FANDOM

ME Восхождение Логотип
ME Возмездие Логотип
ME Обман Логотип

Нік Донахью - хлопець-біотик, учень Гріссомської Академії, учасник проекту "Сходження".

Mass Effect: Сходження Редагувати

У 2183 Ніку дванадцять років, і він найнижчий серед однолітків. Крім цього, є в ньому ще щось, найтонша аура зверхності і безсердечності - це робить його більшою мірою хуліганом, ніж жертвою. Хендел Мітра не скупився на дисциплінарні покарання на кшталт домашнього арешту та заборони гратися по мережі. Все через те, що Нік мав чималі біотичні здібності (які до того ж розкрилися раніше ніж у інших учнів) і хлопчик полюбляв хизуватися їми, іноді навіть використовуючи проти товаришів. Ні до яких серйозних травм це призводило, проте Хендел боявся, що якщо нічого не вдіяти, згодом характер приведе Ніка до біди.

Як і інші учні проекту, він користується новітніми біо-підсилювачем, що носять спільну назву L4.

Нік уклав парі з Сешоном, що налякавши Джилліан, вона упустить свій піднос. Йому це не вдалося, і він програв шоколадне тістечко. Не бажаючи відступати, хлопчик погоджується заговорити з живачкою. У ході розмови він жартує над дівчинкою і навмисно розливає її молоко. Джилліан сіє хаос в їдальні своїми здібностями, а Ніка відкидає на двадцять футів у стіл. Він переносить струс мозку та забій хребта.

Mass Effect: Відплата Редагувати

У 2186 Ніку виповнюється п'ятнадцять, але через невисокий зріст і щуплу статуру він виглядає років на два молодшим. Довге чорне волосся і кучерявий чубчик не сильно пом'якшують це враження. В дійсності для своїх років він дуже розвинений. Якщо хтось із студентів і здатний брехати, віддано дивлячись прямо в очі і ні в чому не зізнаючись, так це Нік. Перші два роки вся Академія чимало натерпілася від нестерпного дитини. В біотиці він помітно випереджав однокласників, але при цьому був занадто зарозумілий і егоїстичний, здатним навіть знущатися над слабкими. Однак за останній рік багато змінилося. З важкого підлітка він перетворився на зразкового учня, кращий приклад того, до чого прагнув біотичний проект «Сходження». Подорослішавши, хуліган і задирака перетворився на захисника слабких. Відлюдний і егоїстичний спочатку, він став чуйним і товариським. Тепер він часто і з власної ініціативи допомагає іншим студентам Академії - навіть тим, хто не бере участі в проекті. Тестування показали, що при наполегливій роботі можливо підняти верхню межу біотичних можливостей. Таким чином, згодом Нік міг претендувати на VIII ранг. Після видалення Джилліан Грейсон з проекту, хлопчик став найбільш талановитим біотиком в Академії Гриссома.

Коли модифікований технологією Женців Пол Грейсон нападає на Академію всіх дітей збирають разом під охорону капітана Хіменес. Вважаючи, що він зможе впоратися з "викрадачами", які буцімто напали на станцію, Нік тікає з кімнати за допомогою свого друга Яндо. Шукаючи Калі Сандерс, в яку він був закоханий, молодий біотик натикається на Кай Ленга, і той вирішує хитрістю використати хлопчика в своїх цілях. За наказом оперативника "Цербера", Нік атакує Грейсона, але, в останню мить послабляє атаку, побачивши поруч з чоловіком Калі. Пол користується цим і стріляє в хлопчика, але Калі стрибає на свого давнього друга і куля влучає біотику в живіт. Девіду Андерсону і Калі вдається врятувати його життя.

Через ревнощі Нік не надто приязний до Андерсона, коли той приходить до нього в лікарню.

Mass Effect: Обман Редагувати

Ти негідник! Ти мерзенний виродок! Спочатку ти вбиваєш Марісові, а потім кажеш, що це моя вина. Прощай, Мітра. Будеш читати свої настанови в пеклі.

Нік відправляється на Цитадель разом з Девідом Андерсоном і Калі Сандерс, щоб дати свідчення Раді з приводу Пола Грейсона та загрози з боку Женців. У той час, поки Девід і Калі виступають, Нік тікає з башти, щоб приєднатися до організації біотиков "Підпілля біотиків", яка проголошує своєю ціллю - об'єдання біотиків всіх рас та усунення Ради Цитаделі від влади. Разом з новими соратниками Нік вирушає на Омегу, де допомагає організації пограбувати банк Т'Лоак. На Омезі Нік зустрічає Марісові Мендес і закохується в неї, їхні почуття були взаємні, і вони збиралися одружитися. Поки Джилліан і Мітра Зон йшли на зустріч з Привидом, на базу "біотичних підпілля" нападають найманці Арії, У надії врятувати Джилліан, в атаці бере участь Хендел Мітра, під час атаки Хендел вбиває Марісові, який впав у лють Нік вбиває Хендель. Тан Іммо вбиває Ніка, коли той розмовляв з Калі Сандерс.

Цікаві факти Редагувати

  • Подібно Джилліан Грейсон, у книзі "Обман" Ніку вісімнадцять років, незважаючи на те, що дії відбуваються всього лише через кілька місяців після подій "Mass Effect: Відплата", де йому п'ятнадцять.
Персонажі з книг Mass Effect