FANDOM

ME Основание Логотип

Пеннілофер (англ. Pennyloafer) - солдат Альянсу Систем, член загону "Пси", 212-го відділення, яке базувалося на планеті Іден Прайм.

Mass Effect: ПідставаРедагувати

За два дні до нападу, Пенні сиділа з іншими товаришами по службі в барі. У цей час за барною стійкою сержант Донкі фліртував з Ешлі Вільямс. Коли ж Розпутін порадив сержанту не гаяти час, Бейтс пожартував, що у Донкі більше шансів спокусити Пенні, а не Ешлі, ба більше - самій Пенні з Вільямс світить більше. Пенні, відкинувшись назад до Ешлі, з ентузіазмом заявляє, що якщо раптом Ешлі зацікавлять дівчата, то вона свого шанса точно не змарнує! Ешлі, сміючись, запевняє, що якщо кому і до снаги змінити її вподобання, то лише такій кралі, як Пенні. Цим дівчата неабияк схвилювали та ошалешили хлопців.

Незабаром Пенні разом із "Псами" відправляють на завдання - захистити науковців, що напередоді розкопали якийсь стародавній Маяк. У місці збору вони повинні були зустріти загін "Браво", але цього не сталося. Через деякий час, біля підніжжя скелі, вони виявили мертвими бійців з цього загону.

"Пси" вирішують відправитися до місця розкопу і потрапляють під шквальний вогонь гетів. Загін розділився і Пенні разом з Донкі, Дженнером та Бейтсом вели відволікаючий вогонь. Це дозволило Ешлі та Розпутіну обійти синтетиків з флангів, та неабияк прорідити їхні лави. Однак ґетів виявилося забагато, і зрештою вони знищили "Псів". Пенні першою загинула в цій запеклій перестрілці, втім інші через дезертирство Бейтса пережили її хіба ні кілька хвилин.

Персонажі коміксів Mass Effect