FANDOM

ME3
ME3 MTX GUN01
ME3 MP
ME3 PRC RESURGENCE
Плазмовий пістолет-кулемет ґетів
ME3 Пістолет-кулемет ґетів
Тип  Пістолет-пулемет
Тип ведення вогню  Автоматический
Вага 
 
Місткість 
 
Скорострільність 
 
Шкода 
 Невідомо
Влучність 
 
Боєприпаси
Обойма Резерв
100 500

Плазмовий пістолет-кулемет ґетів (англ. Geth Plasma SMG) — Пістолет-кулемет з Mass Effect 3.

Опис Редагувати

Цей пістолет-кулемет працює так само як «Вулкан» — стріляє сверхпроводящими тороїдами, що розпадаються при влучанні в цель — уламки при цьому перетворюються електричним зарядом на плазму. На відміну від «Вулкан», ця компактна зброя ґетів використовує термозаряди. Якщо утримувати затиснути спусковий гачок - Скорострільність підвищиться.

Використання Редагувати

Плазмовим пістолетом-кулеметом ґетів можуть користоватися: Ліара Т'Соні, СУЗІ, Аріа Т'Лоак, Самара, Касумі Ґото, Міранда Лоусон.

Отримання Редагувати

Зброя входить в склад DLC: Відродження игр Mass Effect 3. Даний пістолет-кулемет відноситься до рідких предметів, його можна отримати, при придбанні в магазині "Набора СПЕКТРа" (за 60 000 кредитів) або "Елітного набора СПЕКТРа" (якщо в даний момент він доступний, за 99 000 кредитов).

В одиночній грі — DLC "Перестрілка".

Совместимые модификации Редагувати

ME3 SMG Ultralight Materials ME3 Upgrade Assault Rifle Magazine Upgrade ME3 SMG High Caliber Barrel ME3 SMG Heat Sink ME3 SMG Scope Upgrade ME3 Power Boost SMG ME3 Upgrade Assault Rifle Stability Damper ME3 SMG High-Velocity Barrel

Зауваження гравців Редагувати

  • Найнижчі пошкодження з усіх ПК, однак це компенсується місткістю обойми, яка, при відповідних модификаціях, збільшується до 180 + радиатор, який дозволяє з ймовірністю 45% використовувати термозаряд двійчи. Запас набоїв — 800.
  • Разгон відбувається через 0.7 секунди (5 перших пострілів). У розігнаному стані наносить 250% пошкоджень та споживає 2 набої за постріл.
  • Ще однією особливістю, як і у «Вулкана» ґетів, є збільшення скорострільності при утриманні спускового гачка, що а сукупності з великою обоймою дозволяє досягати високих пошкоджень при невеликій віддачі.
Зброя з гри Mass Effect 3