Станція Цербера на планеті Дайте перестала виходити на зв'язок. Привид попросив Шепард(а) розслідувати ситуацію. ==Придбання==Попередня умова: DLC: Набір Повелитель

Привид пришле на термінал капітана повідомлення, в якому говориться, що з одній зі станцій Цербера загубилася зв'язок. Цікаво те, що на цій станції проводилися дуже важливі експерименти для Цербера.

Відправляйтеся на планету Дайте у системі Тифон, Скупчення Фенікса, і дізнайтеся, що сталося на станції.

На карті галактики це завдання буде позначено як Проєкт Повелитель.

Вороги[ред. | ред. код]

Підготовка[ред. | ред. код]

Після приземлення на айте ви не зможете повернутися на Нормандію, поки не пройдете 4 завдання по проекту Повелитель. Але при цьому ви зможете міняти напарників перед початком наступної місії.

На всіх завданнях ви будете стикатися з ворогами-синтетики, тому вибирайте собі напарників переважно з технічними уміннями.

Проходження[ред. | ред. код]

Прибуття на айте[ред. | ред. код]

Нормандія, пролітаючи над планетою, десантується Молот, який приземляється на майданчик біля станції. Після приземлення доктор Гевін Арчер зв'язується з вами й коротко викладає ситуацію - вчені Цербера стоять перед проривом в можливості використання віртуального інтелекту, але він вийшов з-під контролю. Доктор Арчер просить вас, щоб ви знищили супутникову тарілку, перед тим, як ВІ поширить свої програми за межі планети.

Пройдіть через майданчик і увійдіть у двері. Як тільки опинитеся всередині, ви почуєте повідомлення безпеки станції. Спускайтеся вниз поки не дійдете до монітора, на якому Арчер роз'яснить вам ситуацію.

Арчер каже, що він замкнувся в машинному залі, на протилежній стороні об'єкта, де всюди знаходяться ґети, і ВІ встановив над ними контроль. Далі пройдіть в іншу кімнату - там буде консоль управління тарілкою, з якою потрібно взаємодіяти.

Шлях до антени[ред. | ред. код]

Арчер зв'язується з вами й каже, що ВІ захопив елементи управління і раніше намагається послати сигнал з планети. Ви повинні зупинити його, перш ніж він це робить. Доктор каже, що вам потрібно знищити антени всередині супутникової тарілки, і він направляє вас до поїзда, на якому ви повинні відправитися на іншу частину станції.

У міру просування до поїзда ВІ захоплює комп'ютери і повторює незрозумілі слова, схожі на мову ґетів, а комп'ютер каже, що була виявлена ​​активність ґетів. Як тільки ви висадитеся, зійдіть вниз і відкрийте двері в кінці коридору.

У наступній кімнаті вас чекає велика кількість ґетів, тому займіть укриття біля дверей, щоб вони не змогли вас оточити. Після того як розправитеся з противниками, відправляйтеся наверх, однак будьте обережні, тому що ґети будуть атакувати вас зі сходів. Ви можете розстрілювати їх з другого поверху або з кухні, в залежності від того, з якого боку ви підійшли. Ви зіткнетеся зі штурмовиками, огнеметчиками і двома Прайм, яких, найкраще, тримати на відстані.

Після останньої хвилі ґетів зійдіть вниз. У наступному приміщенні знаходиться поїзд, на якому потрібно відправитися на іншу частину станції.

Шлях до супутниковій тарілці[ред. | ред. код]

У ході поїздки на поїзді, Арчер зв'язується з капітаном і каже, що ВІ вручну налаштовує супутник, і після цього зможе послати чіткий сигнал на орбітальний супутник.

Після зупинки поїзда, вийдіть через двері збоку і прямуйте до тарілки. Як дійдете до дверей, використовуйте термінал і пройдіть всередину. Далі ви потрапите в засідку. Займіть укриття і атакуйте ґетів, і як тільки вони попадають, пройдіть далі через двері.

Опинившись всередині бази супутникової тарілки, відразу ж займіть укриття, оскільки тут ви знову потрапите в засідку. Кожен раз, коли ви будете мати справу з новою хвилею ґетів, постарайтеся не відходити далеко від входу, оскільки це викличе ще одну хвилю супротивника.

Розправившись з нападниками, піднімайтеся до тарілки і знищіть її.

Знищення супутникової тарілки[ред. | ред. код]

Коли ви опинитеся на тарілці, Арчер скаже, що вам потрібно зруйнувати опорні стійки, а для цього треба знищити три з чотирьох конденсаторів, які знаходяться по краях тарілки. Для цього використовуйте термінал поруч з конденсатором, а потім вистрілив у нього. Проте кожного разу, як ви знищуєте один з конденсаторів, вас будуть атакувати ґети, при цьому необов'язково вбивати всіх супротивників, щоб закінчити місію.

Як тільки ви знищите три конденсатора, почнеться ролик, в якому Шепард і напарники зістрибують з тарілки і спостерігають її руйнування. У цей момент Арчер по сязі дякує їм, але капітан вимагає роз'яснень, і доктор просить, щоб загін прибув до нього.

Ситуація[ред. | ред. код]

Доктор Арчер дякує Вам і пояснить, над яким проектом тут йшла робота-вчені намагалися отримати управління над ґетами шляхом взаємодії людського розуму з ВІ, але щось пішло не так. Арчер скаже, що їм це майже вдалося, але ВІ засів в розумі випробуваного, яким є брат Гевіна - Девід, і перетворився на вірус. Далі ви можете дізнатися більше більше про те, що сталося, і що може статися.

Арчер скаже вам, що ВІ зміцнив себе в станції Атлас, але для початку ви повинні зняти блокування зі станцій Прометей і Вулкан. Після чого вийдіть з комплексу, щоб продовжити завдання.

Підсумки місії[ред. | ред. код]

  • Досвід: 250 (312)
  • Кредити: 7500
    • Фінансування Цербера: 3750
    • Кредитів знайдено: 3750

Ресурси

  • Паладій: 2000
Завдання в Mass Effect 2