FANDOM

ME2

Доктор Окір(також відомий якВождь Окір)-єдиний відомий вчений кроганской раси.

Біографія Редагувати

Окір є войовничим радикалом, який був так безжалісний і фанатичний, що навіть його власний народ відвернувся від нього. Він розділяє вкрай соціальну віру дарвіністів: нібито вплив генофага виявилося для кроганов чимось на зразок природного відбору, а не зменшенням популяції, де генофаг завдав свій найбільший збиток. З моменту народження дитини, навіть слабкого, про нього піклуються, готують до дорослого життя і потім дають можливість розмножуватися. Окір само, як і древні філософи кроганов, вважає, що тільки найсильніші мають право на виживання і розмноження. Згідно його думку, виживання слабких та інтеграції їх в генофонд кроганов є доказ того, що крогани слабшають з кожним поколінням і стають лише тінню тих, хто воював за часів Повстання. Вважаючи, що якщо в армії, навіть обмеженою і не здатної розмножуватися є хоча б один з кроганов, рівний за силою, майстерності і розуму древнім, цього буде достатньо, щоб поставити Галактику на коліна. З цією метою він експериментував з генетикою кроганов і продавав велика кількість представників свого роду Колекціонерам за їх технології, тим самим заробивши собі мерзенну репутацію серед своїх, і це змусило його піти з Тучанкі.

Коли командор Шепард говорить з Окіром, вождь пояснює своє прагнення вилікувати генофаг, який винищує його расу, а також говорить і про удосконалення свого виду. Він працював разом з командиром "Синіх Світив" по імені Джедора, щоб вивести нову породу кроганов-берсеркера, завдяки технології, що надається Колекціонерами. Джедора ж бажає змішану армію, підрозділ, що складається з клонованих кроганов, підвладних їй, і фахівців найманців провідних кроганов-штурмовиків. Але Окір був більше стурбований своїм експериментом по створенню ідеального крогана і вводив в оману Джедору на рахунок ресурсів. Хоча його творіння були "помилковими", вони були саме тим, що Джедора і просила-армія воїнів кроганов. Джедора і найманці "Синіх Світив" скаржилися, що крогани-Берсеркбули неконтрольованими, але Окір міг бачити проблему тільки в тому, що у неї не було можливої ​​армії. Виявивши справжню мету Окіра, Джедора спробувала знищити лабораторію і вбити його.

Mass Effect 2 Редагувати

Коли капітан Шепард прибув(а) на Корлус, щоб завербувати Окіра для боротьби з Колекціонерами, кроган був знайдений, випусковим своїх Берсерк проти сил Джедори, як засіб, щоб надати вождю більше часу для завершення створення "ідеального"крогана. Бачачи битву за захист лабораторії Окіра від Синіх Світив, Джедора випускає токсичний газ через отвори в лабораторії на Шепарда і Окіра, в надії вбити обох. Окір відмовляється залишити своє створення і залишається в лабораторії, Шепард готується захищати лабораторію. Після того, як Шепард вбив(а) Джедору, гази вбили Окіра, але він задихаючись залишив повідомлення, щоб повідомити Шепард/у прийняти його супер-солдата в свою команду (пізніше його зватимуть Ґрюнт), щоб перемогти Колекціонерів.

Окір є рідкісним прикладом кроганов, які спираються на науку і техніку, і як правило не пов'язані з його виглядом, з основною метою породити досконалого кроган воїна. Він нещадний у своїх спробах створити ідеального кроган, він готовий принести в жертву тисячі кроганов або просто використовувати їх як гарматне м'ясо проти своїх ворогів. Він також почав торгувати з Колекціонерами для надання допомоги у створенні Ґрюнта, даючи створенню розмиті спогади про базу Колекціонерів. Тому що знання Окіра про колекціонерів були б втрачені з його смертю, хоча він і клявся у своєму передсмертному заяву, що якби він знав, чому Збирачі викрадають людей, він би сказав Шепард.

Цікаві фактиРедагувати

  • Спочатку Окір повинен був стати напарником. Його здібності були ідентичні Грюнту.

ГалереяРедагувати

Персонажі Mass Effect 2