.

«Похоронні загони виглядають вкрай страхітливо, та і запах крематорію відчувається постійно, - сказав капрал, який також волів залишитися невідомим. - Але це лише один бік питання. Цих людей попередили. Будь-хто, хто залишися — або стрілець, або мородер».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 27 червня 2185
Тема: Атака на табір

Атака на один з безпечних таборі Таетраса, на подив багатьох людських спостерігачв, стала причиною посилення співчуття до колоніальних сил, що вторглися на планету. Четверо озброєних туріанців, що були переодягнені в колоніальну уніформу і, вірогідно, належали до сепаратистів, спробували прослизнути в житлову зону, проте їх ідентифікаційні картки дали збій. Після цього почалася перестрілка, в якій загинуло 8 і було поранено 11 бійців.

«Подібні інциденти — не новина для туріанської історії, - пояснив генерал Партінакс на своїй щоденній прес-конференції. - Їхньою ціллю було влаштувати різанину всередині безпечного табору, після чого виставити це як військовий злочин. Вони хочуть, щоб табори перестали вважатися безпечними, і тим самим принизити нас. Але симпатії суспільства часто йдуть в іншому напрямку, особливо коли правда випливає на поверхню. Табори — це обителі милосердя, і громадськість гостро реагує на будь-яку спробу підірвати цю традицію».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 28 червня 2185
Тема: Мітинги проти продовження війни

Сьогодні по Таетрасу прокотилася хвиля мітингів, спрямована проти продовження війни. Безпечні табори стали сценами для багатьох із цих акцій: їх мешканці закликали бійців громадянського опору здатися.

«Ці солдати не просто безликі снайпери, - сказав Техеріс Гаудіум, організатор мітинга в Спаедарі. - Вони наші чоловіки, брати, жінки та матері. Ми виступаємо сьогодні, щоб показати, що якщо хтось хоче відокремитися від Ієрархії, то він відокремиться також від усіх нас».

Організатор Ханае Дафнон висловився більш прямо: «Через опір загинула безліч людей. Чим швидше вони капітулюють, тим швидше ми всі повернемося в свої домівки».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 29 червня 2185
Тема: Рішення про продовження війни на Таетрасі

Сьогоднішні вечір ознаменувався жаркою суперечкою стосовно рішення про продовження війни на Таетрасі.

Аналітичні данч одного журналіста з компанії "Second Star Broadcasting" показують, що колоніальні війська захопили в полон або знищили 21-го з 24-х основних лідерів "Фацінуса". Кількість втрат складає 15-18 тисяч бійців в уніформі та 45-80 тисяч цивільних заколотників. Жертви з боку тих, хто не вважається громадянами (діти, розумово відсталі та нездатні до служби туріанці), складає 7-8 тисяч. Хоча ці цифри є підтвердження значного прогресу у війні, генерал Партінакс доволі швидко заявив, що основні бойові операції ще не завершені.

«За нашими оцінками, 60-70% населення обрали безпечні табори, - повідомив він. - Це значна кількість, проте існує невідомий фактор кількості повстанців з боку цивільних, які продовжують опір. Відповідальнціть за продовження цієї війни лежить лише на них».

Цербер лого
Відправник: Цербер
Дата: 30 червня 2185
Тема: Атака ділувіанських сепаратистів

Сьогодні ділувіанські сепаратисти на Таетрасі атакували завод по знищенню озброєння, спрямувавши заміновану вантажівку в ворота сталеливарного цеху, де зберігалася захоплена зброя.

Загони громадського ополчення увірвалися в будівлю і спробували викрасти запас невеликих видів зброї та ракетниць, але зустріли лютий супротив з боку взводу піхоти, розміщеного на підприємстві. Після півгодинного протистояння сепаратисти були змушені відступити в місто, покинувши загиблих та поранених товаришів.

Преса яскраво освітила цю перемогу окупаційних сил, які за час конфлікта конфіскували у громадян та армійських загонів більше 140.000 одиниць озброєння.

Новини мережі «Цербер»