FANDOM

ME3
ME3 MP
ME3 PRC GOBIG
ПП Колекціонерів
ПК Збирачів
Тип  Пістолет-кулемет
Виробник  Збирачі
Тип ведення вогню  Автоматичний
Отримати  DLC "Відплата"
Вага 
 
Місткість 
 
Скорострільність 
 
Шкода 
 Невідомо
Влучність 
 
Боєприпаси
Обойма Резерв
30

ПК Збирачів - пістолет-кулемет з гри Mass Effect 3.

Опис Редагувати

Це компактна зброя складається з механічних і органічних частин. У чомусь воно є більш просунутою, ніж штурмові гвинтівки Збирачів. Цей пістолет-кулемет охолоджується автоматично і не витрачає термозаряди, а коли його використовує Збирач, зброя прямо підключається до його нервової мережі через шкіру зап'ястя. Боєприпаси для цієї зброї ефективні проти броні, а слабка віддача робить його ідеальним для ведення безперервного переважаючого вогню.

Отримання Редагувати

  • Одиночна гра: Недоступно.
  • Колективна гра: Зброя входить до складу DLC гри Mass Effect 3 DLC "Відплата". Даний пістолет-кулемет відноситься до дуже рідкісних предметім і його можна отримати, купуючи в магазині "Набір Спектра" або "Елітний набір Спектра".

Сумісні модифікації Редагувати

ME3 SMG Ultralight Materials ME3 Upgrade Assault Rifle Magazine Upgrade ME3 SMG High Caliber Barrel

ME3 SMG Scope Upgrade ME3 Power Boost SMG ME3 Upgrade Assault Rifle Stability Damper ME3 SMG High-Velocity Barrel

Нотатки гравців Редагувати

  • Ідеальний ПК для Паладіна N7, оскільки завдяки його навичкам і цьому ПК, можна легко розправлятися з натовпами ворогів. Наприклад: спочатку поглинаємо його щити і добиваємо з цього ПК. Або підпалюємо броню + бронебійність ПК доб'є його. До всього іншого, нескінченний боєзапас робить цю зброю незамінною в затяжних перестрілках. Регенерація патронів становить 33% в секунду. При неповному спустошенні боєзапасу регенерація - 0 секунд.
  • Рандомних 10-11 пострілів споживають два патрони.
  • Ідеальний для біотиків, особливо для Збирача з його бонусом до втрат зброєю Збирачів.
  • Завдає на 50% більше шкоди по броні.
  • На даній зброї не працює радіатор.
  • Малий запас обойми і швидкий перегрів при затяжній стрільбі (виправляється установкою збільшеного магазину), висока точність і скорострільність.
Зброя з гри Mass Effect 3